Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig heb ik beide :)

Nee hoor Sleurie je weet toch dat ik om je geef ;)

Hoelaat wordt dat vertrekken zondag als ik heen ga?

Gelukkig heb ik beide :)
Tsja, aan het één heb je niets omdat zij niet wil en het andere wordt tegen je gebruikt. :? :lol:

Maar ik ook van jou hoor. mijn lieve helipimp knutselaar...
italiamac_amore.gif

haha..

Nou Phil, er staat nog 1 dubbeldekkert op mijn verlanglijstje... Daar moet ik toch echt eerst een aanhanger voor hebben, of een andere auto.. In de astra past die iig niet..

De Pitts S12 van Jamara, spanwijdte: 2.35 mtr

Rm38958.jpg

Geschikt voor een 180cc benzine motor

Maar ga me eerst eens serieus bezig houden met heli fladderen :)

Laatst bewerkt:
@Sleur: Je wordt bedankt...

Ben weer aan het twijfelen geslagen hoor.. hahaha

Natterer Modellbau - Ultimate FullTec-3D 1800 mm 181836

Is toch ook best wel mooi.......
Tsja, en die Bruckman of weet ik veel wat dan? :?

Nou Phil, er staat nog 1 dubbeldekkert op mijn verlanglijstje... Daar moet ik toch echt eerst een aanhanger voor hebben, of een andere auto.. In de astra past die iig niet..
Heb je die Christen Eagle nog? Zo jammer dat je die weg gedaan hebt. Wat een geweld(adig) ding was dat zeg. 8) En die Katana... *snif* :cry:

De Bucker staat bij paps op zolder. Die heb ik met hem verrekend. Hij bouwt immers veel voor mij en ik had wat van hem geleend. Dus de Bucker blijft in de familie.

De Christen Eagle heb ik inderdaad niet meer. Was een prachtig mooie kist, maar niet geschikt voor ons veld. Daar istie te lomp voor. Is en blijft zeer zeker een mooie kist om te zien.

Dat van de lompheid geld trouwens ook voor de Katana. Die was te zwaar voor de afmeting. Een Vol GFK kist van nog geen 2 mtr spanwijdte welke ruim 8 kilogram ging wegen als ie vliegklaar was.

De andere 3 bigscales die ik nog heb staan blijven echt wel staan. Althans, staan.. Daar ga ik mee vliegen deze zomer.

1 Yak staat zo goed als vliegklaar bij mijn vader op zolder. Laat hem ook daar staan, tot ik hem mee neem om de motor in te laten draaien / af te stellen en mee te gaan vliegen
1 Yak (van Great Planes) staat hier op zolder, motor staat er al op, moeten alleen servo's voor besteld worden
En de laatste Big Scale, de Sukhoi Su 26M, staat te wachten tot 1 van de Yaks naar de eeuwige jachtvelden gegaan is.. Ofwel, ga daar geen 3e motor / electronica voor kopen (vooralsnog niet tenminste, misschien dat ik overstag ga en een DLE55 ervoor ga halen) :cool::mrgreen:

Zo, toch weer een half uurtje gesimd. Moet zeggen, het gaat stukje bij beetje beter. Er is steeds meer hoop voor deze grijze knar met zijn grote mond. :lol: Vanavond op tijd naar bed, morgen bijtijds op en feesten, indoor vliegen/trainen voor het eggie, feesten, vreten, feesten, simmen, pitten en dan moet het maar gebeuren.

*alle accu's gaat laden*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back