Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1 Beetje vanjezelf en een beetje van de interwebs op basis van andermans ervaringen.ziet er goed uit .
ik maak gewoon maar wat , das altijd beter dan origineel![]()
Zal best wel dat er morgen wind staat. De hele week is het al lekker een dikke 4 dus morgen zal het niet veel anders zijn. Zondag schijnt rustiger te worden.staat er wind op het velddat is normaal nooit
![]()
SLEUR !! ; welke wind kunnen we verwachten morgen rond 13;00 op het veld ?
Het is nu wk 15. Volgende week wk 16 etc.aha ,das mooi , ik vlieg alleen boven wk 6![]()
Ben blij dat ik niet meegegaan ben. Had ik tenminste twee tassen vol gescoord met nog meer meuk die ik niet meer kwijt kan. Wat dat betreft zijn we ook net een stel oude wijven met een gat in hun hand.ZOOOOO...terug van de westfallenhallen.....
Lekker een matras (vlieger) en een copter X koffer gekocht voor heeeeeel weinig...
Was een gafe dag en het lijkt wel HongKong op de beurs qua prijzen
Iedereen met een volle tas retour.
Is straks de hele modelbouw community doodziek... :? Niet slim nie hè. En voordeel als een ander het haalt, is dat ik alleen maar heb wat ik nodig had en niet 400% andere dingen. :?Gezellig toch even langs lynx ?
Kom je ook weer eens onder de mensen Sleur ;-)
Weet ik veel. Ik was niet op kantoor vandaag.@Sleur Waren je 3s1500'jes nou binnengkeomen?
Is straks de hele modelbouw community doodziek... :? Niet slim nie hè. En voordeel als een ander het haalt, is dat ik alleen maar heb wat ik nodig had en niet 400% andere dingen. :?![]()
Aha,daar komt de aap uit de mouw.
Je lijdt aan " De ziekte van Spijker " en daar zijn tot op heden nog geen medicijnen voor.
Ben blij dat ik niet meegegaan ben. Had ik tenminste twee tassen vol gescoord met nog meer meuk die ik niet meer kwijt kan. Wat dat betreft zijn we ook net een stel oude wijven met een gat in hun hand.![]()
![]()
Sleur zou hem even downloaden, uitprinten en gebruiken op de disc . Bedankt man![]()
Gast, je hebt je filmpje niet goed doorgedraaid. Dat je nog zo'n ouderwets toestel gebruikt. 8O :rolling:ik heb een goede camera ,maar hij moet sleur niet![]()
,waar is zijn kopf
,stukie naar links
![]()
Gast, je hebt je filmpje niet goed doorgedraaid. Dat je nog zo'n ouderwets toestel gebruikt. 8O :rolling:
Ik ben we de enige met normale kleurtjes, de rest heeft behoorlijk last van iets met paars. :? :lol:
Misschien is jouw camera slim en heeft hij geprobeerd mensen van mingolen te onderscheiden. Halverwege mij kwam de camera erachter dat het onbegonnen werk was en heeft er de brui aan gegeven.jouw lijf heeft ook last van paars ,alleen je hoofd blijft gespaard , alleen is die wel weer gespleten ,zoals knaller al zei![]()