Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Vinni

Je spulletjes uit HK zitten in het vliegtuig hoor,nog even geduld ;-)

Vanmiddag Bym voorzien van karton,kan hij ook weer lekker knutselen :-)

vntm[/QUOTE]

oke hoor wel als het er is
geen haast;)

@ Junkie

Je cameraatje is nog niet binnen,hopenlijk morgen :-)

Was het nog gelukt met mijn boodschappenlijstje ?

@Vinni

Je spulletjes uit HK zitten in het vliegtuig hoor,nog even geduld ;-)

Vanmiddag Bym voorzien van karton,kan hij ook weer lekker knutselen :-)

vntm

ook jouw dope heb ik hier , krijg je pas als ik mijn camera krijg :rolleyes: :mrgreen:

ook nog wat spuitbussen gekocht , en ter plaatse getest op depron , deze branden dus niet in , dat zijn graupner acryl fix (6 euro ) , van lynx en tamiya color gekocht bij barend van minicars , hij heeft nog genoeg mooie kleurtjes op voorraad (7,50 euro )

GAAT NU EINDELIJK KNUTSELEN !!!!! :p

@knaller
ik kan a,s zaterdag niet en dan komt er ook nog bij dat ik een
plastic ball joint heb mishandeld:mad:
meschien heb jij nog een reserve liggen dan wil ik die graag
van je overnemen.

mvg RAGGER

Heb ik zat voor je;) mag je uiteraard zo hebben. Ik zie volgens mij wel dat je je staartblaadjes verkeerdom heb :)

Ik krijg de swift morgen binnen van rc technics,dus dit weekend kan hij nog vliegen ;-)
Toch voor low-budget gegaan? ;) In de lucht zie je er toch niets van dat alles met tape erop geplakt is. :D Swift II of Mini Swift? Bij een Swift II kun je veel al verdekt opstellen in de EPP, gewoon wat uitsnijden. :yes:

Heerlijk dat staalplamuur,ben al twee(of drie)dagen al helemaal high,ben de dagen kwijt.Wat een bende maar wordt lekker strak(geef mij maar gips)

Heerlijk dat staalplamuur,ben al twee(of drie)dagen al helemaal high,ben de dagen kwijt.Wat een bende maar wordt lekker strak(geef mij maar gips)

ehh , geen staalplamuur op hout , zeker niet op verbindingen .
zeker met dat rode tubetje ? dat stinkt idd , gebruik ik ook niet meer ,meer de epoxy plamuren , die blijven wat flexibeler .

of ben je je auto a/h plamuren ?

siggy ; rijd maar ff langs morgen ,kun je je spulletjes in ontvangst nemen ;)

ehh , geen staalplamuur op hout , zeker niet op verbindingen .
zeker met dat rode tubetje ? dat stinkt idd , gebruik ik ook niet meer ,meer de epoxy plamuren , die blijven wat flexibeler .

of ben je je auto a/h plamuren ?

siggy ; rijd maar ff langs morgen ,kun je je spulletjes in ontvangst nemen ;)
Nee lekker mdf,maar witte verharder(word je ook blij van :mrgreen:;)).Had ander plamuur,maar krimpt veels te veel.Morgen weer lekker met mijn festo(tje) in de weer,na het werk en de vergaardag die om 15:00 begint.Dus 19:00 schuren,19:15 nogmaals high worden van de plamuur,marr wordt wel spik en span met die bende.Tussen 13:00 en 14:30 even de Baja uitlaten bij het werk(prachtig stuk ongerept natuuur :mrgreen:) en dan de vergaardag.

mdf dan zou ik echt wel polyester plamuur nemen. Staalplamuur is minder flexibel zoals Junkie al vertelde en hout werkt nou eenmaal. Ook blijft staalplamuur altijd poreus.in sommige gevallen gebruik je het op een auto bijvoorbeeld maar je moet het altijd weer afplamuren met polyester fijnplamuur om het echt dichtend te krijgen.

@ Gorbij:

Bedankt man toppie:)

Toch voor low-budget gegaan? ;) In de lucht zie je er toch niets van dat alles met tape erop geplakt is. :D Swift II of Mini Swift? Bij een Swift II kun je veel al verdekt opstellen in de EPP, gewoon wat uitsnijden. :yes:

Het is inderdaad toch de swift II geworden.Niet vanuit financieel oogpunt maar meer het gebruikersgemak en degelijkheid gaven de uiteindelijke doorslag.

De Slinger ziet er goed uit en alle electronica zit onder een kapje weggewerkt.
De hiervoor beschikbare ruimte is echter zeer beperkt.
Ook de plaatsing van de motor onder het kapje, welke op de vleugel geplakt dient te worden, maakt eventuele aanpassingen achteraf erg moeilijk.

De swift krijgt de volgende set up:

1611 KV outrunner.
15 - 18 ampere regelaar.
8x4 graupner slim propje.
750 - 1000 mah 20C 3S Lipo.

Nee lekker mdf,maar witte verharder(word je ook blij van :mrgreen:;)).Had ander plamuur,maar krimpt veels te veel.
Eerst met heel verdunde grond doen (25% verdunner), dan pas plamuren omdat het MDF anders te snel teveel vocht uit de plamuur trekt. Door eerst dun in de grond te zetten zuigt het minder. ;)

De swift krijgt de volgende set up:

1611 KV outrunner.
15 - 18 ampere regelaar.
8x4 graupner slim propje.
750 - 1000 mah 20C 3S Lipo.
Gaat een rappe jongen worden die eindeloos vertikaal gaat. 8) :mrgreen: HoogTij setupje dus. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back