Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat het gras weer lekker kort is. :?

Hmm ik bespeur hier enige sarcasme?

Ik zie dat er de nodige file aan het ontstaan is op de ring van Amsterdam.. Zodirect maar even rustig een muziekje opzetten in den auto en hopen dat er straks nog volk is op het veld.

Bij gebrek aan indoor vliegen, straks de nieuwe disc maar even uitproberen op het veld. :mrgreen:

tja was wel erg lang dat gras , gelukkig kon ik mijn modellen opgooien :)

maaarrrrrrrrrrrrrrr was weer verschrikkelijk gezellig , en weer een hoop gelachen :mrgreen:

lekker veel gefladderd , en er zijn een hoop filmpjes gemaakt ,met diverse effecten , dus sleur en phils , knutsel eens wat mooie filmpjes :p

vanavond geen walvis , komt goed uit want ik heb net gegeten in burger king :p, echt me helemaal vol gevroten , en ik moest zeker wel aan hullie denken ;)

geheel vlieggaar , en morgen even een rust/gezin dag .

hullie bedankt voor de gezellige middag :D , maar jammer van dat vieze lange gras :(

Laatst bewerkt:
Overleg gehad, was niet nodig nu. Dus om even zo'n bericht te plaatsen :confused:

Beter om even te vragen waarom er niet gemaaid was.....tip voor de volgende keer ;)
Nee, nu niet meer, nu is er al gevlogen. Zou mosterd na de maaltijd zijn. :mrgreen: ;)

Maar we vragen gewoon een ander van de maaiploeg wat hij vindt van het gras.
qzklys.jpg

Die lange en die kale... ;)
2mgx08.jpg

Laatst bewerkt:
Toch ook best eens leuk om op te stijgen vanaf het fietspad.
Er was niet doorheen te komen op dat tannusveld :-(

Voor de rest was het best gezellig ;-)

Jeutje zeg.. Wat een ellendige hoge grasprieten stonden er vanmiddag op het veld zeg.. :( :( Om nog niet te praten over de hoogte van het groene gras..

Heb heeeeeeeeeeerlijk genoten vanmiddag. Morgen weer... Hopelijk wel wat minder wind morgen.

Stonden jullie op weg naar huis ook nog in de file op de S39 ?

De tweede swift is onderweg,wauwie wat een topvliegertje is dat toch.

Swift no:2 wordt de nightfly edition ;-)
Dus binnenkort twee nightflyers,de swift en de mininight ;-)

Ik heb zin in morgen mannen !!!

*gaat de lijpo's onder stroom zetten :-)

@Junk: Heb jij niet nog een halletje over om last-minute te boeken voor vanavond? ;)

ja ,die optie heb ik en is er wel , nu bellen is over een uurtje vliegen in het trias ,maar ik ben gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ,en kan ff geen vliegtuig meer zien ;)

dus ik vond het niet zo heel erg dat de walvisfly niet door ging ;)

maarrrrrr, volgend weekend kan er gevlogen worden in de sprong van 10 tot 12;00U , dus als er zo'n 6 gasten willen vliegen kan ik boeken .

jongens ; waar blijven de foto/filmpjes ? ben benieuwd .

grappige foto die van sleur en siggy :mrgreen: , lijkt wel met mijn camera genomen met die halve koppies ;)

Hier alvast de 360's maar dan uitgerekt. Is nog wel even viogelen met de software kennelijk. :? ;)

Weer die lange en die kale maar dan niet via het spionnetje in de deur.
20100416-wide3.jpg

Vogeltjes kijken (kl0te zon :evil:).
20100416-wide2.jpg

On da fieldz.
20100416-wide1.jpg

Een aardige impressie (het is even zoeken maar heb wel een idee wat het beste resultaat gaat opleveren 8)).
20100416-wide4.jpg

*is aan de filmpjes begonnen* :pc:

ziet er allemaal spannend uit sleur ;)

hier nog wat picca's van de sigma bash , maandag begint de wedstrijd ;)

lastige baan zoals jullie zien , daar ros je niet zo maar doorheen zonder hier en daar ff te steken , plus heb je geen overzicht , dus ben je soms gedwongen om achter de auto aan te lopen om te zien waar je rijd .
dus dat is nog geen gewonnen wedstrijd voor mij :( ;)

maar wel grappig .

IMG_2171-1.jpg

IMG_2173.jpg

gave foto's phils :thumbsup: , en vooral heel veel , volgens mij heb jij een nieuwe camera :p

grappig , als je kijkt naar hoe mensen hun zender dragen , iedereen draagt hem hoog , junkie heeft hem mooi op pielemoos hoogte , staat veel beter :cool: ;)

net als met gitaar spelen , sommige hebben hun gitaar hoog ,ik droeg ook altijd mijn gitaar zo laag mogelijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back