Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een weer...... ik wil vliegen maar ik moet werken :( :(
Staat nog een beste woei in de polder. Ruimte 5 Bft. :yes: Uit de wind is het prima te doen maar in het open veld. Brrrrrrr, best fris.

En BYM, we gaan rellûh op het forum!!! Nog één dan: When the cat hits the fan. :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Staat nog een beste woei in de polder. Ruimte 5 Bft. :yes: Uit de wind is het prima te doen maar in het open veld. Brrrrrrr, best fris.

En BYM, we gaan rellûh op het forum!!! Nog één dan: When the cat hits the fan. :thumbsup:
weg filmpje doet

leuk, 1 ms later en hij was het raam uitgeVLOGEN ! ACH zitten we toch weer on topic

Laatst bewerkt:
heren.. we hebben al een hoop gedoe met filmpjes over katten, misbruik dit topic nou niet voor zaken die ophef veroorzaken..

Robert

Tsja, het blijft toch raar. Als je een filmpje met een vliegtuig dat een koe omver vliegt of een vliegtuig dat neerstort post is er niets aan de hand en als er een poes bij betrokken is dan vergaat de wereld van modelbouwers zowat. :hammer: Raar volkje.... :? ;)

Anyway, wat picca'van het NK F3Piepschuim.... 8)

Twee van de drie kampi oenen:
nkf3p_kampi_oenen.jpg

En de kampi oen coma zuipen:
nkf3p_phils_ook_kampi_oen.jpg

Uiteraard heb je in Zevendwergen waar de wedstrijd was ook een bar voor dwergen:
nkf3p_zevendwergse_bar.jpg

En Erik heeft een speeltje voor zijn verjaardag uitgezocht, de rookgenerator:
nkf3p_eriks_speeltje1.jpg

nkf3p_eriks_speeltje2.jpg

*filmpje van de demonstratie na de NK F3P knutselen gaat* :yes:

Tsjonge, weken wachten op spullen uit HK en maar niet komen (redelijk uniek want het meeste was er tot nu toe binnen twee weken). Voor de bouwwedstrijdvlieger helemaal naar Bloemetjesdal gereden, ook omdat mijn monteur nog wat nodig had voor mijn Align/HK-250GT, kom ik op kantoor... Loopt de meneer van TNT met mijn pakketje uit HK. :evil: Grrrrrrrrr!!!!! Nou ja, nu in ieder geval mijn servootjes, brommertje en LiPo's (en genoeg quick linkjes :?).

@PH-ILS: Ik kom vanavond stiekem toch. Ik neem de PicooZ mee voor je.

@Nijssie: Ik heb de BEC binnen, zal hem zo solderen en dan heb je je regelaar vanavond terug.

*filmpje van de F3P demonstratie upload* :thumbsup:

*filmpje van de pilonnenrace knutselt* :pc:

*wacht op filmpje van zijn eigen eerste NK F3P Fail Flight* 8)

Tsjonge, weken wachten op spullen uit HK en maar niet komen (redelijk uniek want het meeste was er tot nu toe binnen twee weken). Voor de bouwwedstrijdvlieger helemaal naar Bloemetjesdal gereden, ook omdat mijn monteur nog wat nodig had voor mijn Align/HK-250GT, kom ik op kantoor... Loopt de meneer van TNT met mijn pakketje uit HK. :evil: Grrrrrrrrr!!!!! Nou ja, nu in ieder geval mijn servootjes, brommertje en LiPo's (en genoeg quick linkjes :?).

@PH-ILS: Ik kom vanavond stiekem toch. Ik neem de PicooZ mee voor je.

@Nijssie: Ik heb de BEC binnen, zal hem zo solderen en dan heb je je regelaar vanavond terug.

*filmpje van de F3P demonstratie upload* :thumbsup:

*filmpje van de pilonnenrace knutselt* :pc:

*wacht op filmpje van zijn eigen eerste NK F3P Fail Flight* 8)
Neem jij nog je niewe indoor vlieger mee naar de club ,of de mallen ? Dan kom ik misschien ook wel even .

Verder is thuis de modum overleden ,dus heb geen lekker internet thuis ,en op mijn mobiel surfen vind ik niks .
Zie daarom ook geen plaatjes op het forum , maar zullen vast leuke foto's tussenstaan ;-)

Jammer Spijker, maar geeft niet, dan verkoopt ik hem hier op het forum hoop ik :)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

@ Siggy: Marcomprint.nl :( Het zal weer eens niet zo zijn... met andere woorden: mijn bonus kan ik wel vergeten :sleepy:
Een frisse doorstart zonder schulden voor hun!

Tsja,en 18 ruggen startkapitaal hebben wij weer gesponsored :-(

Siggy zit over twee weken voor 40 procent in de deeltijd ww,kijken hoe lang we dit gaan volhouden.
Anders volgt er alsnog een lange zomer met een hoop sollicitaties.

Jammer Spijker, maar geeft niet, dan verkoopt ik hem hier op het forum hoop ik :)

Weet wel zeker dat je dat gaat lukken. Ja, ach ik vind het ook erg jammer, maar het is voorlopig nog niet voor mij weggelegd.. Zoals gezegd (jaja) ik ga mij in houden en eerst eens bedenken wat ik ECHT graag wil, naast de volgende 3 bigscales die ik heb staan:

Axarmodel Yak54:

DSCF21052.jpg

Axarmodel Sukhoi Su 26M:

24.jpg

En een wat kleiner toestel:

Great Planes Yak54:

gpma1411-don-2.jpg

Neem jij nog je niewe indoor vlieger mee naar de club ,of de mallen ? Dan kom ik misschien ook wel even .
Nee. :p Geen tijd voor om de mallen te maken en ga ik ook niet gehaast op de club doen. En nee, we gaan niet mijn origineel overtrekken met zijn allen want dan is die al afgeragd voordat-ie ook maar in elkaar heeft gezeten (tenzij jullie met zijn allen 70 eypo lappen, dan doe je er maar mee wat je wilt).

Siggy zit over twee weken voor 40 procent in de deeltijd ww,kijken hoe lang we dit gaan volhouden.
Anders volgt er alsnog een lange zomer met een hoop sollicitaties.
Sux big time. :evil:

Koopt spijker iets niet ? ,vreemd , hij zal wel wat verward zijn ;-)

Siggy ; dus toch deeltijd ? Is dat officieel ? Das niet best ,dus nu maar hopen dat het binnen een halfjaar aantrekt !
Bij sigma zie ik ook amper nog een schilder ,ook daar zijn flinke klappen gevallen onder de zzp'ers .
Kan bij mij ook zomaar over zijn ,daarom ,als iemand hier op het forum ,vrienden /ouders /kennissen /colega's weet voor mooie schilder klussen ,houd ik mij aanbevolen ! , klanten kring vergroten kan nooit kwaad ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back