Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha, you are me the one :rolling:

Het idee van te weinig tijd ken ik ook al een tijdje. Voor sommige dingen moet je gewoon tijd maken. Lastig voor degene die dan even niet boven aan staat in de prioriteitenlijst maar je moet ook even aan jezelf denken af en toe.
Uh ja, maar dan nog is er te kort tijd. Ik maak al ruim 4 uur per week vrij voor de hobby (plus de clubavond). Als ik nog meer zou doen dan kom ik 21 uur tekort in een week. :? ;)

Vanwege alle drukte op het werk misschien vanavond niet naar de club en anders maar tot 22:00 of zo (zegt-ie nu ;)). De Zicral blijft lekker thuis, zo ook alle andere knutseldingen. Met de huidige werkzaamheden op kantoor valt het nog te betwijfelen of ik zondag meedoe met de wedstrijd. Het schiet niet echt op. Tussen de bezigheden van gisteravond door maar liefst 2 servo's weten te plakken en een servostangetje. Ik ga voor het grotere geldschip begin volgend jaar (en de jaren daarop). :yes: Pech voor het piepschuim (levert niet veel op). :p

@Sleur,

We rekenen wel op je zondag.
Ik ben er wel zondag, maar of dat met mijn vliegers is... :? Mijn spulletjes zijn sowieso nog niet binnen (nu 5 weken onderweg :evil:) en hier ook lastig te krijgen (voor een normale prijs). Misschien dan toch maar mijn Plan A vlieger afmaken, wilde daar wat meer tijd aan besteden om hem echt mooi te maken, dan maar quick'n'dirty. :(

Zag deze en kon het niet laten...

ff me zender opladen voor Zondag :

sep28_3741.jpg

Heb trouwens een pre-view van de Ragger's Zondags kist gezien....

Word lachen met Ragger!! hoop dat het ook vliegt :-) komt ZEKER in de top 3!

Mijn vlieger lijkt op vele anderen en TOCH is het geen bestaand model.. Maar meedingen voor de 1e prijs, denk t niet. Toch heb ik er al veel plezier aan beleefd inmiddels.

Mijn vlieger lijkt op vele anderen en TOCH is het geen bestaand model.. Maar meedingen voor de 1e prijs, denk t niet. Toch heb ik er al veel plezier aan beleefd inmiddels.
+1, balen dat het even te druk is. Dat gedoe met de NK F3P heeft meer tijd gevraagd dan de bedoeling was. :( Nou ja, ondanks mijn geweldige plaats ben ik nog steeds zeer content met het resultaat. :yes:

Vliegen met een hersenschudding moet op zijn minst een mooie rugvlucht op gaan leveren :-)
Dacht die man in Maleisië ook, alleen liep dat anders af. :( In ieder geval heeft hij niet lang hoofdpijn gehad. Was een uh... Quickie... :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back