Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
gaaf filpje sleur
binnekort maar een keer met zn alle nacht vliegen
ziet er gaaf uit
picojet is er ook klaar voor
goeie morgen trouwens

Gsmoggles allmaal lekkl geslaap?
BYM gauw de spullen inladen en dan lekker dakloos cruisen:yes:

*zoekt nog ff gauw de zonnebrand*

leuk filmpie sleur ;)

jammer dat er niet werd ingezoooooomd :o ;)

als iemand nog wat ledstrips besteld in hk ,houd ik mij aanbevolen voor ook wat strips ;)

mooi weertje , gewoon bladstil buiten , helaas heb ik gisteren al mijn tiny lipo's geleegd ,anders stond ik nu op het plein te vliegen :(

zo ,mijn 2e lipo is bijna vol , gaat traag , ik kan er maar 1 tegelijk laden , wat dat betreft zijn hullie vele stapjes verder ;)

ik zie wel of ik kom en welke vlieger er mee gaat , ich bin nicht voorbereitet :)

leuk filmpie sleur ;)

jammer dat er niet werd ingezoooooomd :o ;)
Mwja, dan had ik net zo goed dichtbij rondjes kunnen vliegen, is ook zo saai. Eigenlijk moet je een camcorder met Nightshot hebben zodat je ook de omgeving ziet als je die optie inschakeld. Volgende keer dus de camcorder mee. :yes:

ik zie wel of ik kom en welke vlieger er mee gaat , ich bin nicht voorbereitet :)
Gewoon komen, Floor meenemen, ik heb de apen ook bij me. :yes: Zal er zo rond 14:30/15:00 uur zijn. ;)

Nu eerst richting Emondiaal voor F3Piepschuim vliegen. :bye:

Goedemorgen allemaal :-)

Zit even lekker op balkon aan een bakkie koffie,even wakker worden.

De temperatuur is al best lekker.
Mijn koppie is gisteren best gegratineerd,dus dat wordt weer even flink smeren ;-)

@ Junkie

Als je vandaag komt zal ik zal je niet meer pesten ok ;-)
Whaha,nee hoor,kijk maar of je komt met de fourstroker.
Lijkt me wel weer eens gezellig om samen te vliegen,het is al weer zo'n tijd geleden ;-)

Mwja, dan had ik net zo goed dichtbij rondjes kunnen vliegen, is ook zo saai. Eigenlijk moet je een camcorder met Nightshot hebben zodat je ook de omgeving ziet als je die optie inschakeld. Volgende keer dus de camcorder mee. :yes:

Gewoon komen, Floor meenemen, ik heb de apen ook bij me. :yes: Zal er zo rond 14:30/15:00 uur zijn. ;)

Nu eerst richting Emondiaal voor F3Piepschuim vliegen. :bye:

floor gaat met maris mee , ze willen me eigenlijk ook meehebben :)
maar ik bedoel dat als je een filmpje maakt ,je af en toe ook ff inzoomt , zoals junkie de professioneel ook doet , maar jouw camera kan niet inzoomen ;)

Goedemorgen allemaal :-)

Zit even lekker op balkon aan een bakkie koffie,even wakker worden.

De temperatuur is al best lekker.
Mijn koppie is gisteren best gegratineerd,dus dat wordt weer even flink smeren ;-)

@ Junkie

Als je vandaag komt zal ik zal je niet meer pesten ok ;-)
Whaha,nee hoor,kijk maar of je komt met de fourstroker.
Lijkt me wel weer eens gezellig om samen te vliegen,het is al weer zo'n tijd geleden ;-)

druk met de fourstroker , nieuwe grotere prop erop , prop even rond geschuurd ,zodat hij niet zo scherp is ;)
on boord nimh laden , spulletjes zoeken om hem a/d preaat te krijgen , enz enz ..

verder gaat de ez mee .
de rest kan niet mee ,aangezien al mijn lipo's leeg zijn :(

wat is dit dan mannen.... noon pas?? :P

nee... wij gaan hier ook ffies eten en douchen ed en dan komen we naar het veld... gaat er 1 met een boekie zitten lezen :D kijk en zo doe je dat met de vrouwtjes ;)

kicken !!!

net met de clik met cam vanuit mijn achtertuin opgegooid :cool: :mrgreen:

superrrrrr, lekker bladstil vliegen , filmpie zo maar ff bekijken :p

daarna ff in upload voor hullie

lolllll, moet je die buren zien staan kijken en de tuinen ernaast hey hahaha. Zou ook leuk zijn met een stilhangende heli :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back