Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto's van de minimagnight met decals, tailwheel, en canopy- lock ;)

DSC_0145.jpg

DSC_0149.jpg

DSC_0148.jpg

DSC_0146.jpg

DSC_0143.jpg

Hahahaha, die Siggy. Denkt nog steeds dat-ie een Climato heeft. :lol: ;) Geeft weinig, ik heb de tribals van de MPX Blizzard erop gekleefd. 8)

Even een kleine tip (denk ik): Doe op de uiteinden waar de draadjes gesoldeerd zijn een kloddertje epoxoplast. Ervaring met de disc heeft geleefd dat de draadjes nog wel een los willen rammelen. Ook LEDs die kans maken ergens langs te schrapen (al danniet door een onfortuinlijke landing of gewoon tijdens transport) even voorzien van een stipje epoxoplast.

Whahaha,dit is reeds gebeurd Sleur ;-)

Ook om kans op sluiting te voorkomen door het natte gras ;-)

Ik heb de leds op de vleugels ook voorzien van een bec stekkertje,kun je indien nodig de vleugel evengoed loskoppelen :-)

Wel heel lief en bedankt voor de tip,maar Siggy en Sleur verschillen dus niet zo veel qua denkwijze ;-)

thnx maatje :-)

BYM en Junkie ruzie met elkaar :( BYM was een beetje opgefokt omdat zijn mini-heli's in low stock staan denk ik :hammer:
Ik probeerde ze nog uiteen te halen :yes:

Volgens mij had iemand het gefilmd.... wie?

Ik heb het gefilmd geloof ik. Ik was er een beetje overrompeld van en weet niet of het opgenomen is. Schrok me kapot man.

Rellûh!!!!

junkie_street_fight.jpg

Whahaha,dit is reeds gebeurd Sleur ;-)

Ook om kans op sluiting te voorkomen door het natte gras ;-)

Ik heb de leds op de vleugels ook voorzien van een bec stekkertje,kun je indien nodig de vleugel evengoed loskoppelen :-)

Wel heel lief en bedankt voor de tip,maar Siggy en Sleur verschillen dus niet zo veel qua denkwijze ;-)
De kans op sluiting door nat gras is 0,0. Al zou je de LED-strips onder water houden dan blijft alles nog werken. :yes: maar het voorkomt in ieder geval corrosie. ;) En ja, ik heb ook een (servo)stekertje tussen de aansluiting op de vleugel. Oooooooohhhhhh, wat zitten we weer lekker op één lijn. 8) De vorige keer resulteerde het vliegen op dezelfde lijn in een amputatie van de vleugel van de MiniMag. :( :mrgreen:

Whahaha, net zoiets als met je vingers tussen de kofferklep van de vlovlo zitten duzzz ;-)

You don't fuck the sigg baby :-)

Stand up more early ;-)

Het was dus eigenlijk vrij saai op het veld ?

@ Sleur

De minimagnight mag echt niet crashen.
Zitten zoveel uurtjes in, dat ding is echt onbetaalbaar geworden ;-)

Wij gaan zeker de show stelen tijdens hemelvaart bij de FMS :-)

@ Sleur

De minimagnight mag echt niet crashen.
Zitten zoveel uurtjes in, dat ding is echt onbetaalbaar geworden ;-)

Wij gaan zeker de show stelen tijdens hemelvaart bij de FMS :-)
Wanneer gan we oefenen dan? Want je ligt wel met Gorby te glijden in zijn schuur maar van vliegen komt niet veel terecht zo. ;)

Zondagavond na het indoorgeweld anders? 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back