Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net de disk ff bekeken ,na de laaste indoor sessie niet meer aangeraakt maar dat is niet normaal hoe jullie hem mishandeld hebben,zo ben ik wel heel gauw door mijn depron heen.

ziet er goed uit .

ik maak gewoon maar wat , das altijd beter dan origineel ;)
+1 Beetje vanjezelf en een beetje van de interwebs op basis van andermans ervaringen. ;)

staat er wind op het veld :confused: dat is normaal nooit :o :mrgreen:

SLEUR !! ; welke wind kunnen we verwachten morgen rond 13;00 op het veld ?
Zal best wel dat er morgen wind staat. De hele week is het al lekker een dikke 4 dus morgen zal het niet veel anders zijn. Zondag schijnt rustiger te worden.

En vooral vanavond veel brandstofvliegen. :yes: Er zit as in de lucht van die eikels uit IJsland (eerst miljarden euro's afhandig maken en nu ook nog onze lucht vervuilen :evil:). Lekker uitgelopen zuigertjes is natuurlijk prima. Met elektro heb je daar geen last van. :rolling:

aha ,das mooi , ik vlieg alleen boven wk 6 :cool:
Het is nu wk 15. Volgende week wk 16 etc. :hammer: Zal alleen nog maar toenemen dit haar. :teacher:

ZOOOOO...terug van de westfallenhallen.....
Lekker een matras (vlieger) en een copter X koffer gekocht voor heeeeeel weinig...:-)
Was een gafe dag en het lijkt wel HongKong op de beurs qua prijzen :-)
Iedereen met een volle tas retour.
Ben blij dat ik niet meegegaan ben. Had ik tenminste twee tassen vol gescoord met nog meer meuk die ik niet meer kwijt kan. Wat dat betreft zijn we ook net een stel oude wijven met een gat in hun hand. :mrgreen: :yes:

En ondertussen knutsellullen we verder aan de Nemo-FPV. Staartgedeelte is helemaal klaar. Servohoorntjes er in. Morgen even langs Lynx/Regts voor wat 0,8mm staaldraad voor de stangetjes (zo jammer dat men niet even post dat men heen gaat, moet nu zelf heen :().
nemo-fpv-romp_staart.jpg

Nu is de vleugel het haasje. :yes: Met zo'n waardeloze elektrisch soldeerpistool weer keurig een sleuf gemaakt, waarbij de opening iets smaller is dan de sleuf in de vleugel en de buis er mooi in klik. Dit op basis van een eerder knutseltje met een Holiday. ;) Ging nu dus weer perfect. :worship: Sleuf voorzien van epoxoplast (moest kukelkont naar de Praxis omdat de HK versie op was :cry:).
nemo-fpv-vleugel_carbon.jpg

En ja, op het stokje hangt een leuke buitenloper: HiModel 2212/06. Een 2200kV buitenlopertje dat lachend 700 gram doet. Wel bekend van een enkele EZ en natuurlijk van de F-117's. 8) Alleen die van mij komt bovenop de vleugel te staan en niet voorop te hangen. :? Daarom ook de aangepaste achterkant, plek voor een APC-E 6x4". ::mrgreen:

Is straks de hele modelbouw community doodziek... :? Niet slim nie hè. En voordeel als een ander het haalt, is dat ik alleen maar heb wat ik nodig had en niet 400% andere dingen. :? ;)

Aha,daar komt de aap uit de mouw.

Je lijdt aan " De ziekte van Spijker " en daar zijn tot op heden nog geen medicijnen voor.

Aha,daar komt de aap uit de mouw.

Je lijdt aan " De ziekte van Spijker " en daar zijn tot op heden nog geen medicijnen voor.

Eerder zei ik al over meegaan naar de beurs:
Ben blij dat ik niet meegegaan ben. Had ik tenminste twee tassen vol gescoord met nog meer meuk die ik niet meer kwijt kan. Wat dat betreft zijn we ook net een stel oude wijven met een gat in hun hand. :mrgreen: :yes:

En nee, ik heb geen Spijker want ik PB niet in elke advertentie en wat ik koop vlieg ik toch meestal wel eerst zelf en verkoop het niet direct. Meestal is verkoop niet meer nodig omdat het in een baldadige bui kennis heeft gemaakt met de klei onder de luchtlaag. Dat doet Spijker minder doelbewust (ik wil niet zeggen minder :? ;)).

Sleur zou hem even downloaden, uitprinten en gebruiken op de disc . Bedankt man :)

zooooo000000OOOOOdan

nemo rtf for maiden , nu alles nog lekker basic's , later kunnen we aanpassingen maken

IMG_2158.jpg

IMG_2160.jpg

IMG_2162.jpg

en nog wat plaatjes van de vorige atv vrijdag :mrgreen:

ik heb een goede camera ,maar hij moet sleur niet :mrgreen: :p ,waar is zijn kopf :confused: ,stukie naar links ;)

IMG_2156.jpg

IMG_2155.jpg

IMG_2153.jpg

wat een schatje ;)
IMG_2152.jpg

wat een agressor :mrgreen:
IMG_2151.jpg

hellcat met dikke 4s , vloog verder prima :cool:
IMG_2149.jpg

ik heb een goede camera ,maar hij moet sleur niet :mrgreen: :p ,waar is zijn kopf :confused: ,stukie naar links ;)

IMG_2156.jpg
Gast, je hebt je filmpje niet goed doorgedraaid. Dat je nog zo'n ouderwets toestel gebruikt. 8O :rolling: ;)
Ik ben we de enige met normale kleurtjes, de rest heeft behoorlijk last van iets met paars. :? :lol:

Gast, je hebt je filmpje niet goed doorgedraaid. Dat je nog zo'n ouderwets toestel gebruikt. 8O :rolling: ;)
Ik ben we de enige met normale kleurtjes, de rest heeft behoorlijk last van iets met paars. :? :lol:

jouw lijf heeft ook last van paars ,alleen je hoofd blijft gespaard , alleen is die wel weer gespleten ,zoals knaller al zei ;)

ik heb echt de hele avond lope laden ,morgen nog wat lipo's ,en ik moet toch 4 uur nonstop kunnen vliegen

siggy ,wil jij je wattsup meenemen ? :p
en evt nog wat extra lipo's 3s voor de nemo zeg tussen de 800 en 1250 mah , als je hebt .

bis morgen freunden , ich gehen slaffen :sleeping::sleepy::sleeping::sleepy::sleeping:

jouw lijf heeft ook last van paars ,alleen je hoofd blijft gespaard , alleen is die wel weer gespleten ,zoals knaller al zei ;)
Misschien is jouw camera slim en heeft hij geprobeerd mensen van mingolen te onderscheiden. Halverwege mij kwam de camera erachter dat het onbegonnen werk was en heeft er de brui aan gegeven. :mrgreen:

Neem je mijn Graupner LiPo ook even mee? :thumbsup:

*slapen gaat na een drukke dag Filming Nemo knutselen* :sleepy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back