Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ah leuk dat t leuk wasIk ben thuis ook flink opgeschoten met de Sebart Sukhoi.
Wie zijn er wel in de prijzen gevallen? En wat viel er te winnen?![]()
@Junk: Voor jou komt er vast nog wel eens een prijsje dat te winnen valt![]()
Vandaag was ik aanwezig met de hele familie, zij lekker over het strand lopen en ik vleigen.......dacht ik.
Zoonlief moest nog even wat uit de auto pakken en neemt vrolijk de sleutel mee zodat ik al mijn spulletjes keurig in de kofferbak zag staan maar helaas dus niet kon vliegen @#%$#@@#%
Verder leuke creaties gezien, sommige veel werk en andere wat minder. Inspiratie opgedaan voor volgend jaar, dan sla ik hard toe:twisted:
Begint vast te bouwen :rolling:
Siggy, jij kunt je kont niet keren maar ik nu helemaal niet meer. De Euro Fighter snel in elkaar zetten en vlot de maiden geven op HT/het veld.
Hey, build to crash. Zo gaat dat met dergelijke wedstrijden. Alles voor de extra punten van crashen en het publiek vermaken. Na de wedstrijd baldadig doen en dan is het klaar, exit, finito, done...@Sleur: Zonde dat ie naar de fillestijnen is die vlieger van je, hoe vloog de flutjet?
Ik heb het nog geroepen maar je was er nog niet. :?En waarom he, WAAROM, roept er nou niet iemand BAKLAVA!!
Ik meende toch wat proteststemmen van je vrouwtje te horen. Ze had het over een aanbouw en een zwembad. :? Ik denk toch dat je eens met junkie moet praten want vandaag of morgen ligt al je modelbouwspul op straat.Verder leuke creaties gezien, sommige veel werk en andere wat minder. Inspiratie opgedaan voor volgend jaar, dan sla ik hard toe:twisted:
Begint vast te bouwen :rolling:
Siggy, jij kunt je kont niet keren maar ik nu helemaal niet meer. De Euro Fighter snel in elkaar zetten en vlot de maiden geven op HT/het veld.