Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk om nog even door te zagen.Misschien moet je eens beter leren lezen... dan zie je dat ik dat niet gezegd heb. Ik heb gezegd dat mijn vader radio / televisi monteur / electro monteur is geweest en soldeert met s39. Ik heb je niet gezegd dat hij dat doet bij een televisie (datzelfde geldt voor jou sleur, beter lezen).
Werk verder, anders blokkeer ik je internettoegang.Zo eerste klus zit erop, kan ik eindelijk beginnen met solderen
Zet de 50000 watter alvast aan, potje ouderwetse flux erbij en gaan met dieWerk verder, anders blokkeer ik je internettoegang.c: Of beter nog, ik kom je zo wel even opzoeken, kunnen we samen solderen.
![]()
Waarom maken ze zo'n UBECje dan zo achterlijk klein. Toch niet normaal met zo'n grote bout op zo'n klein printje :bad-words:
Blijk je vervolgens de Lipo bijna niet kwijt te kunnen op de gewenste plaats ivm zwaartepunt. Ongewenst prophangen...
Waarom maken ze zo'n UBECje dan zo achterlijk klein. Toch niet normaal met zo'n grote bout op zo'n klein printje :bad-words:
Dus...Je klauwen zijn gewoon te groot.
wrijf het even in. het lijkt wel smd...
Dit schuitje en zo vaart-ie. :rolling:Genoeg geOH, eerst maar eens varen, dat gaat beter...
"serengeti" voor de shipspotters.