Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Anmache-sexy.png

Zo net even 1 vlucht gemaakt. Phil je had gelijk. het is bere koud. ook stond er een hoop wind, maar daar kan hij we'll tegen. gaat nu lekker naar huis.

@Sleur,

Zou jij dat sata tooltje mee kunnen nemen.

grtz Jasper

Zo, even een klein klusje, voor je het weet ben je weer een uur of twee verder.

Piper is weer helemaal gereed om de lucht in te gaan. Buiten de afgebroken bevestiging heb ik de andere ook maar meteen vervangen. Even wat in elkaar gefrutseld, ziet er prima uit en zal niet meer breken.

Foto-NQ7FUKG6-G.jpg
Hahaha, Burp heeft nog een papieren krant. :rolling: Dat gebruikte ze jaren geleden al om vis in te verpakken. Sindsdien is de interwebs veel sneller met informatievoorziening. De krant is maar een overtikmedium. :pc: ;)

*voelt zich genegeerd door Jasper* :(
Jasper probeert je te behoeden voor aankopen die je eigenlijk niet wilde doen. Wees blij dat hij zo meedenkend is. :worship: ;) :lol:

@Sleur,

Zou jij dat sata tooltje mee kunnen nemen.
*zoeken gaat* :?

daar ist ie dan

mijn copter is klaar
@knaller wil je mij a,s dinsdag helpen om de laatste afstellingen
in te regelen.
foto,s kan ik helaas niet plaatsen maar op ach forum copter,s staat ie.:mrgreen:

mvg ragger.

Tuurlijk wil ik dat. Vlieg jij zaterdag niet in de de hal in wormer? Dan kan ik hem ook wle invliegen hoor:) Als je me laat weten hoelaat en waar via een pm dan kom ik even langswippen.

@knaller
ik kan a,s zaterdag niet en dan komt er ook nog bij dat ik een
plastic ball joint heb mishandeld:mad:
meschien heb jij nog een reserve liggen dan wil ik die graag
van je overnemen.

mvg RAGGER

PH-ILS zei:
;1562972Morgen gaat helaas niet door voor mij Jasper, mijn moeder is morgen jarig dus ik zit daar dan :( ;)

Volgend jaar is ze weer jarig, dus gewoon vliegen morgen.. :mrgreen:

Ben net terug van de zaak, tis dat we de gehele dag belangrijke vergaderingen haddden ( en ik een bikkel ben) :rolleyes:, anders had ik me ziek
in m'n mandje neergegooid.
* voelt zich dus nog verotter dan gisteravond... * :(

* bedankt satstok nog voor de bouwsupport van gisteravond* :thumbsup:

helico is vliegklaar :banana:

beterschap ronald ;)
vervelend dat je half ziek het weekend in moet :(

junkie was weer even bij lynx geweest , alle zooi voor het secret depron project gekocht , ook 3 mooie graupner C111 nano servo's op de kop getikt ,voor weinig uiteraard :p weer een 4s platinum lipo van hype 3200 mah erbij voor de sundancer .
paar dagen geleden voor een vermogen naar de belastingdienst gebracht ,dan kan dit er ook nog wel bij :mrgreen:

zo weer even langs een klant ,om een prijsopgaaf te maken ,daarna weer lekker knutselen :p

ook mag ik de voorgevel van lynx schilderen , dus zal het daar even superstrak maken , mooi visite kaartje , komen natuurlijk alleen mensen met veel geld ;)

@ Junkie

Je cameraatje is nog niet binnen,hopenlijk morgen :-)

Was het nog gelukt met mijn boodschappenlijstje ?

@Vinni

Je spulletjes uit HK zitten in het vliegtuig hoor,nog even geduld ;-)

Vanmiddag Bym voorzien van karton,kan hij ook weer lekker knutselen :-)

vntm

Morgen geen Egmondia voor Sleur (reeds afbericht bij Sokstat). Afgelopen week was nogal hectisch met dat gedoe van vrouw haar vriendin en zo. Gelukkig is dinnetje nu lekker thuis bij paps en mams dus vrouwtje heeft wat meer rust in haar hoofd en ik minder kinderoppas. :D

Vanavond even wat orde op zaken stellen en planning voor de komende week maken. Wat verfwerk doen en kijken of de Epilepsia een remake of restauratie nodig heeft. :? ;) Ook op tijd naar bed en lekker een keer uitslapen. :yes: Morgenavond de kids het huis uit gerot dus de avond heerlijk voor mijzelf om te bouwen aan de bouwwedstrijdvliegdinges. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back