Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh??? Heb ik ergens iets gemist van een nieuwsbrief of zo??? 8O

Zaterdag 27 maart
Opening Vliegseizoen 2010
Aero Club Heemskerk

Aerobatic_flyer.jpg

Hoeveel Minimags en hoeveel Nemesisjes hebben we dit seizoen eigenlijk?

De Nemesis is nog best wel lastig bouwen.. vooral omdat het allemaal zo klein is. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan de kleinste van de 2...

Dit wordt het leukste en beste seizoen ever denk ik :)

Vandaag naar de tandejatter geweest en ik moet een zenuwbehandeling, ook wel endo genoemd.:) lekker man !

Opening vliegseizoen :sleepy: dat ga ik uit principe boycotten :mrgreen:

Vrouwtje zei al: was er eigenlijk een stop??? ieder weekend had je wel wat voor de club :rolling:

@ Knaller: voor jou misschien wel ja, voor ons was HT toch echt veeeeeel leuker :rolleyes: ;)

Vrouwtje zei al: was er eigenlijk een stop??? ieder weekend had je wel wat voor de club :rolling:

@ Knaller: voor jou misschien wel ja, voor ons was HT toch echt veeeeeel leuker :rolleyes: ;)

Nou dan rot je toch weer op naar HT ;)

@sleur heb jij toevallig nog een filmpje van de fantastic 4
dat i wel goed vliegt:)
Nope, alleen de beste momenten. Dat vliegen was zo.... uh.... gewoon. ;) :lol:

Oh ik zie het al,dit geldt inderdaad voor een andere groep binnen de club;)
Beter zo:
Zaterdag 27 maart
Heropening Vliegseizoen voor Mooiweerwatjes 2010
Aero Club Heemskerk

Aerobatic_flyer.jpg

Nou, wist je het nog niet? We hebben bosjes geplant op het veld. Zie maar achter dat gele vliegtuig... Van wie is dat gele vliegtuig eigenlijk??
WTF??? Zijn ze ook al naar het nieuwe veld gegaan. Daarom wordt er geen onderhoud meer gepleegd op dat kraterlandschap.

Hoeveel Minimags en hoeveel Nemesisjes hebben we dit seizoen eigenlijk?

De Nemesis is nog best wel lastig bouwen.. vooral omdat het allemaal zo klein is. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan de kleinste van de 2...
Ik heb een 64cm (plus nog één nieuw in doos). 8)

Ik ga alleen mijn Savage meenemen. :yes: Boycot het wordt. :lol: En ja, HT bomde nog meer dan het veld. :mrgreen: :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back