Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat er toevallig iemand nog in de buurt van Hoevelaken komen deze week? Zo ja, zou diegene voor mij een zending van BYM mee willen nemen en even droppen bij mij? ;)

Morgen onderweg naar Arnhem, zie geen kans om voor die tijd de spullen nog opte pikken. Sorry.

Sleur, proteststemmen zijn meer als plagerij bedoelt hoor. Mijn vrouwtje is daar echt niet moeilijk in. Als ik maar niet de hele kamer vol bouw. Ze had het trouwens over een aanbouw aan de garage. op de terugweg nog even gehad over een ander huis met een dubbele garage waar er iig een ingericht moet worden als "lekker knustelhok" voor mij. De schat :)

Ik moet nu even zoeken wat voor EDf erin kan waardoor het een echt snelle jet wordt. Iemand into the EDF's?

KOM op met die filmpjes gasten!!!

Sleur of Bym is de overdracht van de mini mag gelukt?

op de terugweg nog even gehad over een ander huis met een dubbele garage waar er iig een ingericht moet worden als "lekker knustelhok" voor mij. De schat :)

Na virtuele Marders en virtuele Eurofighters nu ook virtuele garages :rolling:

Ik moet nu even zoeken wat voor EDf erin kan waardoor het een echt snelle jet wordt. Iemand into the EDF's?

HetRC 6904 ...?

Laatst bewerkt:
zo ,project x ,al omgetoverd naar speedkist , zit nu zo'n gouden buitenloper op , met de iets zwaardere regelaar is hij daardoor 16 gram zwaarder geworden , komt nu op 141 gram met lipo .
dus leuke binnen buitenkist met een hoop meer snelheid .
was het maar weer weekend ,om ff te testen

de funjet morgen maar nalopen ,en ik pleur het motortje wel voorop , dan gaat hij zeker wel vliegen .

ik zie de filmpjes morgen wel ,ga nu het nest opzoeken

toedeldokies

Sleur, proteststemmen zijn meer als plagerij bedoelt hoor. Mijn vrouwtje is daar echt niet moeilijk in. Als ik maar niet de hele kamer vol bouw. Ze had het trouwens over een aanbouw aan de garage. op de terugweg nog even gehad over een ander huis met een dubbele garage waar er iig een ingericht moet worden als "lekker knustelhok" voor mij. De schat :)
Jaja, en dan ook een soort van woonlaag erop. Kun je daar je bed in zetten. En anders in je caravan op de heide. :mrgreen:

Sleur of Bym is de overdracht van de mini mag gelukt?
IK had het tegen Sleur gezegd, speciaal gebeld ervoor.
Oh, daar belde je voor. Ik dacht dat je dronken was man... :? :celebrate:

Na virtuele Marders en virtuele Eurofighters nu ook virtuele garages :rolling:
Nee, de EuroFighter is niet virtueel, die hebben we wel gezien. Maar of-ie ooit vliegen gaat. :? Met de bouwsnelheid van Burp schiet dat niet op natuurlijk. Het is dat zijn vrouw hem het huis uit heeft gefl****rd met die Spit en hij nu dus naar de club komt. Maar het herstel van zijn Pijper heeft ook ruim een half jaar geduurd (voor een paar alu beugeltjes die je in 5 min. maakt). :rolling:

@ Sleur

Zit jouw nieuwe minimag al in elkaar,die van mij is zo goed als klaar.
Toch een mazzeltje voor mij dat Knaller niet kwam opdagen en dat Bym er twee had meegenomen :D

@ Junkie

Voor mij ben je wel een winnaar hoor lieverd ;)

morge ,ik had wel wat filmpjes verwacht na die kater van gisteren :rolleyes: :)
Na alle drukte en chaos van de laatste weken, lag deze jongen bijtijds 2D. :sleepy: ;)

@ Sleur

Zit jouw nieuwe minimag al in elkaar,die van mij is zo goed als klaar.
Toch een mazzeltje voor mij dat Knaller niet kwam opdagen en dat Bym er twee had meegenomen :D
Zie bovenstaande. Alle zooi ligt nog steeds in de auto. Kan zo weer op naar het volgende evenement. :yes:

Ik heb een besluit genomen.. :(

Stomme hobby is het! Ik stop ermee!!!!

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

In dat geval, kom maar hier met die MiniMag :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een besluit genomen.. :(

Stomme hobby is het! Ik stop ermee!!!!

http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/104724-stratos-met-6-5cc-motor.html

Gast, neem nog wat tabletjes. Die dingen stonden een paar weken geleden al te koop. :? Niet echt geloofwaardig gezien de hoeveelheid ingekochte meuk die daar tegenover staat.

Maar bij deze een bod van 200 eypo op de Sebart Sukhoi incl. setup (kan wel een paar weekjes wachten, geld kan alvast overgemaakt worden). :yes: Bij voorbaat dank voor de handel. :thumbsup:

Oh, ik stop ook alleen met Brandstof vliegen hoor ;) Ben helemaal om wat Electro betreft. Damn, wat een prachthobby is het eigenlijk :D

Net even wat filmpjes van FPV gezien en ga mijn EZ* daar voor inzetten (mijn nieuwe EZ*). De Minimag ga ik voorzien van die spycams. Heb er inmiddels 5 liggen, dus 5 verschillende hoeken per vlucht moet te doen zijn :mrgreen:

Jaja, en dan ook een soort van woonlaag erop. Kun je daar je bed in zetten. En anders in je caravan op de heide. :mrgreen:

Feest de herkenning? :mrgreen:

Nee, de EuroFighter is niet virtueel, die hebben we wel gezien. Maar of-ie ooit vliegen gaat. :? Met de bouwsnelheid van Burp schiet dat niet op natuurlijk. Het is dat zijn vrouw hem het huis uit heeft gefl****rd met die Spit en hij nu dus naar de club komt. Maar het herstel van zijn Pijper heeft ook ruim een half jaar geduurd (voor een paar alu beugeltjes die je in 5 min. maakt). :rolling:

Met de sneeuw kon er toch niet worden gevlogen. Ligt nu alweer een paar weken gerepareerd te wachten. Was dus snel gefixt ;)

Als we het over bouwsnelheid hebben, hoe zit het trouwens met je Polaris :twisted:

Snelheid is overigens niet belangrijk, wel dat het goed vliegt, en dat doen mijn creaties stuk voor stuk :yes:

Oh, ik stop ook alleen met Brandstof vliegen hoor ;) Ben helemaal om wat Electro betreft. Damn, wat een prachthobby is het eigenlijk :D

Net even wat filmpjes van FPV gezien en ga mijn EZ* daar voor inzetten (mijn nieuwe EZ*). De Minimag ga ik voorzien van die spycams. Heb er inmiddels 5 liggen, dus 5 verschillende hoeken per vlucht moet te doen zijn :mrgreen:
Ik heb nog een 1.3GHz 800mW zender (niet legaal in NL!) en bijbehorende ontvanger liggen. Ook diverse lensjes voor op de pinhole kleurencamera voor een grotere kijkhoek. Mocht je interesse hebben dan kunnen we er wel even over PB-en. Ik ga niet FPV-vliegen omdat ik het met mijn beperkte vliegervaring te gevaarlijk vind. 8O :yes: Ik hou het wel bij mijn FujiFilm Z10fd en sleutelhangerdingen. ;)

Feest de herkenning? :mrgreen:
Nee, en ik heb al een garage die helemaal volgepropt zit met al mijn meuk. :rolling: Bouwen mag met al dat elektrospul gewoon in huis. En de tafel is groot genoeg om het daar op te laten liggen (met permissie 8)).

Met de sneeuw kon er toch niet worden gevlogen. Ligt nu alweer een paar weken gerepareerd te wachten. Was dus snel gefixt ;)
WTFBBQ? Met de sneeuw niet gevlogen worden... Zeker E07KwGGq4JE[/media] FkQhCimpJsk[/media]. :hammer: Oh ja, die brandstofellende heeft natuurlijk startproblemen als het koud is. :mrgreen: Nou ja, één die-hard peutvlieger is nu toch om. ;)

Als we het over bouwsnelheid hebben, hoe zit het trouwens met je Polaris :twisted:
(hapmode=aan)
Interesse? Het is een proto en niet alles past even goed. Nu eerst prio aan de Quick Built en de antieke Monsun. Eind april is de meeting waar ze toch de lucht in moeten. Daarnaast de Saphira afmaken, daarvoor ligt alles klaar. Ik heb 12 vliegers om te doen en doe ondertussen mee aan wedstrijden etc. Dus er wordt genoeg gevlogen. :p
(hapmode=uit)

Snelheid is overigens niet belangrijk, wel dat het goed vliegt, en dat doen mijn creaties, allemaal gaan ze stuk :yes:
Ja, ja.... :lol: ;)

Die vrije vlucht gisteren van Eric, DIE vloog pas goed :shock:
Ik vond de besturing alleen wat tegenvallen. :yes: En waar blijft mijn bak met lava nou... :? :worship:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back