Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was gisteravond goed vertoeven op la balkonica te wormer bij huize siggy.
Kreeg ik zomaar een complete edge mee naar huis aardige vent joh die marcel.

Oei, 4:00u is wel erg vroeg (of laat?)

Julian staat hier helemaal te glimmen :thumbsup:

Daarnet even 3 x 3300 6S in HK besteld. Kan ik lekker met nieuwe accu's aan de gang.

Was gisteravond goed vertoeven op la balkonica te wormer bij huize siggy.
Kreeg ik zomaar een complete edge mee naar huis aardige vent joh die marcel.

ja , ik ken dat balkonnetje wel ;)
ik kreeg de vorige keer de aito zomaar mee naar huis :p, wat is die siggy toch een aardige meneer ;)

geen idee maar met de 360 bladen heb ik 2900 rpm gelogd. Dat is met een 11T pinion en 86% TC. Op 4S. met een 3000kv motor. Nu vlieg ik met een 12T pinion en 100% TC. Hoeveel Headspeed dat is weet ik niet. Er is maar 1 manier om je headspeed af te stellen en dat is loggen.

vond de eerste schade mooier.

sorry junky

je bedoelt de crash ? , ja die was flink , maar daar heb ik geen beelden van :mad:

zooo, zit alweer lekker aan mijn 1ste bak leut :morning:
mooi vliegweertje , maar dat negeer ik gewoon , want ik heb ook nog een ander leven , net als siggy :rolling:

nieuwe junkenregel = vrijdag atv vliegen , zaterdag ff niet , zondag lekker brandstof/elektro vliegen ;)

vandaag wat leuks doen met dochterlief .

voor de diehards adhd vliegers , viel plezier vandaag auf da field , en vergeet niet de zonnebrand smeersels mee te nemen ;)

Goedesmorgels mannen,

Ook hier weer even lekker aan een bakkie Koffie en een broodje :D
Heb mezelf helemaal zitten te bescheuren om dat filmpje, wat een stelletje dwazen zijn jullie toch :mrgreen:

Had hier toch wel weer bij willen zijn, dus de nieuwe regel is:

Maandag t/m Zondag op het veld, weet je zeker dat je niets meer mist ;)

Zal vandaag wel erg rustig worden op het veld, qua HT gehalte dan he.
Geen Sleur, Phil, Junkie, Siggy :confused:

En morgen juist weer stervensdruk met al die stinkbakken, dus ga ik zeker vroeg heen om nog even lekker te kunnen vliegen :D

hallo mannen

voor mij ook geen vliegdag vandaag,
ga zo eerst strandhuis opzetten:(
auto staat al 3 dagen bij de garage:mad:
maarja veel vliegplezier voor een ieder:mrgreen:

ragger:D

Peaces, Sleur vanmiddag niet op het veld. Zo eerst even lekker ontbijten. Dan vrouwlief naar school schoppen, ik en de kids gaan de gemodificeerde uitbreidingsmodules van de campeertent ophalen, auto even uitmesten en laten wassen, piepertjes afmaken (GeeBee is nu verkoold dus nu nog elektrocuteren 8O en Erik3D's tri-wing weer vliegklaar maken), pilonnen checken en snoer regelen zodat ze op een PSU kunnen, Super Dimona even nakijken en morgen misschien ermee vliegen 8), tuin een beetje zomerklaar maken etc. etc.

Maar uh... Vanavond als het schemerig begint te worden is natuurlijk een optie voor de verlichtnichten. :yes:

En morgen juist weer stervensdruk met al die stinkbakken, dus ga ik zeker vroeg heen om nog even lekker te kunnen vliegen :D

dan dan weer wel :mad:

maar ik ga er gewoon tussendoor knallen , ik wil toch wel een liter verstoken :p
en bij midair ruimt het weer lekker op :mrgreen:

hopen dat er niet teveel heli's komen ,want die gaan midden op het veld staan , en nemen dus het hele veld voor zichzelf ,landen en opstijgen is dan bijna niet mogelijk :mad: :) ;)

Goedemorgen allemaal,

Voor mij ook geen vliegen vandaag. Eerst met Bryan nar de voetbal en daarna klussen in en rond het huis. Misschien nog even mijn heli testen einde van de dag. Die is ook weer gereed.

Zondag ben ik om 12:00 op het veld

GrTz Jasper

hallo mannen

voor mij ook geen vliegdag vandaag,
ga zo eerst strandhuis opzetten:(
auto staat al 3 dagen bij de garage:mad:
maarja veel vliegplezier voor een ieder:mrgreen:

ragger:D

Klinkt gezellig een huisje aan het strand :celebrate: Kunnen we van de zomer eens vliegen on the beach :lol:

wat we eigenlijk willen weten is wanneer jullie weer vertrekken, want dan kunnen wij komen ;)

Denk dat ik zometeen toch nog maar even naar het veld ga.
Wil de minimagnight even invliegen ;-)
HEY OOM DAGOBERT !!

he,he , ik wist wel dat je ging vliegen hoor :mrgreen: het is toch je leven :yes:

net mijn ovlof van binnen gereinigd , straks ff door de wasstraat , dan nog ff naar de kermis met floor , voor je het weet is de dag om :( , de tijd gaat snel als je vrij bent :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back