K
knaller
Guest
niet aan toe gekomen... eerst moeten we wat dingetjes vervangend ie op zijn en dan de heli helemaal nalopen en afstellen. Het ding was in een behoorlijk slechte staat helaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eenmaal andermaal, iemand nog hxtjes900 in de aanbieding?
Goeie smoggel allemaal!!!
je hebt er zin in Siggik zou graag gaan, maar 4-5bft gaat mij net ffies te ver
![]()
Mogge siggery. Geen ACH vliegen voor mijMisschien straks even de EZ* met camera de lucht in jassen, of een ander foampie. Maar kan nog niet goed tegen teveel licht met mijn ogen. Merk ook dat de computer mij momenteel meer schade toebrengt dan mij lief is..
![]()
Die heb ik welalleen zwerven ze ergens tussen HongKong en Krommenie rond
![]()
Supermooi weer vandaag.... alleen heb ik gezinsdag vandaag![]()
Gezinsdagen zijn ook leuk Phil,maak er iets moois van![]()
Goeeeeeeeeimorguhhhhh
RISE AND SUNSHINE !!!!
Waar en hoelaat mannen ?
Tenminste,als er geen gezinsdag op de planning staat ivm morgen
Er staat een beetje wind,maar deze gaat mij vandaag niet tegenhouden ;-)
Nu eerst even een lekker bakkie Sleur![]()
weet iemand hoe ik dit oplos ? , ik heb het nieuwe modem aangesloten , wachtwoord/gebruikernaam enzo ingevuld , alles werkt weer ,maar als eerste heb ik het forum geopend ,en nu krijg ik steeds een pagina van scarlet als ik het forum opwil
op de pc boven heb ik nergens last van .
weet iemand hoe ik dit oplos ? , ik heb het nieuwe modem aangesloten , wachtwoord/gebruikernaam enzo ingevuld , alles werkt weer ,maar als eerste heb ik het forum geopend ,en nu krijg ik steeds een pagina van scarlet als ik het forum opwil
op de pc boven heb ik nergens last van .
Naar een echte provider gaan![]()
Omdat je dit dingetje in 10 minuten plakt en verft en voor de andere vlieger eerst wat plek moet maken in de garage (op zich al een dagtaak), mallen moet bedenken en snijden, opplakken, spuiten, drogen, spuiten, drogen, mallen verwijderen en andere plakken, spuiten, drogen spuiten, drogen, mallen verwijderen etc. en dan pas klaar bent. Dat is nog vele uren werk en tussen elke verflaag minstens een half uur zit omdat het anders niet goe gedroogd is.(wat ik nou alleen niet begrijp Sleur, dat je wel die depronjet maakt, maar niet je wedstrijd ding mooi afrondt ....)
Oh?!?!? 8O :?dus maris en ik gaan lekker een beetje rommelen
Omdat je dit dingetje in 10 minuten plakt en verft en voor de andere vlieger eerst wat plek moet maken in de garage (op zich al een dagtaak), mallen moet bedenken en snijden, opplakken, spuiten, drogen, spuiten, drogen, mallen verwijderen en andere plakken, spuiten, drogen spuiten, drogen, mallen verwijderen etc. en dan pas klaar bent. Dat is nog vele uren werk en tussen elke verflaag minstens een half uur zit omdat het anders niet goe gedroogd is.
Mijn wedstrijdvlieger is mooi.... Uh.... Afgerond. Dus....(you will see)
Oh?!?!? 8O :?
![]()
Junk? Krijg je de pagina van Scarlet sowieso steeds als eerste te zien? Dus, ga eens niet naar het MBF, maar bijvoorbeeld naar: ::TROS.nl: Voorpagina:: (ga er even goedheidshalve vanuit dat je die site nog nooit bezocht hebt). Kom je dan ook uit op de site van Scarlet?
Ach, daar zijn we wel aan gewend gezien de jaren op HoogTij... :lol:maris ziet er goed uit ,maar mij wil je niet zien hoor !!![]()
@Calmatosport: Oke dan wordt het deze motor:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 90 SK Series 50-65 380Kv / 1820w $39.95 als regelaar zit ik te denken aan:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Super Brain 80A Brushless ESC $69.99
Is dit een geschikte regelaar of zie ik iets over het hoofd?
Ik weet, er is ook een goedkopere:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 80A w/ UBEC Speed Controller $39.99 alleen die staat op BO. En ik wil nu bestellen![]()