5p1k3
Forum veteraan
lekker slim om nu te gaan vliegen met die drank in je lijf burp
Tja, gevalletje onverantwoord bezig zijn....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een geneuzel de hele tijd over het indoor vliegen. Alleen, samen.... pffff voor mij al een reden om niet te komen![]()
Heli's zijn veel leuker en bovendien is het indoorseizoen allang afgelopen. Junkie, jij weet ook net zo goed als de rest van ons dat je het toch niet vol houdt om te trainen en zeker niet om wedstrijden te vliegen. Over een paar weken is het weer afgelopen en heb je weer wat anders![]()
@ Junkie: gewoon door laten gaan![]()
Mij hoor je niet klagen hoor, we weten alleen niet hoe groot de hal is, morgen ter plekke maar even inschatten of je met z'n tweeën kan vliegen... komt goed.
Uiteraard gewoon de zomer doorvliegen indoor![]()
Tja, gevalletje onverantwoord bezig zijn....![]()
homo's, waar zijn hullie nou? ik helemaal uit zaandam op de fiets naar de club, zijn jullie er niet![]()
Even nadenken voor we zomaar wat roepen en/of aannemen heren![]()
Prima, ik lees het vanavond wel. Ben niet thuis en pas laat terug.Sleur heb je een vraag gesteld op msn![]()
Bezopen vliegen? Ja.Denk je echt dat ik bezopen met een heli vlieg?
Was helemaal niet in de verkeerde context. ik heb ze daar nl niet gezien
En spijkertje, ik deed een constatering en jij een aanname op basis van iemand die ook maar wat zei....Beide dus absoluut niet met elkaar te vergelijken. Als je wil kun je nu andere posts gaan zoeken om te zien of ik daar ook iets verkeerds gezegd heb![]()
Het is hier weer gezellig boys,heerlijk dat bekvechten
Gaat er morgen nog iemand op het veld vliegen ?
Ik in ieder geval wel![]()
Alleen als ik een paar keer 5 minuten solo kan vliegen. :teacher:Het is hier weer gezellig boys,heerlijk dat bekvechten
Gaat er morgen nog iemand op het veld vliegen ?
Ik in ieder geval wel![]()