5p1k3
Forum veteraan
Beste Leden,
Komende zondag 7 maart wordt de ACH Indoor Bouwwedstrijd gehouden in Egmond aan Zee. Alle deelnemers
zijn de afgelopen periode druk bezig geweest met het creëren van een leuk project. We zijn dan ook
razend benieuwd naar de creaties.
Iedereen is van harte welkom komende zondag om te komen kijken. De Wedstrijd begint om 13:00 en gaat door tot 17:00.
Er zijn genoeg zitplaatsen in de zaal en de kantine van het sportcafé is geopend.
Mochten we tijdens de pauze of na de wedstrijd nog tijd over hebben, dan bestaat de mogelijkheid om
vrij te vliegen in de zaal. Dus neem je indoorvlieger gewoon mee. Dit geldt voor alle ACH leden. Ook als
je niet aan de wedstrijd mee doet.
Let op!! vliegers. Eerst aanmelden bij de leiding voor u gaat vliegen i.v.m. het frequentie toezicht.
Deelnemers wedstrijd:
1. Arjan
2. Andre
3. Winfried
4. Robet
5. Mike
6. Erik
7. Marcel
8. Nick
9. Andre
10. Marcel
11. Jeroen
12. Eric
Adres:
Sporthal Egmond
Watertorenweg 36
1931 BA Egmond aan Zee
Helaas ben ik er niet bij jongens. Ik wens eenieder wel heel veel plezier en succes en ik verwacht zeker van elk toestel een foto te zien. Ben heel erg benieuwd naar jullie creaties.
Een volgende keer als dit weer georganiseerd wordt, ben ik graag van de partij. Hopelijk stoot deze ezel zich dan niet nogmaals aan dezelfde "steen".
Laatst bewerkt: