Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mannen.

Ik krijg zojuist een wat minder leuk bericht.
Onze Gorby is vanmiddag op zijn werk niet lekker geworden en opgenomen in het rode kruis ziekenhuis.

Hij kreeg tijdens het werk ineens kramp in de borststreek,collega's hebben hem naar het ziekenhuis gebracht voor controle,hij moet een nacht blijven ter observatie op de hartbewaking.

Ik ga een grote bos bloemen voor hem halen als hij weer thuis komt,doet er iemand mee ?

Mijn Opel Omega kost alleen aan wegenbelasting al 405 euro per kwartaal, dus ach, wat is duur :rolleyes:

spijker , de v70 kost maar 214 E per kwartaal , dus dat valt weer mee , wel op benzine ,dat dan weer wel ;)

mijn secret project gaat ook richting 214 E met de dure spulletjes erop en eraan , zit nogal wat koolstof aan :mrgreen:

dus swa ,geld interesseert me niet , zolang ik het maar heb ;)

Als alles goed gaat heb ik morgen ook mijn Phoenix pakketje.
Krijg ik vrijdag voor mijn verjaardag van Bryan. En wie zit er straks op te simmen. Juist Bryan.

GrTz Jasper
|

Jep hij is onderweg morgen neem ik hem mee voor je naar de club. :)

Hoi mannen.

Onze Gorby is vanmiddag op zijn werk niet lekker geworden en opgenomen in het rode kruis ziekenhuis.

Hij kreeg tijdens het werk ineens kramp in de borststreek,collega's hebben hem naar het ziekenhuis gebracht voor controle,hij moet een nacht blijven ter observatie op de hartbewaking.

Ik ga een grote bos bloemen voor hem halen als hij weer thuis komt,doet er iemand mee ?

Count me in Laat me per pb maar weten hoeveel het wordt. aub

Mooi kloten dan ik hoop dat het niets is:(

Hoi mannen.

oei ,dat is niet best :(

we maken wel een geld potje met zijn alle voor fruitmandje /bloemen / wat rc spul .

corby ; mocht je stiekem op je mobiel intermeppen , sterkte man !!

Hoi mannen.

WTF :hammer: dat is zwaar klote. :(

En tuurlijk doe ik mee, koop maar een hele grote bos :yes:

OMGWTFBBQ!!!! 8O :( Da's niet zo mooi nie. :nooo: Uiteraard doe ik mee. Wel een bos bloemen zonder zo'n lint neem ik aan, zover is het toch nog niet? :? ;)

*mompelt iets over teveel werken en te weinig ontspanning*

Count me in siggery!.. Sterkte aan onze Rus Gorby!.. :(

Hopelijk valt het allemaal mee en is het wat zuur wat in de slokdarm terecht gekomen is (mij overkomen, eerste wat ik dacht was.. mijn hart!) Geeft net zo'n naar gevoel.

uspeshnogo vazdorovlenie Gorby! (of te wel Beterschap)

Geen zenders mee naar de hartbewaking, of kan 2,4 ghz geen kwaad?

Uiteraard doe ik mee met de bloemen. (pas vrijdag in de walvis)

Slaat dit op de aankomende bouwwedstrijd :rolleyes:
Nee, dat Gorby een beetje overwerkt is. Ik weet wel dat zijn werkgever dit niet leuk vindt nie. Die is erg begaan met zijn mensen (moest vrijdag nog de verjaardagen van alle 900+ medewerkers in zijn telefoon zien te krijgen 8O).

Geen zenders mee naar de hartbewaking, of kan 2,4 ghz geen kwaad?
Nope, kansloos op die afdeling. GSM mag niet en dat is 1,8GHz (eventueel met Bluetooth 2,1GHz en als WiFi staat te zoeken ook 2,4GHz).

Maar een PicooZ is infrarood, dat mag dan weer wel. Kan-ie alvast een beetje oefenen met heli-fladderen. :mrgreen:

Ik ga een knoepert van een bos halen,we houden het op 5 euro pp. ok ?

Deelnemers:

Bym
Knaller
Junkie
Phil
Sleur
Spijker
Siggy

Ik ga het regelen en bezorgen namens ons allen.

Top mannen !!!!

Wat het kost zal mij een biet zijn. Als-ie maar rap daar weg is en dat het maar met een sisser af mag lopen. :yes:

En je vergeet Savage35 Siggy... :oops:

Lijstje aangepast:

Ik ga een knoepert van een bos halen,we houden het op 5 euro pp. ok ?

Deelnemers:

Bym
Knaller
Junkie
Phil
Sleur
Spijker
Siggy
Savage 35

Ik ga het regelen en bezorgen namens ons allen.

Top mannen !!!!

Stuur jullie allen even een PB ;)

Doen we er ook nog een kaartje aan? :roll:

IMG_1846.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back