Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker op tijd :yes: kan ik lekker ff blijven liggen :worship: :mrgreen:
Rij je dan met knaller mee? Ik ga iets eerder weg om de files voor te zijn. :yes: ;)

Bah.. Post even 1x iets in het non-modelbouw forum gedeeldte, krijg gelijk het hele forum tegen me..
Tsja, hier wordt je nog enigszins gedoogd (lees: genegeerd). :mrgreen:

*bukt en verwacht een lading modder* :( ;)

zo , de nexus is klaar , hij weegt 146 gram inc 300 mah 2s lipo , ik weet niet of dat zwaar is voor een nexus , ik heb hier en daar wel wat epoxy moeten gebruiken .
maar voor junkie prima om te oefenen :p
Ja, da's best zwaar voor een Nexus. Zou hooguit rond de 135 gram moeten zijn. Wedstrijdversies tussen de 115 en 125 gram. Maar wat maakt dat uit. Eén avond in Wormer en hij is goed voor de kliko. De gemiddelde hjZTmxGQQVY[/media] Derby schijnt nog soft te zijn vergeleken met vliegen in Wormer. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Sleur ik ben nog niet zeker of ik heen ga. Maar ik doe mijn best( je weet wel wat mij dwars kan zitten op zulke tripjes hier uit de buurt vandaan)

Echt een bouwverslag wil ik het niet noemen, maar hier wat foto's van mijn geknutsel vanavond:

De kit in de doos:
DSCF0167.JPG

Eenmaal uit de mallen gestanst:
DSCF0168.JPG

En alle losse delen in elkaar gestoken (moet dus nog verlijmd worden):
DSCF0172.JPG

Als electrosetup had ik ingedachten 2x borstelloze motoren erop te zetten, van die kleintjes die voor de geebee gelden (weet type nu even niet zo 123). Kan ik daarvoor dan 1 regelaar gebruiken? En moet ik dan denken aan bv 1motor levert max 10 amp, dan moet de regelaar max 20amp trekken? Of hoe zit dat precies?

Wil de ME110 klaar hebben voor de eerstvolgende keer in de Walrus.

Laatst bewerkt:
Spijker het is niet aan te raden 2 brushless motoren op 1 esc te zetten. De esc voelt namelijk ook aan in welke positie de motor is om zo de timing goed te krijgen, en met twee motoren raakt hij een beetje in de war:). Ook is het meer efficient om 2 aparte te nemen. Zo duur zijn ze toch niet bij HC:)

Ik heb vanavond de binnen gekomen GY401 aangepast zodat er niet van die debiel lange draden aan zitten. Zo ook voor de Hyperion ds11gcb digitale servo die op de staart komt te zitten van de T250. Ook heb ik even de GY401 op Sleur zijn T250 geprobeerd en ik moet zeggen dat deze gyro toch super is hoor. Hij is nu nog strakker en beter kan eigenlijk niet. Wat betreft de Hyperion servo zien we wel of het een ideale is voor de GY401.

Vraagt zich af hoe snel hij zijn HC bestelling kan verwachten en hoe snel hij zijn EHIROBO bestelling kan verwachten:)

Rise and shine everybody :)

Wat staat er allemaal op de planning vandaag :)

Ook goeiemorgen ;)

@ Sleur: iets eerder om voor de files uit te rijden :hammer:, dat betekent dus ongeveer 9 uur eerder opstaan :yes: ook goed hoor ;)

---kan straks niet supporten want vrouwtje moet weer werken van 8.00 - 12.00 uur :thumbsup:---

Rise and shine everybody :)

mogge:)

ehh, beetje knutselen , beetje naar ballorig met floor , beetje lipo's laden voor vanavond , een beetje enz...;)

word niet echt een buiten vlieg weekend , straks regen en aardig wat wind , morgen schijnt het stormachtig te worden :)

ach , ik ben nu toch een indoor ridder :mrgreen:

spijker ; gaaf oorlogs depron !!

mogge:)

ehh, beetje knutselen , beetje naar ballorig met floor , beetje lipo's laden voor vanavond , een beetje enz...;)

word niet echt een buiten vlieg weekend , straks regen en aardig wat wind , morgen schijnt het stormachtig te worden :)

ach , ik ben nu toch een indoor ridder :mrgreen:

Sounds nice :mrgreen::yes:

Ik ga een vliegtuig zoeken voor deze jongen:

ST990.jpg

Wat een g31l stukje techniek vindt ik dit zeg 8-O

Euh... Indoorvliegen, verjaardagsfeestje van de kleine aap, accu's laden, alles checken, slecht slapen en dan een nieuwe dagen. :rolling:

@ Sleur: iets eerder om voor de files uit te rijden :hammer:, dat betekent dus ongeveer 9 uur eerder opstaan :yes: ook goed hoor ;)
Ik ga je nog wel even PB'en/SMS'en/GSM'en over hoe laat. :yes:

Ja, mooie body, jammer van die vieze Thunder Tiger plakker. En ik wil hem in het rood hebben (Zwitserse Reddingsbrigade). En ik heb geen behoefte aan een Mini Titan, heb al zooi genoeg. ;)

Ik ga een vliegtuig zoeken voor deze jongen:

http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/catalog/ST990.jpg

Wat een g31l stukje techniek vindt ik dit zeg 8-O
Zo, ik had hem ook gezien. Maar rechtstreeks in Duitsersland halen is goedkoper/net zo duur en makkelijker bij garantie. :yes:
Ook vet kukelekont is deze 700cc 7-pitter. Of een 500cc dubbel 7. 8O 8)

st500_g.jpg

*alles inlaadt voor Egmondia wedstrijdtraining*
*een NDS afpakt van een aap omdat ik met mijn grote kleine vriend moet battelen*
*koffie neemt om moed in te drinken*
*zo vertrekt*

moge mannen

RAGGER is vandaag ook jarig:bday:

@ knaller jasper heeft van mij nog een 35 mhz pcm ontvangert
liggen voor 40 epo,s kan je hem overnemen.
het is de zelfde als in mijn copterX.

mvg ragger

Mogguh allemaal.

Ragguhhhhhhhrrrrrrrr,gefeliciteerd man !!!!!!!

Feli Sleur,met die kleine aap :music:

* Gaat hier accu's laden voor vanavond.

* Disc battle proof maken,er gaat vanavond vast weer iemand uit de lucht gevlogen worden :mrgreen:

* Geen vliegweer,dus een dagje relaxen in de vorm van muziek luisteren.

moge mannen

RAGGER is vandaag ook jarig:bday:

@ knaller jasper heeft van mij nog een 35 mhz pcm ontvangert
liggen voor 40 epo,s kan je hem overnemen.
het is de zelfde als in mijn copterX.

mvg ragger

Sleur gefeliciteert!!!!!!!!!!!

Ragger gefeliciteert!!!!!!!!!!

Welke type en merk is het dan kan ik de afmetingen even opzoeken op het net ?

sleur gefelicteerd met de kleine man
tja het is wel een mooie body voor de heli maar idd zonde dat er een heli in zit

ragger ook gefeliciteerd met je verjaardag weer een jaartje ouder hahhaha

@Sleur: Gefeliciteerd!!!

@BYM: Zo gaat zoiets klinken dan vervolgens...

800CC Radial Engine:

En dan is deze nog een kleine...

En voor het geluid... Een 400CC Radial Engine van Moki

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back