Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo goede morgen mannetjes, wakker worden tijd om te solderen.:mrgreen:
Wat is er mis met een soort van soldeer vet/toevoeging als het echt niet wil vloeien en je eigenlijk ook geen ruimte meer heb om in te korten en je zeker weet dat de bout heet genoeg is en ook het goede soort tin hebt?

Misschien moet je eens beter leren lezen... dan zie je dat ik dat niet gezegd heb. Ik heb gezegd dat mijn vader radio / televisi monteur / electro monteur is geweest en soldeert met s39. Ik heb je niet gezegd dat hij dat doet bij een televisie (datzelfde geldt voor jou sleur, beter lezen).
Heerlijk om nog even door te zagen. ;) :morning: Ook elektromonteurs gebruiken geen S39 om te solderen. :nooo: Ik heb ze dat nog nooit zien doen en dat kun je ook wel aan de pa van Nijssie vragen. :p Kortom: S39 is voor loodgieters, niet voor elektro(nica). Ik heb ook een jaar in de offshore gezeten en stook thuis aardgas. :hammer: Raakt ook kant nog wal zo'n opmerking maar is gelijk aan wat jij zegt over het gebruik van S39. :rolling:

Verder ben je wel lief hoor. :yes: Maar je bent even het piespaaltje. :thumbsup:

Als ik zo naar buiten kijk, worden het voor het werk een hoop nachtelijke uurtjes deze week. Mooi te compenseren. 8) :zon:

*ontbijtje geniet bij Goldentulip*
Deze hele week hebben een collega en ik cursus in Arnhem...
Was goed te doen op de weg vanmorgen, gelukkig.

Vnts.
(Verders Niks Te Solderen)

Zo eerste klus zit erop, kan ik eindelijk beginnen met solderen
Werk verder, anders blokkeer ik je internettoegang. :pc: Of beter nog, ik kom je zo wel even opzoeken, kunnen we samen solderen.
welding.gif

Waarom maken ze zo'n UBECje dan zo achterlijk klein. Toch niet normaal met zo'n grote bout op zo'n klein printje :bad-words:

Blijk je vervolgens de Lipo bijna niet kwijt te kunnen op de gewenste plaats ivm zwaartepunt. Ongewenst prophangen...

Waarom maken ze zo'n UBECje dan zo achterlijk klein. Toch niet normaal met zo'n grote bout op zo'n klein printje :bad-words:

Blijk je vervolgens de Lipo bijna niet kwijt te kunnen op de gewenste plaats ivm zwaartepunt. Ongewenst prophangen...

Je klauwen zijn gewoon te groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back