Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
BYm ik heb Peet gesproken het is goed zegt hij. Ook Sleur gesproken en hij wil de mini,ag wel mee sleuren voor me. Geef je hem mee aan Sleur?

zooo , weer terug op thuisfront met een pilsie :p

was erg gezellig en leuke creaties gezien , ook lekker gevlogen , zelfs project x vloog na het balans punt te hebben gevonden best heel aardig .

helaas ben ik niet in de prijzen gevallen , waar ik best een beetje teleurgesteld over ben , veel werk aan gehad ,en vond hem zelf wel hip .
ik wist ook niet dat craschen punten opleverde , ik wou hem graag heel houden ;)
volgende keer maak ik wel een ragbakje met 2 uur werk , dat levert meer op bij de jury :)

nu ga ik hem ombouwen met een dikke turnigy buitenloper voorin , zodat het een leuke veld of ht vlieger word

ben benieuw naar de foto's filmpjes

toedeloe

Laatst bewerkt:
Ah leuk dat t leuk was :) Ik ben thuis ook flink opgeschoten met de Sebart Sukhoi.

Wie zijn er wel in de prijzen gevallen? En wat viel er te winnen? :)

Was weer erg gezellig mannen,heb genoten van de diverse creaties :cool:

Volgend jaar ook maar eens wat verzinnen,eerst even een knap hobbyhok maken,want ik kan hier mijn kont niet keren :p

Ah leuk dat t leuk was :) Ik ben thuis ook flink opgeschoten met de Sebart Sukhoi.

Wie zijn er wel in de prijzen gevallen? En wat viel er te winnen? :)

sleur heeft de 3e plek gehaald :thumbsup: ( vriendjes politiek :rolleyes: ) ,prijs is een hk beker ;)

de winnaar had zijn vlieger min of meer van het internet geplukt :? ,lekker origineel .

ragger ; leuke movies :p

Laatst bewerkt:
Yeah, Sleur was toch wel verrassend 3e geworden. Heel simpel, een koker, je steekt er een vleugel door, propellor voorop en achterop een paar roeren. Beetje zilververf en witte streepjes met zwarte rand. Vliegt als een krant, net als een EDF. Je geeft gas en stuurt en er gebeurt nog even niets. Je stuur wat meer en dan blijkt de luchtstroom voorbij de roeren te komen. Best heftig overcorrigeren dus. :? Uiteindelijk een pilon gepakt en alles wat korter gemaakt. :oops: Daarna nog wel wat baldadig gevlogen en de vlieger tussen de deur geduwd. :mrgreen: Ontvanger gaat in de HKAlign-250GT. :yes:

Was een leuke dag, goed georganiseerd en wat mij betreft voor herhaling vatbaar (ook als ik geen prijs gewonnen had). :thumbsup:

@Junk: Voor jou komt er vast nog wel eens een prijsje dat te winnen valt ;)

@Sleur: Zonde dat ie naar de fillestijnen is die vlieger van je, hoe vloog de flutjet?

@Ragger: Leuke creatie. Ik was al even aan het zoeken gegaan voor je, maar kan zo 123 niet vinden wat ik zoek (namelijk een rc team die dit ook gedaan heeft met een brandstof creatie, van 4 F16 (of 4 F18's). Wat ik wel weet is dat de voorste de propellor droeg, de achterste hoogte en rudder en de 2 opzij deden rol.

Misschien dat je van hen (als ik het artikel gevonden heb, stuur ik het je toe) het CG kunt bepalen voor je eigen creatie.

En waarom he, WAAROM, roept er nou niet iemand BAKLAVA!!

:new-alien:

Maar goed, leuke dag, leuk van opzet geweest, en troost je Junkie, ook ik had 5e plek, kennelijk hadden we de jury meer bier moeten voeren :rolling:

Volgende keer weer wat anders verzinnen ;-)

@Junk: Voor jou komt er vast nog wel eens een prijsje dat te winnen valt ;)

hmmm , dan moet ik verplicht mijn kist de grond in boren voor 25 punten extra
en een kist bouwen zonder teveel detail ,en een uurtje bouwen ipv 2 dagen

beetje jammer that's all ...

hier mijn grote liefde project X , goed voor een 8ste plekkie :nosmile:

IMG_1898.jpg

IMG_1899.jpg

vntm

Laatst bewerkt:
Uiteindelijke uitslag:

Electrisch aangedreven

1 - 168 - Winfried
2 - 164 - Erik Hooijschuur (Erik3D)
3 - 160 - Jeroen van den Bergh (Sleurhutje)
4 - 149 - Arjen
5 - 134 - Mike (BYM)
6 - 130 - Marcel v/d Burght (Ragger)
7 - 121 - André Baars (Jerkev)
8 - 118 - Marcel Surig (Junkie)
9 - 114 - André Postma (Gorbatjov)
10 - 91 - Erik van Os
11 - 63 - Nick (model gevlogen door Marco de Nijs)

Vrije Vlucht

1 - Erik Hooijschuur (Erik3D)
2 - Winfried
3 - Marcel v/d Burght (Ragger)

Verder was het een leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar :yes:
Allen dank voor de deelname, ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk vonden.
Nu maar alle andere foto's en filmpjes afwachten :worship:

Laatst bewerkt:
Vandaag was ik aanwezig met de hele familie, zij lekker over het strand lopen en ik vleigen.......dacht ik.

Zoonlief moest nog even wat uit de auto pakken en neemt vrolijk de sleutel mee zodat ik al mijn spulletjes keurig in de kofferbak zag staan maar helaas dus niet kon vliegen @#%$#@@#%

Verder leuke creaties gezien, sommige veel werk en andere wat minder. Inspiratie opgedaan voor volgend jaar, dan sla ik hard toe :mrgreen: :twisted: :yes:

Begint vast te bouwen :rolling:

Siggy, jij kunt je kont niet keren maar ik nu helemaal niet meer. De Euro Fighter snel in elkaar zetten en vlot de maiden geven op HT/het veld.

Vandaag was ik aanwezig met de hele familie, zij lekker over het strand lopen en ik vleigen.......dacht ik.

Zoonlief moest nog even wat uit de auto pakken en neemt vrolijk de sleutel mee zodat ik al mijn spulletjes keurig in de kofferbak zag staan maar helaas dus niet kon vliegen @#%$#@@#%

Verder leuke creaties gezien, sommige veel werk en andere wat minder. Inspiratie opgedaan voor volgend jaar, dan sla ik hard toe :mrgreen: :twisted: :yes:

Siggy, jij kunt je kont niet keren maar ik nu helemaal niet meer. De Euro Fighter snel in elkaar zetten en vlot de maiden geven op HT/het veld.

Nu bouw je zeker helemaal in de huiskamer en aand e keukentafel :rolling:

@Sleur: Zonde dat ie naar de fillestijnen is die vlieger van je, hoe vloog de flutjet?
Hey, build to crash. Zo gaat dat met dergelijke wedstrijden. Alles voor de extra punten van crashen en het publiek vermaken. Na de wedstrijd baldadig doen en dan is het klaar, exit, finito, done... :yes: 8) Ik had mijn schade moeten laten zien na de brute aanvaring met de pilon. Dan had ik zeker meer dan 8 punten bonus gehad en nummer 1 geweest. :yes: Maar de Kabouter "Wipe Out" Wesly was ook wel heel kek en ook de vlieger van Winfried (hoewel ik de Quickie mooie vond ;)).

De flutjet was inderdaad flut. Pas bij een 3S kwam er een beetje wind om te kunnen sturen, althans een poging tot. Want met 3S op een 7x3,5"DD is een zaaltje al snel heel klein. Dus kansloos voor indoor. Misschien even buiten als het droog en windstil is. :D

En waarom he, WAAROM, roept er nou niet iemand BAKLAVA!!
Ik heb het nog geroepen maar je was er nog niet. :? ;) :lol: Dinsdag dan maar? Anders mag je het morgen wel even dumpen op kantoor. :yes: Komt echt wel op. :thumbsup:

*gaat wat aan een filmpje fröbelen* :pc:

Ik meende toch wat proteststemmen van je vrouwtje te horen. Ze had het over een aanbouw en een zwembad. :? Ik denk toch dat je eens met junkie moet praten want vandaag of morgen ligt al je modelbouwspul op straat. :yes: ;)

He verdorie..

Zo heb je 2 bouwkits staan, zo zitten ze in elkaar

De brio10 moet gewoon gevlogen gaan worden
De Sukhoi is klaar en staat te wachten op electronica

*gaat proberen kisten te verkopen om weer een nieuw project te bekostigen*

- Iemand modelvliegtuigje kopen? :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back