Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kzal s ff bellen om volgende week ook s in Wormer mee te kunnen doen. Kan ik de ME110 misschien even oplaten. Schiet al aardig op..

Ook van de week Project Y even afronden..

Volgende week zit al vol Rob :(

@ Junkie

Je moet eens leren sturen man,dat vliegen van jou lijkt echt nergens op,je lijkt wel een dronken piloot.

Ik probeerde je constant te ontwijken,maar het houdt een keer op he :mrgreen:

Volgende week zit al vol Rob :(

Ah dat is jammer.. Nou ja, niets aan te doen :) Ik zal sowieso eens bellen, want wil er toch wel eens een keertje eentje meedoen eigenlijk :).

Ben er inmiddels ook wel achter dat de ME110 niet geschikt is voor indoor.. :( Daar istie te zwaar en te lomp voor. Dus een leuke buitenvlieger erbij.

Ook via MP erachter gekomen dat iemand anders uit Hoevelaken ook, aan modelvliegen doet. Misschien toch binnenkort eens de Hoevelakense sporthal benaderen om wat indoor te gaan vliegen :D Zouden er eventueel gekken zijn die het ervoor over hebben om helemaal vanuit Zaanstad naar hier te komen om een paar uurtjes indoor te vliegen? ;)

Zo, ook weer terug van vakantie. zo sta je om 15:00u nog op de latten en zo ben je om 0:30u weer thuis in NL. Even 995 km in negen uurtjes gedaan. Auto weer uitgepakt en lekker aan een biertje.

Nog wat bijzonders gebeurd of kan ik alle pagina's voor gelezen aannemen?

Je hebt weinig gemist denk ik Burp. Morgen gaat Sleur wedstrijdje doen 180km. verderop in het land, dat is wel spannend.

Ow ja en ik heb een copterx 250 besteld :D

Ik zie net in de post dat de copterX v2 SE incl spares geruisloos door de douane is gekomen en ik deze kan ophalen op het postkantoor :thumbsup:

Tevens is mijn nieuwe phone gearriveerd (Nokia N900) vandaag door de bestelmeneer aangeboden maar helaas was ik nog onderweg. Maandag ook meteen maar oppikken van het postkantoor.

Ook wat drukte om het filmpje van Spijker zie ik? :)

Nahja was niet echt een diervriendelijk bewegend plaatje zeg maar dus ik kan de ophef wel begrijpen, an de andere kant, heb je weleens geprobeerd een kat te wassen?
Dan heb je aan de spreekwoordelijke handschoen niet genoeg kan ik u melden.....

Welkom thuis dude, leuk gehad?

Zooooo, ook goeidemorgen (en welkom terug). :morning:

Sorry, ik kan niet vliegen want:
- Ongesteld geworden;
- Ongewenst zwanger geraakt;
- Last van mijn rug;
- Heb hoofdpijn;
- Heb maagkramp;
- Ben strontverkouden;
- De hond is ziek;
- Geld is op;
- Auto is stuk;
- Accu's zijn leeg;
- Zender doet het niet meer;
Etc. etc. etc. :rolling:

NOT!!! :nooo: Vlieguuuuuhhhhhhhhhh!!!!!!! :yes:

Gelukkig maar dat het niet doorgaat want ik lig op dit moment nog te slapen :hammer: ;)

---message placed by autobot---

Geweldig Frank dat filmpje met die heli (wat er nog van over was) vooral dat beginstukje :rolling:

@ Burp: Welkom terug in NL

Laatst bewerkt:
Knaller, waar was je nou? Ik maar wachten en wachten... :(

Best halletje hier in Zevenbergen. Niet bijzonder hoog maar wel een enorm oppervlak. 8)

Knaller, waar was je nou? Ik maar wachten en wachten... :(

gast ,ik ben net 10 minuten wakker :sleepy: :p
, ohhw je bedoelt knaller ? die slaapt wel tot 13;00 denk ik ? ;)

freijn ; leuke movies hoor !! :-D

alleen je camera volg plane iets stabieler maken ;)

lekker weertje , maar ik teer nog op het heerlijke vliegen van gisteren ,ging best goed , voor mijn 6e keer indoor , ook voornamelijk rudder gebruikt wat ik geheel niet gewend was .

gaat vandaag binnen lekker rommelen ,en de aito repareren ,en misschien nog een indoor vlieger bouwen ,dwz de parkmaster kopiëren .

sleur ;sterkte ,en houd ons op de hoogte ;)

*gaat filmpjes uploaden *

thnx, zeker leuk gehad. Erg mooi weer en toch prima sneeuw.

Veel plezier met vliegen sleur, sterkte.

Goedemorgen mannen,en Burp ;-)

Vandaag een vergaardag in HH.Waard,dus ook lekker binnen zitten.

Hou je ons op de hoogte Sleur ?

Prettige dag :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back