Sleurhutje
Forum veteraan
Ik zeg: Sluiproutes.en het verkeer in 0251 staat muur vast.

*constateert nog meer wittigheid dat naar beneden valt*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zeg: Sluiproutes.en het verkeer in 0251 staat muur vast.
Ook hier een dagje saai kantoordingen doen.Zo ik ben wee terug op de zaak.
Wordt dus een dagje interneppen.
Belangrijke info!!!!!!
Op 16 januari 2013 stopt de aarde met draaien. Elke dag duurt nu ongeveer 0.002 seconde langer dan de dag ervoor (al zou je dat niet zeggen :?). Halverwege 2011 duurt een dag al ruim 38,6 uur. Dan te bedenken dat 3 miljard jaar geleden een dag maar 13 uur duurde... Ander naar gevolg is dat we steeds zwaarder worden omdat de aardkloot langzamer gaat draaien (minder centrifugale krachten). De feestdagen zijn dus zeker niet de oorzaak van overgewicht, het is een speling van de natuur.![]()
Bah bah en nog eens bah..
*zit zowaar weer eens thuis ziek te zijn*
** gaat zeer snel een sport zoeken om wat weerstand op te bouwen **
*** kan helaas niet boetseren, zal er eerst wat stijfsel bij moeten ***
**** gaat weer rustig en vredig op de bank liggen ****
Bah bah en nog eens bah..
*zit zowaar weer eens thuis ziek te zijn*
** gaat zeer snel een sport zoeken om wat weerstand op te bouwen **
*** kan helaas niet boetseren, zal er eerst wat stijfsel bij moeten ***
**** gaat weer rustig en vredig op de bank liggen ****
Tsja, als een werkdag 9 uur blijft dan zie ik alleen maar voordelen. Meer tijd voor hobby en uitslapen. Tevens zal het dé oplossing zijn tegen de vergrijzing, de gemiddelde levensverwachting zal weer omlaag gaan. :lol:Kom ik in ieder geval eens door mijn werk heen, en heb dan misschien weer wat meer tijd voor de hobby![]()
In zo'n slecht geventileerde sportschool met van die bezwete gasten bouw je niet echt weerstand op. Je zult het daar eerder oplopen. Gewoon lekker veel en vaak buiten vliegen met elektro (want die gassen zijn weer slecht voor je).** gaat zeer snel een sport zoeken om wat weerstand op te bouwen **
Er zijn speciale foam safe spuitbussen. Die van de Action schijnen ook redelijk te gaan mits niet te dik, dus in een aantal dunne laagjes spuiten. Lynx heeft geloof ik ook wat van die foam safe spuitbussen.ps ; wie weet welke spuitbussen te gebruiken voor de depronvellen , gisteren een testje gedaan met motip , maar dat bijt in .
Er zijn speciale foam safe spuitbussen. Die van de Action schijnen ook redelijk te gaan mits niet te dik, dus in een aantal dunne laagjes spuiten. Lynx heeft geloof ik ook wat van die foam safe spuitbussen.
Thnx voor de tips nog betreffende de EZ*.
@Junk: Met wat voor verf heb jij jouw EZ* geverfd? Ik wil hetzelfde gaan doen, alleen andere kleur. Leek me wel leuk.
De oude EZ* wordt momenteel weer opgelapt. Ik ga daar die motor opzetten met koelribben. De regelaar ga ik nog even bestellen, want de huidge 40Amp regelaar komt op de Funjet te zitten. Tevens een 2700kv bestellen ZONDER koelribben, zodat die in de nieuwe EZ* kan. De regelaar komt uiteindelijk van de oude EZ* af, dus niet echt nodig een nieuwe te bestellen.
*zit eraan te denken zijn Copterx +401Gy te ruilen / verkopen*
Thnx Junk!. Ik ga aan de slag!
Wow.. wat een powerrrrr zit er in die funjet zeg. En wow, wat worden mijn accus heet..
Affijn, de funjet is klaar voor gebruik in iedergeval. Nu snel een bestelling doen nog even voor de EZ* en dan binnenkort weer knallen!!!!