Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een geneuzel de hele tijd over het indoor vliegen. Alleen, samen.... pffff voor mij al een reden om niet te komen :mrgreen:

Heli's zijn veel leuker en bovendien is het indoorseizoen allang afgelopen. Junkie, jij weet ook net zo goed als de rest van ons dat je het toch niet vol houdt om te trainen en zeker niet om wedstrijden te vliegen. Over een paar weken is het weer afgelopen en heb je weer wat anders ;)

wat een gezeik als je aangeeft met 2 man te willen vliegen
, wat is daar zo erg aan ?
ik snap best dat je met je wedstrijd vlieger geen andere vlieger om je heen wilt hebben .
voordeel met klok vliegen is dat ik straks maar 3 lipootjes hoef te laden ipv 10 :mrgreen:

uiteraard is de gene die zalen regelt altijd de lul , het is nooit goed ,dat kan arjan ook beamen , er is toen ook een hoop gezeik geweest .

ik heb ( nog) geen nieuwe vlieger ,daarom durf ik het wel aan om met 2 man te vliegen .
heb ik mijn wedstrijd vlieger klaar wil ik ook af en toe solo

verder heb ik nog geen plannen om f3a wedstrijden te vliegen , maar wil er wel mee vliegen ;)

en jawel burp ,ik blijf gewoon lekker zalen huren , ook midden in de zomer , maar dan bij slecht weer in het weekend , ik denk dat velen dat zullen toejuichen , bij mooi weer lekker buitenspelen ;)

wat doen we morgen :confused::confused: , bij 5 man komen de kosten op 11,40 E mits bym ook komt , de kosten maken mij niets uit ,maar misschien zijn anderen er niet blij mee
cancelen of doorzetten ,of er een vrijvlieg sessie van maken .
roept u maar ...

hier de gezellige avond van gisteren :p

brutal disc fly :cool: bJ7j3kgAosI[/media] - disc fly

hellcat fly 4-iVNLbFF9Y[/media] - hellcat

al in the mix ;d0zrpI9BS7A[/media] - indoor wormer

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Junkie: gewoon door laten gaan :yes:
Mij hoor je niet klagen hoor, we weten alleen niet hoe groot de hal is, morgen ter plekke maar even inschatten of je met z'n tweeën kan vliegen... komt goed.

Uiteraard gewoon de zomer doorvliegen indoor :thumbsup:

@ Junkie: gewoon door laten gaan :yes:
Mij hoor je niet klagen hoor, we weten alleen niet hoe groot de hal is, morgen ter plekke maar even inschatten of je met z'n tweeën kan vliegen... komt goed.

Uiteraard gewoon de zomer doorvliegen indoor :thumbsup:

kijk, dat is een goed antwoord , jij krijgt morgen 5 minuten extra ;)

oke , figuurvliegen it will be , ik pas mij geheel aan :mrgreen:

bym; laat ff weten of je ook komt morgen .

*laad een paar lipo's extra ,indien we na 2 uur nog even door mogen vliegen van de beheerder ter plekke ;) *
hullie weten dat junkie heel aardig kan overkomen ;)

lekker slim om nu te gaan vliegen met die drank in je lijf burp

Tja, gevalletje onverantwoord bezig zijn.... :rolleyes:

Twee gasten die maar wat roepen. Wie heeft mij nu gezien dan? Denk je echt dat ik bezopen met een heli vlieg? Even nadenken voor we zomaar wat roepen en/of aannemen heren :rolleyes:

Even de heli van de grond gehad met een stuk minder gain. Staart bleef redelijk staan maar nog niet helemaal goed. voor ik verder kon met instellen begon het weer te spetteren dus weer terug naar huis.

Morgen dan maar weer ofzo.

Was helemaal niet in de verkeerde context. ik heb ze daar nl niet gezien ;)

En spijkertje, ik deed een constatering en jij een aanname op basis van iemand die ook maar wat zei....Beide dus absoluut niet met elkaar te vergelijken. Als je wil kun je nu andere posts gaan zoeken om te zien of ik daar ook iets verkeerds gezegd heb :mrgreen:

Denk je echt dat ik bezopen met een heli vlieg?
Bezopen vliegen? Ja. :yes:
Beschonken vliegen? :nooo:

:rolling: Ik keek de filmpjes op mijn telefun nog even maar die kunnen echt niet. Dat gaat ten koste van je imago. :mrgreen:
*filmpjes in de map \Chanteerspul\Burp zet* :p

Was helemaal niet in de verkeerde context. ik heb ze daar nl niet gezien ;)

En spijkertje, ik deed een constatering en jij een aanname op basis van iemand die ook maar wat zei....Beide dus absoluut niet met elkaar te vergelijken. Als je wil kun je nu andere posts gaan zoeken om te zien of ik daar ook iets verkeerds gezegd heb :mrgreen:

Ga toch ontbijten ofzo ;) Je hapt nogal graag.. :mrgreen:

Het is hier weer gezellig boys,heerlijk dat bekvechten :-)

Gaat er morgen nog iemand op het veld vliegen ?
Ik in ieder geval wel :-)

misschien na het indoor vliegen
moet ff kijken of ik vanavond de hellcat kan afmaken
moet ook de clik afmaken , daarna heb ik vrijwel alleen depron modellen op mijn zender :shock: , oja de ez nog en de 4stroker :mrgreen:
ik heb ook floor , dus dat is zeuren :)

we zien het wel ;)

*knutselt verder *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back