Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur het is goedver de goedver Heerlijk vliegweer nu !!!

Wie had er nou gelijk ?
Ben je al op het veld geweest? Er staat nog steeds een ruime 4, bijna 5. :yes: Maar ga jij maar lekker vliegen hoor lieverd. Neem je een zaklamp mee. Over 4 minuten gaat de zon officieel onder. :p

@sleur: als je wilt volgen: athina (bij buitenhuis)
Hahaha, dat is deze schuit. Ik zag je goan op de tracking site. :thumbsup:

*MiniMag knutselt* :yes:

Hey Burp,

Weet je wat ik nou niet snap. Je hebt daar ruimte zat en toch zet je dat ding midden op de weg. Ga je ook nog om je heen kijken of er wat aan komt. Zet hem op die asvalt strook waar geen auto's kunnen komen. Is volgens mij veel veiliger. Ook de afstand van je camera en waar je ging staan met de heli was toch veel te groot. Zet dat ding voor je neer. Dat er te veel wind stond ben ik met he eens. Al zal die 500 best wat aan kunnen denk ik. Zag wel dat je de heli haaks op de wind plaatste. Kan beter met de neus in de wind staan.

Nou ja volgende keer beter. Hij is nog heel.

GrTz Jasper

Als je het beeld groot maakt valt het wel mee, ik kon het prima zien :yes:
Nu is ook aan de vlag te zien dat hij met de neus in de wind staat, was natuurlijk lastig te zien op het kleine formaat ;)

Burp500.jpg

Ja je hebt gelijk. Is nu beter te zien. Op het filmpje gaf dat een ander beeld. Alleen staat hij nog midden op de weg. Dat had dan weer niet nodig geweest.

GrTz Jasper

Nu is ook aan de vlag te zien dat hij met de neus in de wind staat, was natuurlijk lastig te zien op het kleine formaat ;)
Ja je hebt gelijk. Is nu beter te zien. Op het filmpje gaf dat een ander beeld. Alleen staat hij nog midden op de weg. Dat had dan weer niet nodig geweest.
Phil heeft makkelijk praten met die brederbeeld bril van hem. :rolling: ;)

Bootje aangelegd zie ik, gaaf man. Waarom draait zo'n schip een 8 voor de sluis?
Huh? Welk schip? Er zijn een aantal schepen die wel heen en weer varen. Dat zijn baggerschuiten die het zand wegzuigen en weer op zee dumpen (soort van zand naar de zee dragen). Als je op het bootje in het overzicht klikt, zie je de details van het bootje. 8)

Burp500.jpg
Hmmm, volgens mij geeft zon gebouw ook nog al wat ongewenste turbulentie, niet onderschatten....

Lekker E-Revo brushless,nog een half jaar n de rest volgt ;)
Nee, de kans op stink- en lawaaidingen is heel klein geworden naar de zeer bevredigende overstap naar elektro. Met de huidige techniek en lager kosten van materialen in Hong Kong zou het ombouwen van een Baja naar elektro wel interessant worden. :? :nooo: 8O

Ik heb nog wel de Ravage staan. Als het betere weer wat aan gaat houden, komt daar de nieuwe motor eindelijk op te staan. :yes: Dus nitro gaat niet helemaal wel. :nooo: Het is een kwestie van motorisch geweld versus gewicht. Daarin wint een Savage nog steeds aardig. ;) De E-Revo is gewoon leuk om in de full scale auto te hebben. Het neemt nauwelijks ruimte in beslag, laden kan in de auto via de aanstekerplug.

Nee, de kans op stink- en lawaaidingen is heel klein geworden naar de zeer bevredigende overstap naar elektro. Met de huidige techniek en lager kosten van materialen in Hong Kong zou het ombouwen van een Baja naar elektro wel interessant worden. :? :nooo: 8O

Ik heb nog wel de Ravage staan. Als het betere weer wat aan gaat houden, komt daar de nieuwe motor eindelijk op te staan. :yes: Dus nitro gaat niet helemaal wel. :nooo: Het is een kwestie van motorisch geweld versus gewicht. Daarin wint een Savage nog steeds aardig. ;) De E-Revo is gewoon leuk om in de full scale auto te hebben. Het neemt nauwelijks ruimte in beslag, laden kan in de auto via de aanstekerplug.
Ben al wezen kijken om de savage om te bouwen naar electro,geen afstel gezeik meer spreekt mij wel aan :rolleyes: ;)

Wat een kukelleknut ontvanger op de Nexus Ronald... zojuist twee D47's opgeblazen 8O
Gelukkig had ik ze nog liggen :yes:

---misschien had ik eerst even de gebruiksaanwijzing moeten downloaden en had dan gezien dat de witte draadjes altijd buiten tegen de behuizing moeten zitten :rolling:---

Nexus is Ready-to-Fly... gaan we maandag zien :banana:

Ben al wezen kijken om de savage om te bouwen naar electro,geen afstel gezeik meer spreekt mij wel aan :rolleyes: ;)
Ik heb ook de E-Savage (van dochterlief). Zitten twee dikke 550-size borstelbrommers op. Misschien nog een keer ombouwen naar één extra dikke brushless en twee flinke LiPo's op de zijkant. Maar vooralsnog gaat dochterlief dat bezwaarlijk vinden. ;)

Wat een kukelleknut ontvanger op de Nexus Ronald... zojuist twee D47's opgeblazen 8O
Gelukkig had ik ze nog liggen :yes:

---misschien had ik eerst even de gebruiksaanwijzing moeten downloaden en had dan gezien dat de witte draadjes altijd buiten tegen de behuizing moeten zitten :rolling:---

Nexus is Ready-to-Fly... gaan we maandag zien :banana:

Hey Phil,

Dat is zonde. D47 zijn nog prijzige servo's.

Gr. Jasper

Ik baal er ook best wel van, maarja goede les :yes:
Gelukkig had ik ze nog liggen en op de originele Nexus komen toch andere servo's.

Ik heb ook de E-Savage (van dochterlief). Zitten twee dikke 550-size borstelbrommers op. Misschien nog een keer ombouwen naar één extra dikke brushless en twee flinke LiPo's op de zijkant. Maar vooralsnog gaat dochterlief dat bezwaarlijk vinden. ;)
E-Savage is toch net een klein beetje anders als de gewone Sav(buiten het electro gebeuren om)is volgens mij iets korter en smaller toch.Maar de Baja blijft stinken niks electro net alles ververst en gereed om te rijden.Bijna dan nog een stukje slang voor de mielke uitlaat,en anders maar de Dominator er weer op :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back