Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
spijker, nu valt het eigenlijk wel mee qua gaatjes bij mij, simpelweg omdat heel veel van mijn kiezen eruit zijn getrokken:D 7 kiezen ben ik al kwijt onderhand, dus nog 13 over en 6 ervan zijn gevuld. kans is dus groot dat ik er nu weer 1 of 2 verlies ( achterin) dus een brug en kronen moeten er zeker wel gaan komen. sowieso voor het gezicht. Je ziet nu onwijze openingen bij mij als ik lach of praat.

ik heb wel intressen in de brandstof pomp
hoor wel wat t kost

Nou, nou, wat een werk. 8O Twee romphelften op elkaar lijmen, een paar glasvezel stokken in een plasticje prikken e n de stokken met epoxoplast vastzetten en twee servootjes in de gaten duwen en de stangetjes met 3 druppels epoxoplast op de romp lijmen. :? :hammer: ;)

Net even de boedel geïnventariseerd. Heul niets mis mee. :mrgreen: Iemand nog interesse in Permax 400's (3 nieuw, 2 nieuw maar zonder doosje) en borstelmotor regelaartjes (12A en 16A)? Brandstofpomp voor van die stinkvliegers? Een vaag spanningsmonitordingetje? De rest hou ik zelf. :p

Wow.. Dat is best misselijk als ik het zo hoor Knaller (niet misselijk van overgeven, maar ander soort misselijk :D). Ja, in dat geval is het zeker wel aan te raden om wat te doen aan je mond. Groot is ie, nu nog vullen die hap :mrgreen:

ach zo te hroen is jouw bek ook aardig verot :D 11 gaatjes is zeker niet misselijk. En je weet wat ze zeggen he ook al probeer je het al jaren nu. Praatjes vullen geen gaatjes;)

ragger ik heb andere servo's geregeld voor de 250 . ik geef die van jou weer terug is dat ok?

Ohwkejjj, gefeliciteerd. :bday:
Ohwkejjj, gefeliciteerd. :bday:
Waarom feesteliteer jij mijn vrouwtje 2x? 8O :?

*spycam in huis installeert* :mrgreen:

Been there, done that. Althans, inmiddels al 3 kiezen laten behandelen en geen van allen nog voorzien van een kroon of een brug. Simpel weg omdat ik het zonde van mijn geld vind (en ik nu nog 4 van de 11 gaatjes moet laten vullen die mijn mond telt).
Komt ie nu mee aan zetten. Had je 25 jaar eerder moeten zeggen.. :)
Kukelekont zeg, kon je 25 jaar geleden al niet kiezen? (mind de woordspeling :lol:)

Sleur, de brandstofpomp wil ik wel overnemen.
ik heb wel intressen in de brandstof pomp
hoor wel wat t kost
Burp was eerder, dus heeft eerste keuze. :yes:

Gaat lekker met de handel zo. :thumbsup: Ook maar eens wat vliegers in de uitverkoop doen. :yes: 8)

Waarom feesteliteer jij mijn vrouwtje 2x? 8O :?

*spycam in huis installeert* :mrgreen:

Gaat lekker met de handel zo. :thumbsup: Ook maar eens wat vliegers in de uitverkoop doen. :yes: 8)

Waarom denk je dat ik altijd vroeg wegga als jij op de club bent op dinsdag ? :mrgreen:

@Spijker, pb = in behandeling :)

HXT500's op de rolroeren van de Minimag, is dat adviseerbaar? Of toch beter wat zwaardere nemen daarvoor?

*kijkt om zich heen wat ie nog heeft liggen*

HXT500's op de rolroeren van de Minimag, is dat adviseerbaar? Of toch beter wat zwaardere nemen daarvoor?

*kijkt om zich heen wat ie nog heeft liggen*

hxt900 of die sg90jes. Sleur heeft mischien nog wel originele voor jete koop;) De nano-s.

hxt900 of die sg90jes. Sleur heeft mischien nog wel originele voor jete koop;) De nano-s.

Nja ik verwacht vandaag nog een zending van RCTechnics te krijgen, met wat van die servo's :D Maar ben nu lekker op dreef en wil graag de "zone" vast houden

*kijkt naar BYM*

Huh? watte? Handel??
Spijker zegt: PB gestuurd. 8O Niet? Oh uh... Jawel, niet liegen. :mrgreen:

HXT900's ga je nodig hebben. HXT500's zijn te licht voor hoe jij vliegt. :yes: :lol:

Nee, ik heb geen Nano-S's te koop. Ik heb wel veel Tiny-S/MG's. Maar heul geen servo's te koop. Mijn, mijn, mijn, mijn, afblijven, ophoepelen. :p :?

Jasper van die 160 had je dit kunnen kopen + electronica:

cx250sekit_02.jpg

of deze zonder electronica:

T-REX250-01.jpg

of deze:

HK-4035-630%20scorpion%20motor.jpg

Je PB box puilt er bijna van uit Robert :mrgreen:

Haha ja dat krijg je op een gegeven moment dat men je een bepaalde naam heeft aangegeven (gebrandmerkt) haha.

De minimag krijgt al aardige vorm inmiddels. Vanavond stickers plakken en dan morgen aan de Cularis werken. Net nog een E-sky servo gevonden, die is het wel waardig genoeg om in de vleugel te trappen. Nu even opzoek naar NOG een E-sky servo.. Moet dat toch nog ergens hebben liggen zou ik denken.. :mrgreen:

Voor de spektrum vliegers misschien interessant?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Stom eigenlijk dat men altijd "SpeCtrum" zegt..

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de spektrum vliegers misschien interessant?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Stom eigenlijk dat men altijd "SpeCtrum" zegt..
Duur man, knaller heeft zijn DX7 voor 100 eypo's (op mijn aanraden als bod op de vraagprijs van 180). 8O Ontvangers tweedehands... :? Koop ze liever voor een paar tientjes meer nieuw. :yes: De enige die ik tweedehands heb gekocht (AR7000) heeft soms een hick-up. Niet noemenswaardig maar de eLogger ziet ze wel. :yes: Hetzelfde toestel met een nieuw gekochte AR7000 geen enkel probleem. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back