Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ander naar gevolg is dat we steeds zwaarder worden omdat de aardkloot langzamer gaat draaien (minder centrifugale krachten). De feestdagen zijn dus zeker niet de oorzaak van overgewicht, het is een speling van de natuur. :mrgreen:

Wist ik allang ,maar niemand geloofd mij terwijl het bewijs dan tegenover hun stond.:lol::mrgreen::rolling:

De motor die Junkie aangaf in zijn link is eigenlijk bedoelt voor EDF.

Vanmiddag even bij de Action geweest, vlak bij Junkie om de hoek :shock:

Een hele tas met shit (9 kwasten, 8 spuitbussen verf, 10 lakrolletjes, schoonmaakdoekjes, afplak folie, schuursponsjes etc, etc) voor 32 euro, dat is nog eens leuk shoppen :mrgreen:

Vergeet ik alleen nieuwe superlijm :)

De motor die Junkie aangaf in zijn link is eigenlijk bedoelt voor EDF.

Vanmiddag even bij de Action geweest, vlak bij Junkie om de hoek :shock:

Een hele tas met shit (9 kwasten, 8 spuitbussen verf, 10 lakrolletjes, schoonmaakdoekjes, afplak folie, schuursponsjes etc, etc) voor 32 euro, dat is nog eens leuk shoppen :mrgreen:

Vergeet ik alleen nieuwe superlijm :)

ik doel op een soort gelijke kwaliteit motor die 4s of meer ondersteunt , kan ik tenminste ook mijn 4s lipo's gebruiken, plus de motor blijft heel ;)

zoooo, de mallen klaar van mijn wedstrijd knutsel projekt , pfff, gaat aardig wat tijd in zitten :mad: , maar is leuk werk hoor ;)

en ehhh, is 2s echt verplicht :confused: , ik ben nogal een 3s junk betreft indoor , plus het is ook wel leuk als mijn model de lucht in kan ipv alleen rondjes rijden in de gymzaal :mrgreen:

voor junkie word wel een uitzondering gemaakt :worship: tenminste ,als jullie mijn creatie vliegend willen zien ;)

Goeimorgen allemaal :mrgreen: Weer een nieuwe witte dag... straks weer file rijden (3 vlokjes vallen en NL staat weer vast :sleepy:)

@ Junkie: voor de wedstrijd is 2S de grens, dat is nou eenmaal de regel :yes: dit om het voor iedereen gelijk te houden ;)

Na de wedstrijd blijft er nog wel tijd over om 3S te kunnen vliegeren hoor, kunnen we evengoed jou creatie zien vliegen :banana:

Zoooo, vandaag lekker met 100+ ettertjes van 5 tot 12 jaar de ijsbaan in Haarlem onveilig maken. :? ;)

@Stinksok: Was gisteravond druk in de garage. Heb je iDeale mail gelezen. Ik ga je in de namiddag even bellen. :yes:

Hoi hoi, goeiemorgen.

De score van auto's naast de weg/in de sloot in de polder van Assendelft naar Beverwijk is deze winter echt hoog, ik meen 7-0 inmiddels, vanmorgen lag er weer eentje diep verscholen .....

ik denk dat het vliegen morgen weinig aangenaam zal zijn met die wind en kou ,dus neem een atv lynx middag om wat inkopen te doen betreft bouwwedstrijd ;-)

Goeimorgen allemaal :mrgreen: Weer een nieuwe witte dag... straks weer file rijden (3 vlokjes vallen en NL staat weer vast :sleepy:)

@ Junkie: voor de wedstrijd is 2S de grens, dat is nou eenmaal de regel :yes: dit om het voor iedereen gelijk te houden ;)

Na de wedstrijd blijft er nog wel tijd over om 3S te kunnen vliegeren hoor, kunnen we evengoed jou creatie zien vliegen :banana:

Tja,regels ,je kent me he ;-)
Maar ik denk hij ook wel 2s zal vliegen,zo zwaar is hij niet (voorlopig ) ,en anders knippen we er ter plaatse wat gewicht af :-)

gaat nog redelijk druk worden met de wedstrijd. Leuk dat er zoveel inschrijvingen binnen komen. Daar kan je toch uit opmaken dat indoor leeft.

Iedereen suc6 met bouwen

grtz Jasper

gaat nog redelijk druk worden met de wedstrijd. Leuk dat er zoveel inschrijvingen binnen komen. Daar kan je toch uit opmaken dat indoor leeft.

Iedereen suc6 met bouwen

grtz Jasper

Ja , het knutselen blijft leuk , neemt wel weer een hoop tijd (met het oog op het gezin )
Als ik weer een aantal modellen heb,wil ik wel weer es mee ;-)

Spijkerhead ; leuk dat je ook mee knutselt !

Zojuist werd ik door mijn vrouwtje gebeld, ze had haar tweede gesprek gehad vandaag.
Is allemaal goed verlopen en is nu dus een baan rijker :banana: :yes:
Ze gaat de gehandicaptenzorg in, eerst op proef draaien, kijken of het Diana en de 'werkgever' bevalt.... zal wel want thuis heeft ze ook gehandicapten om d'r heen :rolling:

---gaat langzaam aan alvast kijken naar een tweede auto'tje voor het vrouwtje---

Zojuist werd ik door mijn vrouwtje gebeld, ze had haar tweede gesprek gehad vandaag.
Is allemaal goed verlopen en is nu dus een baan rijker :banana: :yes:
Ze gaat de gehandicaptenzorg in, eerst op proef draaien, kijken of het Diana en de 'werkgever' bevalt.... zal wel want thuis heeft ze ook gehandicapten om d'r heen :rolling:

---gaat langzaam aan alvast kijken voor een tweede auto'tje voor het vrouwtje---

Gefeliciteert Phil:D

Dan zie ik je vrouwtje ook weer is als ik 1 keer in de week hulp krijg thuis;)

P.S. Je hebt een smsje;)

Over energieverspilling gesproken, alle straatverlichting en flat verlichting staat gewoon aan hier :hammer:
Ik keek net op het knmi en las dit :

vrijdag 12 februari tot en met dinsdag 16 februari 2010
Vrij veel bewolking en overwegend droog. Temperaturen overdag rond of net boven het vriespunt en in de nacht lichte, lokaal eerst nog matige, vorst.

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit

woensdag 17 februari tot en met zaterdag 20 februari 2010
Elke dag kans op enige neerslag. In de nachten nog lichte vorst, maar overdag grote kans op temperaturen ruim boven nul

Zou het dan nu eindelijk de goede kant op gaan met het weer :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Vliegtuigje bestellen bij HC..

Iemand ervaring mee? Wat kan ik verwachten aan extra kosten qua douane invoer? Ik neem aan tenminste dat een pakket van rond de 2kg niet als gift erdoor komt? ;)

En.. hoe lang duurt het ongeveer voordat het in huis is met EMS ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back