Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
tja , wat sleur zegt , het is geen flatout zeg maar .
mijn vraag was dus meer ,is het een echte indoor vlieger , maar dat is het nie ;)

ja een blizzard is leuk , maar bene there done that , zoals jij altijd zegt ;)
Indoor lukt op zich wel met die 400 gram dingen. Licht bouwen, klein motortje, APC 8x4,3" SF prop, 2S 610mAh LiPootje, 12A regelaartje en het vliegt. Ik had een iets zwaarder brommer en een 3S 610mAh met APC-E 6x4" en dat ging eindeloos vertikaal. Helaas bleek een 12A regelaartje niet genoeg en die piefte eruit tijdens de eerste vlucht. Toen werd het de klei. :evil: :cry:

Ik vond je Blizzard wel gaaf. Ook hiervoor geldt dat je hem licht moet bouwen, niet met die Himax bom die te zwaar is. Dus straks weer terug van weggeweest op het veld. ;)

0:Naam - artikelnummer
1:BYM - 9579 (Tigershark) 400 euro
2:Robert - 6288 nemesis 450mm en de 9554 nemesis 640mm 60 euro
3:Sleurhutje - 6286 Spacewalker en Multiplex Blizzard voor 110
4:

Let op de wijziging :

3:Sleurhutje - 6286 Spacewalker en Multiplex Blizzard voor 110
4:knaller - Minimag - 50

Jawel jawel, we hebben knaller aan de vleugels :yes:

Zijn wel leuke kistjes hoor. Beetje voorzichtig bouwen en alle plastic delen even opnieuw vastzetten met POR of epoxoplast en je hebt een kek vliegertje. Dit was mijn Extra 300 uit dezelfde reeks als de Chipmunk, Sukhoi en Spacewalker.

extra-ready_to_fly.jpg

Mja, ik vind ze zelf wat te klein, voor schaalkistjes. De chipmunk blijft een mooie klasieker natuurlijk. Maar als ik een beetje floeptoep naar die dingen, dan zijn het echt kleine jochies...

Oke, de nemesis zijn ook klein :D, maar dat zijn dan weer geinige toestelletjes vind ik.

*gaat kijken of stabilo droog is van Sukhoi*

3:Sleurhutje - 6286 Spacewalker en Multiplex Blizzard & Minimag voor 150
5:satstok - 9008 Sukhoi - 35

Zijn wel leuke kistjes hoor. Beetje voorzichtig bouwen en alle plastic delen even opnieuw vastzetten met POR of epoxoplast en je hebt een kek vliegertje. Dit was mijn Extra 300 uit dezelfde reeks als de Chipmunk, Sukhoi en Spacewalker.

extra-ready_to_fly.jpg

jep , die ligt nu bij mijn neef ;), mag hij hem oplappen

blizzard met tuning set was prima hoor , eenmaal weten hoe zo'n yet met v staart vliegt ,is prima te doen .

wel is het goed kijken hoe en waar ze vliegt , want ff opzij kijken terwijl de blizzard van je af vliegt ,vind je haar amper terug ,zo rank dat zij is :mrgreen:

nee echt , ik heb mij voorgenomen even geen vliegers bij te kopen ,het is hier echt 1 groot vlieg museum ,met allemaal vliegers die me aanspreken , dus daar kan ik wel een zomertje mee voort ;)

Maar voor dit geld kan je het toch niet laten liggen.
Doe net als Sleur, ledjes erop en midzomernachtvliegen maar :yes:

3:Sleurhutje - 6286 Spacewalker en Multiplex Blizzard & Minimag voor 150
5:satstok - 9008 Sukhoi - 35

Waarom heb je mij eraf gefilkkert?

Laatst bewerkt:
Maar voor dit geld kan je het toch niet laten liggen.
Doe net als Sleur, ledjes erop en midzomernachtvliegen maar :yes:
Pcies, en ik mis mijn MiniMagLite heel erg. :yes: Dus versie 2.0 gaan we maken. Dit maal met EL-verlichting zodat ongeveer het hele toestel verlicht is en misschien een lichtkrant erop voor commerciële doeleinden. 8O

Hmmmmm, ik voel al weer een schreeuwend tijdgebrek aankomen voor de nieuw in door Somethin' Extra, antieke Jodel Robin, nieuw in door Mini Monsun, half gebouwde nieuwe GeeBee R2, piepschuim Polaris, antieke zwever, antieke Monsun, antieke Pilot Quick Built 20L, de zweef-Xeno. een DepDart.... Aaaahhhhhhhhh, kl0te hobby!!! :evil: :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back