Sleurhutje
Forum veteraan
Ik kan niet slapen met het licht aan.
:idea: 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan niet slapen met het licht aan.:idea:
![]()
ja goed plan... kga ook maar s plat ofzo..![]()
Ik kan niet slapen met het licht aan.:idea:
![]()
Post, geen onderschrift, mobiele telefoon, iets met al in bed... :?rot nou is naar je nest Sleur!!!!
Ja, mijn idee. Ik plempte dat gisteren ook al op Twitter. :? Massaal afberichten dan maar? Of de vlieger in de hal neerzetten even gas erop tegen de muur en dan naar het strand? :mrgeen:wat een prachtig weertje om lekker naar het veld te gaan
dat wedstrijdje komt wel een keer
* maakt verse croissantjes voor het gezin *
Bryan gaat vandaag zijn eerste indoorvlucht maken.
Hij is nu al op van de zenuwen. Dat wordt lachen.
goeiesmoggelies allen
ziet er zeer lekker uit... beetje aan de koude kant nog maar aankleden moet geen punt zijn :-D
hoe laat... waar?
Geloof dat nijsie voor nick gaat lope legge vliegen.Wordt toch wel rustig.Nickos is werken
Nijssie vliegt niet. Die krijgt een vliegverbod vanwege teveel alcohol in het bloed. 8O :? :rolling:Geloof dat nijsie voor nick gaat lope legge vliegen.
Tot zo in de Vang.
Yep, cd's meenemen dus (of MP3-speler).Boombox voor het draaien van chakaroon?
We moeten even afspreken wie welke pinautomaat gaat kraken. Zou lullig zijn als je de gevel in rijdt en de automaat heb ik al meegenomen.Besteld: Dieplader voor het ophalen van de bekeren door publiek toegeworpen attributen.
:-D
![]()