Sleurhutje
Forum veteraan
Nouhou.... :? Het is wel weer eens een ander onderwerp dan die mini lollie van je.Vind jij dat ik een dikke kont heb?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nouhou.... :? Het is wel weer eens een ander onderwerp dan die mini lollie van je.Vind jij dat ik een dikke kont heb?
Doen DHL en DPD aan brievenpost? (als in twee postzegels en ongecontroleerd op de bus)
HEEEEEEEEE!!!! FF dimmen he sjakieGeen idee slappe, daarom stel ik de vraag toch?
And proud of it. Beter een grote lul dan een grote bek. :?Ja van jou kunnen we dat niet zeggen.....jij bent 1 en al LUL![]()
thanx !!
* maakt de nexus weer vliegklaar ,en repareert vakkundig de kleine mankementjes*
Tsja, op de meeste websites kun je lezen hoe ze verzenden en wat het kost. En anders op de website van bijvoorbeeld de vervoerder.Geen idee slappe, daarom stel ik de vraag toch?
Vanaf 0251? Ongeveer 15:15 uur. Ben je nog net op tijd voor de GeeBee races.Hoelaat wordt dat vertrekken zondag als ik heen ga?
Tsja, aan het één heb je niets omdat zij niet wil en het andere wordt tegen je gebruikt. :? :lol:Gelukkig heb ik beide![]()
Tsja, op de meeste websites kun je lezen hoe ze verzenden en wat het kost. En anders op de website van bijvoorbeeld de vervoerder.![]()
Tsja, en die Bruckman of weet ik veel wat dan? :?@Sleur: Je wordt bedankt...
Ben weer aan het twijfelen geslagen hoor.. hahaha
Natterer Modellbau - Ultimate FullTec-3D 1800 mm 181836
Is toch ook best wel mooi.......
Heb je die Christen Eagle nog? Zo jammer dat je die weg gedaan hebt. Wat een geweld(adig) ding was dat zeg. 8) En die Katana... *snif* :cry:Nou Phil, er staat nog 1 dubbeldekkert op mijn verlanglijstje... Daar moet ik toch echt eerst een aanhanger voor hebben, of een andere auto.. In de astra past die iig niet..