Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, daar zijn we wel aan gewend gezien de jaren op HoogTij... :lol: ;)

bedoel je dat ik steeds knapper word ? :cool:

spijkerhead; ik ben eruit betreft de rare scarlet popup , gewoon als de scarlet pagina kwam , dan pagina vernieuwen, en hop ,toen kwam het mbf weer , meteen geboekmarkt , en nu werkt het allemaal weer :p
wel raar allemaal ?

case closed

Oh?!?!? 8O :?

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

nou ,omdat je zo aandringt , hier maris met junkie :cool:

Things_that_make_you_happy.jpg

@Sleur:

Zou jij voor mij eens kunnen kijken of de regelaar die ik hier bij gepost heb in eerste instantie een goede regelaar is voor de gelinkte motor? Ik denk het wel, maar wil even zekerheid.

Output is in beide gevallen 80 amp.
De Turnigy Plush 80A kan niet overweg met meer dan 6S, iets dat voor de Sebart 50E's toch wel aanbevolen wordt. Het is dezelfde brommer als ik voor mijn Jodel Robin DR400 gevonden had. Die is zwaarder maar daar ga je niet mee prophangen. ;) Mijn keuze was gevallen op deze regelaar. 100A en tot maximaal 12S. Wel even gelijk een losse 5A BEC die geschikt is voor 10S (helaas niet 12S) erbij doen. Voor zeker gaan is beter dan op het randje leven. ;)

Volgens diverse onderzoeken welke onder vrouwen gehouden zijn bleek, dat zij mannen boven de 40 welke veel met vliegtuigjes spelen aantrekkelijker vinden dan die jonge krentenbolletjes :D

We zitten dus aan de goede kant mannen ;)
Yep, er zijn veel groene blaadjes die op oude grond vallen. :mrgreen:

@Sleur: Ik ga de Sukhoi op 6s vliegen, dan is het dus toch wel een geschikte regelaar?

Ik ga sowieso elke kist voorzien van een eigen motor / regelaar. Dus de volgende (of ie nu kleiner is, zelfde maat, of groter) gaat ook zijn eigen motor en regelaar krijgen.

Thnx voor het meedenken sleur.

@junkie: Poets die foto even weg, er gluren hier wannabe moderators die enthousiast op de meldknop rammen. Deden ze ook al voor die kattenwasmachine (een Pet Spa is nog steeds een douche voor huisdieren of een pop-up in het filmpje dat zegt dat het een computereanimatie is maar sommige spreken nu eenmaal gebrekkig Engels). :? :(

@Spijker: Mijn idee. Alles moet gewoon vliegklaar zijn. Batterij erin en knallen maar. :yes: Op 6S is het geen probleem. Zal zo rond de 40A à 50A trekken met een 14x7".

Kukelekont, heb ik weer geen 10A regelaartjes. Kan ik de Mini Depron FunJet niet afmaken. :evil: Ik heb er wel maar daar zit een andere brommer op en ik zet alles lekker in de epoxoplast om losrammen te voorkomen. Nu dus de dupe van mijn eigen veiligheid. :cry: :hammer:

*gaat epoxoplast peuteren*

@ sleur ik heb nog wel een 8a regelaar liggen op de plank:)
net nog ff gekontroleerd zit al een 2204 hk brommer aan gesoldeerd.

Laatst bewerkt:
@ sleur ik heb nog wel een 8a regelaar liggen op de plank:)
net nog ff gekontroleerd zit al een 2204 hk brommer aan gesoldeerd.
Dank je wel voor het aanbod. :thumbsup: Ik moet toch één peuteren want daar zitten ook de draadjes aan voor mijn AR6300 micro-ontvanger. Dus een beetje extra werk maar weer een K-klusje plat. ;)

kolere , wat is koud !!! , ik sta buiten mijn auto te reinigen , vooral binnen is het hard nodig , maar nu ff een bakkie om op te warmen .
morgen natuurlijk een flinke afstand rijden naar egmont , dus wel even in een frisse nette auto :p

ps ; old men verwijderd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back