Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij begrijpt wel dat ik het niet meen........ toch? :rolleyes:

staat toch nergens dat je je trots niet mag showen aan derden? ,oeps ,dat klinkt dubbelzinnig :mrgreen:

ps ; rob denkt aan project X in productie te nemen , is veel mooier dan multiplex ;)

btw ; ik win toch nooit , ikke kan niet airbrushen , dus gewoon heel saai een paar kleuren . :)

Laatst bewerkt:
hey wolf ! alles goed ? stiekeme gluurder :mrgreen:

zo ,de depron funjet is bijna klaar , besturing is oke , morgen nog de motor plaatsen en wat nahuppel werk .

net even gewogen , en dat word een zeer lichte funjet die rond de 112 gram gaat wegen incl 2s lipo .
mocht ik een landing gestel monteren ,komt hij op 115 gram .
dus waarschijnlijk kan je hiermee extreem langzaam vliegen ,maar ook best snel .

net even een bed landing vlucht laten maken ,maar dat zweeft prima .
ben wederom erg benieuwd , we zullen het zondag zien .;)

Sleurhut: Je wordt bedankt!!! :evil:

Dankzij jou en je ge-electronen ge-vlieg, ben ik nu ook verslaafd! :rolling:

Zie hier wat plaatjes van mijn Sebart Sukhoi:

DSCF0174.JPG

DSCF0175.JPG

DSCF0177.JPG

Nu moet ik weer wat vliegtuigen de deur uit doen + een taart voor Alex verzinnen..

*heeft licht gezien, gaat wat inkrimpen*

Geen dank, mooie vliegert :thumbsup:

Ga je er ook echt mee vliegen of is het shelf queen nummer tig? :? ;)

*2 servers down and upgraded, 19 to go* :pc:

Neu, geen shelfqueen. Oke, dat zijn het wel, zolang ze niet vliegen, maar ik weet wel wat ik houden wil en wat eventueel weer in de verkoop mag.

Dwz:

Verkoop:
Een Giles 202 incl motor en electronica + ontvanger
Een Accipiter (moet even zien of ik de 20cc 4takt ook weg doe) met servo's en ontvanger
Een stratos + motor
Een Dash7 (twijfel ik nog een beetje over)

ff denken, wat heb ik nog meer staan :D

Houden: Alle bigscales en dat stomme uiensnijdertje..

En waarom? Om ruimte te maken.. Ja, eerlijk waar. Even ruimte op de zolder en dan.. dan zie ik wel weer :D

Laatst bewerkt:
:rolling: mooie woorden spijker !! eerst zien dan geloven ;)

maar ehh , mooie vliegert !

Thnx.. Ja ik weet het, veel woorden (ook wel veel daden, maar meestal draait het er dan weer op uit dat ik van alles terug koop hahaha).

Overigens komt hier een volledige HK setup in. Heb nu de smaak te pakken met de brio10. Wil nu grotere kisten ook gaan vliegen met electro.. :mrgreen:

Thnx.. Ja ik weet het, veel woorden (ook wel veel daden, maar meestal draait het er dan weer op uit dat ik van alles terug koop hahaha).

Overigens komt hier een volledige HK setup in. Heb nu de smaak te pakken met de brio10. Wil nu grotere kisten ook gaan vliegen met electro.. :mrgreen:

dan ga je naar flinke elektro brommers , net als junkie :p

IMG_1745.jpg

Netjes BYM

En oke, ik zal eerlijk zijn (tegen mijzelf haha).. Als de Sukhoi mij bevalt, dan wil ik deze hebben:

Katana S 120 (eveneens van Sebart)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, gaaaaaaf. 8) Een Katana S120. Ik ook, ik ook, ik ook... Maar dit jaar eerst een keer ver weg en lang (ook wel vaker) op verkansie.

Ja, gaaaaaaf. 8) Een Katana S120. Ik ook, ik ook, ik ook... Maar dit jaar eerst een keer ver weg en lang (ook wel vaker) op verkansie.

Mja, daarom wil ik het ook allemaal bekostigen van geld dat in de hobby zit (of eruit komt, bij het verkopen van eea.) Op vakansie gaan wij dit jaar naar Griekenland. Lekker dure vakantie dus.. nu de BTW verhoogd is van 19 naar 21% :S
Maar om daar nu geld van de hobby in te steken? No way! :mrgreen:

edit:

Dan gaat dit me net even een stapje te ver weer:

H-katana-260-300-2.jpg

Oeh, ook ge*l:

De Funtana.. Oh oh.. keuzes, keuzes..

1309_2008111352.jpg

Laatst bewerkt:
Zo, technisch gezien heb ik een vlieger voor de wedstrijd. :thumbsup: Morgen als ik uitgeslapen ben maar even de airbrush tevoorschijn toveren en nog wat oude Faskolor erop jassen, zijn we daar ook vanaf. Dat-ie de lucht in komt is zeker, half gas is voldoende. Snel gaat-ie dus ook als het moet (moet toch Junkie's FunPron kloppen :yes:). Met 3S wordt het een projectiel voor buiten. 8)

*klooit verder via beheer op afstand* :pc:

@Vinni

Heb jij de depron bouwkasten van Phil staan? Want die heb ik ff nodig :rolleyes:

Ik weet niet zeker wie ze nou mee had? Op de club staan ze in iedergeval niet meer.... misschien in rook opgegaan in de open haard :mrgreen: :rolleyes:

---komt net stiekem terug van de club---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back