Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de rest nou ook even centjes overmaakt naar mijn pay pal. dan kan ik het meteen overmaken naar chinaland.

Wel jammer dat Gorby weer de snelste moet zijn :) Hij is overal de snelste mee de laatste tijd;)

Als de rest nou ook even centjes overmaakt naar mijn pay pal. dan kan ik het meteen overmaken naar chinaland.

Wel jammer dat Gorby weer de snelste moet zijn :) Hij is overal de snelste mee de laatste tijd;)
Sorry, net een nieuw motortje gekocht. Moet hem nog wel even afmaken... :?

wartsila-sulzer.jpg

He Siggy waar heb jij dat verendraad\staal vandaan voor je mielke.Heb hier en daar rondgevraagd maar ze kijken allemaal van je bent niet goed :nooo::hammer:.Afgelopen zondag rustig ingereden,kom ik in aanraking met een super laag overvliegende kraai vol in de zijkant.Kraai dood Baja 4 keer over de kop,uitlaat afgebroken van het stukje veer,uitlaat helemaal krom en een schokbreker lek :evil:.Van de rest liep het wel lekker

Ik vroeg me al af waar je bleef zondag , maar nu weet ik het :D ;)

eigenlijk alleen Ragger nog :( Die is ook altijd zooooooooooooo traag. Net zo traag als hij vliegt eigenlijk:sleepy:

Ragger en Vinnie trouwens :) Kom op gasten!!! payen!!!

Phil, geen idee. Op het vedl ja, maar op het andere veldje in heemskerk niet denk ik. Ik ga sowieso eerst langs Breedweer even wat doen in de tuin. Daarna naar de club mischien.

Reed in de buurt bij je,maar ja mielke he hoor je bijna niet ;).Heb verschillende collega's van je gezien.Gaat bij mooi weer zondag weer even verder met inrijden.:D

Had dan ook de Dom. erop gelaten :mrgreen: ;)

Ik ben wel alle batt. aan het laden , maar zondag kon nog welens een dorre dag worden ;)

Ik heb zaterdag avond een uitje met de zaak in Bloemedaal in een of andere beachclub :mrgreen:

Ragger en Vinnie trouwens :) Kom op gasten!!! payen!!!

Phil, geen idee. Op het vedl ja, maar op het andere veldje in heemskerk niet denk ik. Ik ga sowieso eerst langs Breedweer even wat doen in de tuin. Daarna naar de club mischien.
Ja, je komt nu ook maar naar de club!!! Wel betalen en niet leveren kan natuurlijk niet. :nooo: :teacher: Ik heb die dingen nodig voor de pilonnen komend weekend. :yes:

En op het dak van het kantoor stond een dikke windkracht 5, op het water in het kanaal kwamen de eerste schuimkopjes opzetten. Dus echt een flinke woei en de komende twee weken zal het flink blijven waaien... :(

Had dan ook de Dom. erop gelaten :mrgreen: ;)

Ik ben wel alle batt. aan het laden , maar zondag kon nog welens een dorre dag worden ;)

Ik heb zaterdag avond een uitje met de zaak in Bloemedaal in een of andere beachclub :mrgreen:
Afslag velserbroek vanaf haarlem gezien,ligt een grasveld was daar lekker aan het inrijden maar ja erg domme pech gehad :hammer:.Kijk zondag maar ik wil en ga waarschijnlijk toch wel rijden even lekker rammen met de Baja,en de Savage gaat dan ook mee :D

Siggy PB geverzend naar u i.v.m handel.

Ontvangen en beantwoord Dre ;-)

@Snoeksel

Ik had toevallig een stukje op mijn werk liggen.
Lees zojuist dat phil je al een goede tip gegeven heeft ;-)

Jij hebt echt niets met dingen die vliegen he :-)

Is het geen piepschuim vliegtuig die aan barrels gaat dan wel een vogel ;-)

Ontvangen en beantwoord Dre ;-)

@Snoeksel

Ik had toevallig een stukje op mijn werk liggen.
Lees zojuist dat phil je al een goede tip gegeven heeft ;-)

Jij hebt echt niets met dingen die vliegen he :-)

Is het geen piepschuim vliegtuig die aan barrels gaat dan wel een vogel ;-)
Domme,domme,domme pech.Als je zo'n beest wil raken lukt het niet,en sta je in je korte broek je Baja in te rijden dan vliegt zo'n strontvreter op je auto in.:hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back