Sleurhutje
Forum veteraan
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mwja, dan had ik net zo goed dichtbij rondjes kunnen vliegen, is ook zo saai. Eigenlijk moet je een camcorder met Nightshot hebben zodat je ook de omgeving ziet als je die optie inschakeld. Volgende keer dus de camcorder mee.leuk filmpie sleur
jammer dat er niet werd ingezoooooomd![]()
![]()
Gewoon komen, Floor meenemen, ik heb de apen ook bij me.ik zie wel of ik kom en welke vlieger er mee gaat , ich bin nicht voorbereitet![]()
Mwja, dan had ik net zo goed dichtbij rondjes kunnen vliegen, is ook zo saai. Eigenlijk moet je een camcorder met Nightshot hebben zodat je ook de omgeving ziet als je die optie inschakeld. Volgende keer dus de camcorder mee.
Gewoon komen, Floor meenemen, ik heb de apen ook bij me.Zal er zo rond 14:30/15:00 uur zijn.
Nu eerst richting Emondiaal voor F3Piepschuim vliegen.![]()
Goedemorgen allemaal
Zit even lekker op balkon aan een bakkie koffie,even wakker worden.
De temperatuur is al best lekker.
Mijn koppie is gisteren best gegratineerd,dus dat wordt weer even flink smeren ;-)
@ Junkie
Als je vandaag komt zal ik zal je niet meer pesten ok ;-)
Whaha,nee hoor,kijk maar of je komt met de fourstroker.
Lijkt me wel weer eens gezellig om samen te vliegen,het is al weer zo'n tijd geleden ;-)
About noon?Zeg H e T maar Gorby![]()
Ben efkes aan de kuis stofzuigen afstoffen etc etc.wat is dit dan mannen.... noon pas??
nee... wij gaan hier ook ffies eten en douchen ed en dan komen we naar het veld... gaat er 1 met een boekie zitten lezenkijk en zo doe je dat met de vrouwtjes
![]()
About noon?
Is prima Gorby,'round noon on tha field![]()