Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind heli's enge onbetrouwbare projectielen
Voortaan snel landen als een heli gaat vliegen ,kan ik de boel in de gaten houden en ontwijken ;-)

Dat is onzin, dat weet je zelf ook ;). Jouw vliegtuigen zijn net zo goed onbetrouwbare projectielen..

*pakt zijn auto en scheurt weg via de S-39 van Junkie*

Hey Knaller,

Dat is zonde man. Ja, kan natuurlijk gebeuren.
Ik keek naar het lijstje, maar volgens mij is de main gear 150T.
Heb overigens nog een tailservo voor je liggen. Die grotere broer van de 9257.
Deze zat bij de GY401. Als je die wil lenen kan dat. Ik gebruik hem niet.
Kan je in ieder geval weer vliegen.

GrTz Jasper

nee bedankt:cool: en ja 150T de 250 heb 120T:)

Kom net van t veld af en heb mijn edge ingevlogen.
Vliegt super strak, Heerlijk kissie....:-)
index.php

Nickos, wou je nog bellen om vanavond te gaan edge maar me telefoo ligt nog in haarlem. maar je hebt al gevlogen, misschien dat ik vanavond ga. kan je lekker hanger met die brommer?

@sig, op dat veldje wordt het een beetje te gek met de edge :-)

@nijs Brommer is VET, super power in een klein doosje :-)

En het is zo leuk vliegen dat je lipo's veel te snel leeg zijn :-)

Dat is onzin, dat weet je zelf ook ;). Jouw vliegtuigen zijn net zo goed onbetrouwbare projectielen..

*pakt zijn auto en scheurt weg via de S-39 van Junkie*

ach ,als een ez'tje tegen je aan vliegt ,is dat te overzien , krijg je de 4stroker in je mik ,dan ben je redelijk afgeschreven :mrgreen:

kan iemand mij ff de brandstof tijden linken , heels vergeten ,en weet niet waar te zoeken op de ach site , het staat ergens op een geheim plekje :? , waarschijnlijk omdat ze zich rot schamen dat die tijden erg beperkt zijn ;)

Heli zit weer in elkaar, alleen nog even de tailservo case bestellen en erop zetten en ik ben weer goed to KNAL. Deze keer blijf ik zeker wel uit de buurt van de hekken:)

ben over een kwartier op t veld met de funnjet.

edge is kapot gegaan tijden het vast draaien van de prop.

adios

Laatst bewerkt:
kan iemand mij ff de brandstof tijden linken , heels vergeten ,en weet niet waar te zoeken op de ach site , het staat ergens op een geheim plekje :? , waarschijnlijk omdat ze zich rot schamen dat die tijden erg beperkt zijn ;)
Nou, als dit al een geheim plekje is, zal je vroeger wel veel moeite gehad hebben met verstoppertje spelen. :hammer: Ben benieuwd of je Maris haar geheime plekjes dan al echt gevonden hebt. :? :rolling:

awxg2f.jpg

Nou, als dit al een geheim plekje is, zal je vroeger wel veel moeite gehad hebben met verstoppertje spelen. :hammer: Ben benieuwd of je Maris haar geheime plekjes dan al echt gevonden hebt. :? :rolling:

awxg2f.jpg

aha , ja ik heb ook laatst (2 jaar geleden) nog gekeken ,toen stond het niet goed aangegeven ;)., maar de site is vernieuwd .
nog geprobeerd in te loggen ,nieuw password enz , maar het gelukt mij niet , dus daar kom ik niet meer ;)

donderdag maar ff de SE loslaten , morgen ben ik gaar (nu ook weer eigenlijk )

Laatst bewerkt:
@ Nickos

Is inderdaad te gek,de edge gaat het niet overleven op dit veldje,te veel kuilen ;-)

Heb de disc van nieuwe verlichting voorzien,ff uitproberen :-)

Heckrotor is oude spelling volgens plofdude is het vanaf nu HEKrotor.
Inderdaad, met ck is oude spelling. Vanaf nu dus hekrotor of what-the-hack rotor. :yes: Nou ja, de één start vanaf het hek, de ander landt erin. Zo lang je er maar niet overheen vliegt en/of er achter. :p

Heckrotor is duits voor: Tail rotor (EN) / staartrotor (NL). :teacher:

*snel een GeeBee pilonnenracer gaat spuiterijen* :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back