Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
en het verkeer in 0251 staat muur vast.
Ik zeg: Sluiproutes. :yes: Naar kantoor via Overbos, Marlo-terrein, Aagtenpoort, Aagtendijk, ACH-veld (Waterlinie), Noorderweg, Groeneweg, Kagerweg, Duiveland en *hop* op kantoor. Was best druk op de snelweg zo te zien. :mrgreen:

*constateert nog meer wittigheid dat naar beneden valt*
winter-7274.gif

ik zou richting utrecht gaan. nou mooi niet dus. nu kijken h0e lang we er over doen om in wormerveer te komen. voorlopig zit ik nog in
de auto.

grtz Jasper

Nou ik ben inmiddels in Gouda aangeland, man oh man .....
Zometeen een klusje in Almere, ik denk dat ik daarna doordraaf naar Zaanstad, dan ben ik hopelijk voor eten thuis :yes:

Paniek!!!!

Belangrijke info!!!!!!

Op 16 januari 2013 stopt de aarde met draaien. Elke dag duurt nu ongeveer 0.002 seconde langer dan de dag ervoor (al zou je dat niet zeggen :?). Halverwege 2011 duurt een dag al ruim 38,6 uur. Dan te bedenken dat 3 miljard jaar geleden een dag maar 13 uur duurde... Ander naar gevolg is dat we steeds zwaarder worden omdat de aardkloot langzamer gaat draaien (minder centrifugale krachten). De feestdagen zijn dus zeker niet de oorzaak van overgewicht, het is een speling van de natuur. :mrgreen:

Belangrijke info!!!!!!

Op 16 januari 2013 stopt de aarde met draaien. Elke dag duurt nu ongeveer 0.002 seconde langer dan de dag ervoor (al zou je dat niet zeggen :?). Halverwege 2011 duurt een dag al ruim 38,6 uur. Dan te bedenken dat 3 miljard jaar geleden een dag maar 13 uur duurde... Ander naar gevolg is dat we steeds zwaarder worden omdat de aardkloot langzamer gaat draaien (minder centrifugale krachten). De feestdagen zijn dus zeker niet de oorzaak van overgewicht, het is een speling van de natuur. :mrgreen:

Kom ik in ieder geval eens door mijn werk heen, en heb dan misschien weer wat meer tijd voor de hobby :mrgreen:

Bah bah en nog eens bah..

*zit zowaar weer eens thuis ziek te zijn*

** gaat zeer snel een sport zoeken om wat weerstand op te bouwen **

*** kan helaas niet boetseren, zal er eerst wat stijfsel bij moeten ***

**** gaat weer rustig en vredig op de bank liggen ****

Hmmm, iets met modelvliegen? :yes: lekker in de buitenlucht wat weerstand opbouwen? :-D

-edit- is wel sh*t om ziek te zijn......

man !! je hebt gewoon geen zin om te werken :mrgreen:

junkie is vandaag een knutsel bedrijf , bij de klant lcd tv ophangen , bedrading / stroom naar de desbetreffende kamer brengen ,tv afstellen enz , is weer eens wat anders ;)

ps ; wie weet welke spuitbussen te gebruiken voor de depronvellen , gisteren een testje gedaan met motip , maar dat bijt in .

Kom ik in ieder geval eens door mijn werk heen, en heb dan misschien weer wat meer tijd voor de hobby :mrgreen:
Tsja, als een werkdag 9 uur blijft dan zie ik alleen maar voordelen. Meer tijd voor hobby en uitslapen. Tevens zal het dé oplossing zijn tegen de vergrijzing, de gemiddelde levensverwachting zal weer omlaag gaan. :lol: ;)

In zo'n slecht geventileerde sportschool met van die bezwete gasten bouw je niet echt weerstand op. Je zult het daar eerder oplopen. Gewoon lekker veel en vaak buiten vliegen met elektro (want die gassen zijn weer slecht voor je).

*wat temperaturen van de keycams aan het meten is* :teacher:

Thnx voor de tips nog betreffende de EZ*.

@Junk: Met wat voor verf heb jij jouw EZ* geverfd? Ik wil hetzelfde gaan doen, alleen andere kleur. Leek me wel leuk :).

De oude EZ* wordt momenteel weer opgelapt. Ik ga daar die motor opzetten met koelribben. De regelaar ga ik nog even bestellen, want de huidge 40Amp regelaar komt op de Funjet te zitten. Tevens een 2700kv bestellen ZONDER koelribben, zodat die in de nieuwe EZ* kan. De regelaar komt uiteindelijk van de oude EZ* af, dus niet echt nodig een nieuwe te bestellen.

*zit eraan te denken zijn Copterx +401Gy te ruilen / verkopen*

Thnx voor de tips nog betreffende de EZ*.

@Junk: Met wat voor verf heb jij jouw EZ* geverfd? Ik wil hetzelfde gaan doen, alleen andere kleur. Leek me wel leuk :).

De oude EZ* wordt momenteel weer opgelapt. Ik ga daar die motor opzetten met koelribben. De regelaar ga ik nog even bestellen, want de huidge 40Amp regelaar komt op de Funjet te zitten. Tevens een 2700kv bestellen ZONDER koelribben, zodat die in de nieuwe EZ* kan. De regelaar komt uiteindelijk van de oude EZ* af, dus niet echt nodig een nieuwe te bestellen.

*zit eraan te denken zijn Copterx +401Gy te ruilen / verkopen*

ik heb motip gebruikt , te koop bij brezan of andere automaterialen zaken .

ondergrond ontvetten met een niet agressieve ontvetter , licht opschuren met bijv korrel 400 ,daarna in diverse dunne lagen spuiten .
ik ben erg tevreden met de hechting van motip , zo'n spuitbus kost rond de 12 euro ,als je van tamiya koopt kost ook 12 euro ,maar daar zit amper verf in ;)

heli verkopen :confused: we krijgen steeds meer verstandige mensen op de club :mrgreen: ;)

vanochtend bij heer siggy even mooie kartonnen platen opgehaald , dus ik kan weer knutselen :p thanx siggy ;)

Thnx Junk!. Ik ga aan de slag! :)

Wow.. wat een powerrrrr zit er in die funjet zeg. En wow, wat worden mijn accus heet..

Affijn, de funjet is klaar voor gebruik in iedergeval :). Nu snel een bestelling doen nog even voor de EZ* en dan binnenkort weer knallen!!!!

Jaaaa,we zijn weer veilig thuisgekomen :-)

Viel vanmiddag best mee met de sneeuw,in 075 is het meeste al weer weg.

Veel plezier met de platen karton Junkie,als je nog meer nodig hebt hoor ik het wel ;-)

*liggen mijn broek en stoffer nog in je auto ?
Ik kwam thuis met een koude naad ;-) :-)

Thnx Junk!. Ik ga aan de slag! :)

Wow.. wat een powerrrrr zit er in die funjet zeg. En wow, wat worden mijn accus heet..

Affijn, de funjet is klaar voor gebruik in iedergeval :). Nu snel een bestelling doen nog even voor de EZ* en dan binnenkort weer knallen!!!!

welke motor zit er in je funjet ? ondersteunt hij 4s ? hoeveel kv ? welke prop ?
mijn funjet was toen geklokt op 201kmpu met 4s ,maar dat kun je maar een paar keer doen met een 3740 kv die eigenlijk geen 4s aankan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back