Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Staat nog een beste woei in de polder. Ruimte 5 Bft.Wat een weer...... ik wil vliegen maar ik moet werken![]()
![]()
Staat nog een beste woei in de polder. Ruimte 5 Bft.Uit de wind is het prima te doen maar in het open veld. Brrrrrrr, best fris.
En BYM, we gaan rellûh op het forum!!! Nog één dan: When the cat hits the fan.
weg filmpje doet
Neem jij nog je niewe indoor vlieger mee naar de club ,of de mallen ? Dan kom ik misschien ook wel even .Tsjonge, weken wachten op spullen uit HK en maar niet komen (redelijk uniek want het meeste was er tot nu toe binnen twee weken). Voor de bouwwedstrijdvlieger helemaal naar Bloemetjesdal gereden, ook omdat mijn monteur nog wat nodig had voor mijn Align/HK-250GT, kom ik op kantoor... Loopt de meneer van TNT met mijn pakketje uit HK. :evil: Grrrrrrrrr!!!!! Nou ja, nu in ieder geval mijn servootjes, brommertje en LiPo's (en genoeg quick linkjes :?).
@PH-ILS: Ik kom vanavond stiekem toch. Ik neem de PicooZ mee voor je.
@Nijssie: Ik heb de BEC binnen, zal hem zo solderen en dan heb je je regelaar vanavond terug.
*filmpje van de F3P demonstratie upload*
*filmpje van de pilonnenrace knutselt*c:
*wacht op filmpje van zijn eigen eerste NK F3P Fail Flight* 8)
@ Siggy: Marcomprint.nlHet zal weer eens niet zo zijn... met andere woorden: mijn bonus kan ik wel vergeten :sleepy:
Een frisse doorstart zonder schulden voor hun!
Jammer Spijker, maar geeft niet, dan verkoopt ik hem hier op het forum hoop ik
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Nee.Neem jij nog je niewe indoor vlieger mee naar de club ,of de mallen ? Dan kom ik misschien ook wel even .
Sux big time. :evil:Siggy zit over twee weken voor 40 procent in de deeltijd ww,kijken hoe lang we dit gaan volhouden.
Anders volgt er alsnog een lange zomer met een hoop sollicitaties.
@satstok als jij vanavond naar club gaat wil jij dan dat kabeltje
mee nemen voor de phoenix flight sim
mvg ragger
Koopt spijker iets niet ? ,vreemd , hij zal wel wat verward zijn ;-)Jammer Spijker, maar geeft niet, dan verkoopt ik hem hier op het forum hoop ik
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Wat moet je nou ragger? Wil je hem van hem of van mij hebben?
OUwe zemerlaar!!!![]()