Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedesmorgens...

Het is net zomers hier in Hoevelaken. Het is echt prachtig mooi zonnig weer. Geen zuchtje wind.. En toch.. toch laat ik de vliegers thuis vandaag.

Misschien dat ik op de terugweg even langs kom rijden, maar dan wordt het alleen even kijken geblazen
voor mij.

*gaat nu eerst naar een verjaardag toe*
Heb jij soms last van je eigen syndroom?:mrgreen:

Ja maar die Ar6000 toch niet ?
Daar doelde ik op ...

Heeft iemand nog een pinion 10tands of 11tands met binnendiameter 3,17MM liggen voor op de copterx ?
Dan kunnen we misschien de maiden gaan geven aan mijn heli heute ...... :mrgreen:

Kosten worden vergoed uiteraard, in €'s of in HT$ net wat u wilt en mij om het even :thumbsup:
Ik heb 10,11,12,13tands,3,17mm rhino gears leggen ik kom voorlopig toch niet an vliegen toe.

lol gorby.. :) Nuja, ik heb momenteel niets staan voor weer als vandaag. Enige wat ik nu vliegklaar heb staan (muv indoor spul) is de Sukhoi en de Brio 10. En daar ga ik niet mee vliegen als er harde wind staat..

WTF!! Ik lijk wel een oude l.l te worden.

1; ik stap over op electro vliegen
2; ik vlieg alleen met mooi weer
3; ik ben al 30!! :(

@Japs.. wat maakt het uit joh.. ;) Het vlieg seizoen was al lang geopend (zie de reacties: Was het gesloten dan?). Dan liegen we toch een ander keertje? ;)

Goedemorgen, Ik ken deze kist, niet gek laten maken, die was absoluut geen 114 gram.... :nooo: eerder rond de 128 Gr.
Ik zie nu op de radar de eerste buien binnen komen.

Grtz Jasper
Toch staat die wind molen maar rustig wind te maken 8O , windje ZO, denk kracht 3...
Misschien is B-radar een keertje fout.. :mrgreen:

* blijft accu's laden * :yes:

lol gorby.. :) Nuja, ik heb momenteel niets staan voor weer als vandaag. Enige wat ik nu vliegklaar heb staan (muv indoor spul) is de Sukhoi en de Brio 10. En daar ga ik niet mee vliegen als er harde wind staat..

WTF!! Ik lijk wel een oude l.l te worden.

1; ik stap over op electro vliegen
2; ik vlieg alleen met mooi weer
3; ik ben al 30!! :(

idem , ik ben pas echt oud :)

grappig , heb je 23 kisten , en heb je niets om te vliegen :confused: :rolling:

nee, ik wil me wat meer richten op indoor , vind ik toch leuker dan die grote kisten ;) hoopt dus ieder weekend op regen :mrgreen:

gewoon depron en piep , en de 4stroker :thumbsup:

gisteren was het in rond mijn huis wk 2 of 3 , op het veld staat dan 5 ;)

ben nu de hobby ruimtes zeer goed a/h opruimen /ontstoffen /sorteren / natte doek er door heen / vliegtuigen in de verberg modus , begint er weer op te lijken :cool:

Moggels, hele lange post deze keer. ;)

Het weer zei:
Iedereen een goedemorgen.
Als ik naar buiten kijken ziet het weer er redelijk uit.
Ik denk dat we het gewoon gaan proberen vandaag. Het is
natuurlijk nog vroeg, dus de komende 4 uur wordt weer spannend.
Goede morgen ik heb er ook zin an.
Als ik nu naar buiten kijk ,word het wel redelijk weer, beter als voorspeld denk ik dus ik zeg,Het giet on.
Oei:hammer: zit net naar de regen verwachting te kijken en rond 1300 uur zitten we volop in de regen.
Even die Oostergebühr geraadpleegd, Tussen 11:00 en 12:00 nog even een scheinheilig zonnetje en daarna nat tot een uur of 17:00. Ik zeg: "Perfecte timing". :nooo: :evil:

siggy; anders even naar amersfoort rijden , hoef je niet te bouwen ;)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
De Enticement zit ook in Phoenix. 8) Is een Amerikaans ding en loodzwaar vergeleken met een Nexus of dergelijke. Tenzij je hem gaat millen en die gatenkazen aan de zijkanten weg laat. Zelfde verhaal als de Malibu.

Softwareversie? Onder de v1.6 heeft last van langzaam opstarten en brownouts
Dat is voor de AR6100-ontvangers. Niet de oudere AR6000. :teacher: ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
nee, ik wil me wat meer richten op indoor , vind ik toch leuker dan die grote kisten ;) hoopt dus ieder weekend op regen :mrgreen:
We gaan gewoon weer autorijden. Na gisteren weet je welk modelletje stevig is, lekker de gang erin heeft en zowel binnen als buiten kan. Indoor gewoon een paar schansen knutselen en gaan met die banaan. :mrgreen:

Verder negeer ik de opmerking maar. Typisch gevalletje Junkieritus. :rolling:

Ga jij je mond eens even snel spoelen ouwe kluizenaar dat je der bent :mrgreen:

nee , ik meen het :mrgreen:

We gaan gewoon weer autorijden. Na gisteren weet je welk modelletje stevig is, lekker de gang erin heeft en zowel binnen als buiten kan. Indoor gewoon een paar schansen knutselen en gaan met die banaan. :mrgreen:

Verder negeer ik de opmerking maar. Typisch gevalletje Junkieritus. :rolling:

nee , ik meen het vooralsnog ;)

Strak plan, word wel vanmiddag ga me even op het huishouden storten.

ik was je voor :mrgreen::mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back