K
knaller
Guest
Fijn weekend toe joe Sleur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
phils; wij zijn jouw weer dankbaar![]()
ps; welke vleugelvliegers heb je nou gekocht
en ....welkom terug![]()
@junkie: Al rijdende naar Verweggistan kwam ik er net achter dat America-Venray slechts 13 kilometer afstand is. Als jij met die Arie kan regelen dat ik je vlieger zaterdag- of zondagavond rond 21:00/21:30 op kan halen dan heb ik ook weer een goede daad verricht.
*groeten uit een zonnig America doet*8)
Om precies te zijn, een Multplex Minimag, gebouwd en wel en voorzien van servo's, ESC + motor. En zijn vertrouwde Graupner Junior zwever, eveneens voorzien van ESC + motor en servo's en 2 accu's.
Hoe ik dat weet?
Nou ik heb Phil zijn CopterX thuis staan![]()
hmmm, saaie kisten dus![]()
![]()
@Gorby,
Als je de crashmato weg doet dan hou ik me aanbevolen. Ik hoor het wel. Dus niet in de kliko gooien.
Grtz Jasper
En dan heb ik de What's Up ook nog (die gele vlieger), ook wil ik er nog een Swift o.i.d. bij.![]()
nou vooruit dan
jammer dat je brandstof allergie hebt , ik vond brandstof wel bij jouw passen![]()
Mag ik dan af en toe een rondje met de SE en 4-stroker?![]()
tuurlijk ,als je daarna maar niet samen met bym mijn vliegtuigen kapot schopt![]()
@ Spijker: superIk ben benieuwd zondag... hoop dat het een beetje weer is
![]()
Heeft nu ook extra gratis WiFi via KPN Hutspot en zijn XS4ALL abootje.![]()
En de eerst liters Hertog Jan Premium zijn al weggewerkt en gerecycled. :celebrate:
Nuja, dan moet ik hem eerst aangesloten krijgen op mijn zender..
Zoveel opties, geen idee welke setting ik moet kiezen en moet er gemixed worden? Iemand een manual voor me?![]()
Tsja, dat heb je als je alles op een telefoon hebt zitten.Ik dacht dat je niets zou meenemen aan mobiele-communicatie![]()
![]()
Die had je er niet bij besteld. Thuis liggen er nog zo'n 180 in een zakje (100x2mm en 150x3mm). Code van het alarm hebben? :rolling:Ben ik de nieuwe roggelaar aan het monteren, zijn mijn tie-raps op :twisted:
Haha, Doe dan meteen maar de reservesleutel van je auto, Kofferbak voorraad is meestal toerijkend :wink:Die had je er niet bij besteld. Thuis liggen er nog zo'n 180 in een zakje (100x2mm en 150x3mm). Code van het alarm hebben? :rolling: