Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
niet aan toe gekomen... eerst moeten we wat dingetjes vervangend ie op zijn en dan de heli helemaal nalopen en afstellen. Het ding was in een behoorlijk slechte staat helaas.

ja het is wel tijd om te gaan pitten maar discovery en hobbycity etc. zijn zo boeiend:)

Goeeeeeeeeimorguhhhhh :-)

RISE AND SUNSHINE !!!!

Waar en hoelaat mannen ?

Tenminste,als er geen gezinsdag op de planning staat ivm morgen :-)

Er staat een beetje wind,maar deze gaat mij vandaag niet tegenhouden ;-)

Nu eerst even een lekker bakkie Sleur :-)

Goeie smoggel allemaal!!!

je hebt er zin in Sigg ;) ik zou graag gaan, maar 4-5bft gaat mij net ffies te ver :(

Mogge siggery. Geen ACH vliegen voor mij :( Misschien straks even de EZ* met camera de lucht in jassen, of een ander foampie. Maar kan nog niet goed tegen teveel licht met mijn ogen. Merk ook dat de computer mij momenteel meer schade toebrengt dan mij lief is.. :(

@knaller :
wakker worden joh :P
PM die linkies anders ffies.. is misschien wat makkelijker :D

Goeie smoggel allemaal!!!

je hebt er zin in Sigg ;) ik zou graag gaan, maar 4-5bft gaat mij net ffies te ver :(

Tis nu nog best pittig,maar volgens mijn bronnen wordt het rond de middag iets rustiger,zo rond bf4,prima vliegweertje dus :mrgreen:

Mogge siggery. Geen ACH vliegen voor mij :( Misschien straks even de EZ* met camera de lucht in jassen, of een ander foampie. Maar kan nog niet goed tegen teveel licht met mijn ogen. Merk ook dat de computer mij momenteel meer schade toebrengt dan mij lief is.. :(

Tis wel flink aangekomen bij je he Rob :(
Hou je rustig pik ;)

Die heb ik wel :yes: alleen zwerven ze ergens tussen HongKong en Krommenie rond :hammer: ;)

Supermooi weer vandaag.... alleen heb ik gezinsdag vandaag :rolleyes:

Gezinsdagen zijn ook leuk Phil,maak er iets moois van ;)

Gezinsdagen zijn ook leuk Phil,maak er iets moois van ;)

En Ruben moet straks hier naartoe :yes:

bevers2.jpg

Goeeeeeeeeimorguhhhhh :-)

RISE AND SUNSHINE !!!!

Waar en hoelaat mannen ?

Tenminste,als er geen gezinsdag op de planning staat ivm morgen :-)

Er staat een beetje wind,maar deze gaat mij vandaag niet tegenhouden ;-)

Nu eerst even een lekker bakkie Sleur :-)

ik durf niet eens te vragen of ik mag vliegen :rolleyes:, morgen gaat de hele dag al naar het indoor fladderen ;)

floor is nog bij oma , dus maris en ik gaan lekker een beetje rommelen , opruimen ,beetje lipo's laden , ik verwacht nog een pakketje rct met extra 2s 250mah hyperion lipootjes.

weet iemand hoe ik dit oplos ? , ik heb het nieuwe modem aangesloten , wachtwoord/gebruikernaam enzo ingevuld , alles werkt weer ,maar als eerste heb ik het forum geopend ,en nu krijg ik steeds een pagina van scarlet als ik het forum opwil :(
op de pc boven heb ik nergens last van .

weet iemand hoe ik dit oplos ? , ik heb het nieuwe modem aangesloten , wachtwoord/gebruikernaam enzo ingevuld , alles werkt weer ,maar als eerste heb ik het forum geopend ,en nu krijg ik steeds een pagina van scarlet als ik het forum opwil :(
op de pc boven heb ik nergens last van .

Junk? Krijg je de pagina van Scarlet sowieso steeds als eerste te zien? Dus, ga eens niet naar het MBF, maar bijvoorbeeld naar: ::TROS.nl: Voorpagina:: (ga er even goedheidshalve vanuit dat je die site nog nooit bezocht hebt). Kom je dan ook uit op de site van Scarlet?

Helemaal mee eens! ;).

@Junk: Ik vermoed dat je niet "standaard" bij Scarlet meerdere computers op het internet kunt krijgen. Misschien iets met activatie oid? Sommige providers doen daar namelijk (ja, in deze tijd ook nog steeds) moeilijk over.
Bij "ons" is dat in iedergeval niet het geval ;)

(wat ik nou alleen niet begrijp Sleur, dat je wel die depronjet maakt, maar niet je wedstrijd ding mooi afrondt ....)
Omdat je dit dingetje in 10 minuten plakt en verft en voor de andere vlieger eerst wat plek moet maken in de garage (op zich al een dagtaak), mallen moet bedenken en snijden, opplakken, spuiten, drogen, spuiten, drogen, mallen verwijderen en andere plakken, spuiten, drogen spuiten, drogen, mallen verwijderen etc. en dan pas klaar bent. Dat is nog vele uren werk en tussen elke verflaag minstens een half uur zit omdat het anders niet goe gedroogd is.

Mijn wedstrijdvlieger is mooi.... Uh.... Afgerond. Dus.... :mrgreen: (you will see)

dus maris en ik gaan lekker een beetje rommelen
Oh?!?!? 8O :?

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

Omdat je dit dingetje in 10 minuten plakt en verft en voor de andere vlieger eerst wat plek moet maken in de garage (op zich al een dagtaak), mallen moet bedenken en snijden, opplakken, spuiten, drogen, spuiten, drogen, mallen verwijderen en andere plakken, spuiten, drogen spuiten, drogen, mallen verwijderen etc. en dan pas klaar bent. Dat is nog vele uren werk en tussen elke verflaag minstens een half uur zit omdat het anders niet goe gedroogd is.

Mijn wedstrijdvlieger is mooi.... Uh.... Afgerond. Dus.... :mrgreen: (you will see)

Oh?!?!? 8O :?

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

maris ziet er goed uit ,maar mij wil je niet zien hoor !! :mrgreen:

Junk? Krijg je de pagina van Scarlet sowieso steeds als eerste te zien? Dus, ga eens niet naar het MBF, maar bijvoorbeeld naar: ::TROS.nl: Voorpagina:: (ga er even goedheidshalve vanuit dat je die site nog nooit bezocht hebt). Kom je dan ook uit op de site van Scarlet?

nee , alleen bij mbf , voor de rest kan ik overal heen surfen .
ik kan wel op mbf , maar als ik naar rijders omg zaandam ga , krijg ik ineens een scarlet pagina ,met klik hier om verder te gaan :mad:

waarschijnlijk heb ik toen de laptop nog bezig was op mijn link naar mbf geklikt ofzo .

maar boven op de pc gaat alles goed , het is puur de laptop

@Kobus: Zeg even op kantoor dat concurrent MNO waardeloos asfalt levert. Het kruispunt in Beverwijk/Velsen is in augustus 2009 gemaakt en vertoond nu al enorme spoorvorming en er zitten al gaten in als gevolg van de kou. Het stukje dat jullie een paar weken later bij Corus hebben gedaan is nog wel goed. 8)

Ik verbaas me erover dat het asfalt van tegenwoordig niet tegen wat kou kan. Iest waar de makers niet meer aan gedacht hebben dat het in een gemiddeld zeeklimaat ook wel eens kan vriezen. :hammer:

Oh ja, en nog gefeesteliteerd. :oops:

@Sleur:

@Calmatosport: Oke dan wordt het deze motor:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 90 SK Series 50-65 380Kv / 1820w $39.95 als regelaar zit ik te denken aan:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Super Brain 80A Brushless ESC $69.99

Is dit een geschikte regelaar of zie ik iets over het hoofd?

Ik weet, er is ook een goedkopere:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 80A w/ UBEC Speed Controller $39.99 alleen die staat op BO. En ik wil nu bestellen :rolleyes:

Zou jij voor mij eens kunnen kijken of de regelaar die ik hier bij gepost heb in eerste instantie een goede regelaar is voor de gelinkte motor? Ik denk het wel, maar wil even zekerheid.

Output is in beide gevallen 80 amp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back