Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Leden,

Komende zondag 7 maart wordt de ACH Indoor Bouwwedstrijd gehouden in Egmond aan Zee. Alle deelnemers
zijn de afgelopen periode druk bezig geweest met het creëren van een leuk project. We zijn dan ook
razend benieuwd naar de creaties.

Iedereen is van harte welkom komende zondag om te komen kijken. De Wedstrijd begint om 13:00 en gaat door tot 17:00.
Er zijn genoeg zitplaatsen in de zaal en de kantine van het sportcafé is geopend.

Mochten we tijdens de pauze of na de wedstrijd nog tijd over hebben, dan bestaat de mogelijkheid om
vrij te vliegen in de zaal. Dus neem je indoorvlieger gewoon mee. Dit geldt voor alle ACH leden. Ook als
je niet aan de wedstrijd mee doet.
Let op!! vliegers. Eerst aanmelden bij de leiding voor u gaat vliegen i.v.m. het frequentie toezicht.

Deelnemers wedstrijd:
1. Arjan
2. Andre
3. Winfried
4. Robet
5. Mike
6. Erik
7. Marcel
8. Nick
9. Andre
10. Marcel
11. Jeroen
12. Eric

Adres:
Sporthal Egmond
Watertorenweg 36
1931 BA Egmond aan Zee

Helaas ben ik er niet bij jongens. Ik wens eenieder wel heel veel plezier en succes en ik verwacht zeker van elk toestel een foto te zien. Ben heel erg benieuwd naar jullie creaties.

Een volgende keer als dit weer georganiseerd wordt, ben ik graag van de partij. Hopelijk stoot deze ezel zich dan niet nogmaals aan dezelfde "steen".

Laatst bewerkt:
Wordt toch wel rustig. :( Nickos is werken (volgens de laatste baalberichten op Twitter) en Spijker112 heeft nog steeds last van zaagselstoornissen.

*alles klaar zet*

- Project PijperT
- DepJet
- Disc (wat daar nog van over is)
- Zender
- Heeeeeeel veel accu's in allerlei soorten en maten
- Pilonnen
- Boombox
- Verlengsnoer 50m en verdeeldozen
- 12V Voeding en verdeelstrip
- Verrassing voor Bryan ('t is toch wel mijn grote kleine vriend hè)

Tot zo op het veld... :bye: :thumbsup:

goed bezig !

ik neem mee

secret projekt X
deprofunjetfunflyding
nexus

lijkt me genoeg , al kan het zijn dat 2 modellen totaal niet vliegbaar zijn :mrgreen:
dan blijft de nexus dus over ;)

vergeet niet den zender auf zu laden .

hoe laat in egmont , is het handig om 12;30 u aanwezig te zijn ?
vast een bakkie drinken en de boel uit te laden

Een volgende keer als dit weer georganiseerd wordt, ben ik graag van de partij. Hopelijk stoot deze ezel zich dan niet nogmaals aan dezelfde "steen".
Ik zou adviseren dit te dragen:
helm.jpg

Mocht dat wat lastig zijn in het dagelijks leven dan zoiets:
fietshelm.jpg

Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiemorguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D

Siggy gaat zometeen toch eerst even naar het veld met zwagertje desert uitstrijkje,het is echt perfect weer voor een swift maiden :cool:

Dus wachten jullie even tot wij er ook zijn :mrgreen:

Siggy gaat zometeen toch eerst even naar het veld met zwagertje desert uitstrijkje,het is echt perfect weer voor een swift maiden :cool:

Dus wachten jullie even tot wij er ook zijn :mrgreen:
Wel filmen hè. :yes: Onboard of ground view is om het even. Je hebt een cameraatje dus no excuses. :p ;)

wil jij mijn model ff voorvliegen ? :)

doet burp niet eens mee :confused: , jammer :(
Niets daarvan, zelf vliegen. Ook crashen, flaters etc. zullen extra punten opleveren (naar ik heb horen zeggen). :D

Burp doet wel mee, die is virtueel aanwezig met zijn Project V(irtual) R(eality). Als je dus denkt dat er straks niemand vliegt, da's Burp die virtueel aan het vliegen is. :rolling:

@ Siggy sms gestuurd maar laat maar ,had het te laat gelezen.

*gaat inladen nog ff een bakkie doen en dan hop naar het veld/de vang/wormer/de tref/de orca best een drukke middag op deze manier.

Laatst bewerkt:
@ junky geen probleem:mrgreen:
net alles in de auto gezet:confused:
moest hele auto verbouwen:(
maar alles ligt er in:mrgreen:

VW wordt te klein Ragger,is dit niks voor je,ook makkelijk voor als je naar Spanje gaat ;)

Ragger.jpg

Je bent alleen niet de eerste,Sleur was je reeds voor,komen wel uit dezelfde fabriek ;-)

sleurhutje.jpg

Laatst bewerkt:
Vergeten jullie de zonnebrand niet jongunsssssssss :mrgreen:

en vergeten jullie niet zeer warme kleren en handschoenen mee te nemen :rolleyes:

kolere , was net nog 5 minuutjes buiten aan mijn wagon bezig , dat was lang genoeg , brrrrrr:mrgreen:

*verheugd zich meer op de rit naar egmont in zijn nieuwe frisse bolide ,dan het vliegen zelf :mrgreen: *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back