Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
phils; wij zijn jouw weer dankbaar :thumbsup:
ps; welke vleugelvliegers heb je nou gekocht :confused:
en ....welkom terug ;)

Om precies te zijn, een Multplex Minimag, gebouwd en wel en voorzien van servo's, ESC + motor. En zijn vertrouwde Graupner Junior zwever, eveneens voorzien van ESC + motor en servo's en 2 accu's.

Hoe ik dat weet?

Nou ik heb Phil zijn CopterX thuis staan ;)

@junkie: Al rijdende naar Verweggistan kwam ik er net achter dat America-Venray slechts 13 kilometer afstand is. Als jij met die Arie kan regelen dat ik je vlieger zaterdag- of zondagavond rond 21:00/21:30 op kan halen dan heb ik ook weer een goede daad verricht.

*groeten uit een zonnig America doet* :bye: 8)

dat klinkt heel meedenkend en word erg gewaardeerd :thumbsup:

alleen twijfel ik nog of ik de brio wel wil kopen :o

ik vind hem best wel klein , en merk dat groot mij meer begint aan te spreken :p

ik ben nl met iets veel spectaculairder bezig ,wat meer in mijn straatje past :cool: (is nog veel verder weg :-( )

ik laat het je op tijd weten
maar in ieder geval bedankt dat je aan me denkt ;)

Laatst bewerkt:
Om precies te zijn, een Multplex Minimag, gebouwd en wel en voorzien van servo's, ESC + motor. En zijn vertrouwde Graupner Junior zwever, eveneens voorzien van ESC + motor en servo's en 2 accu's.

Hoe ik dat weet?

Nou ik heb Phil zijn CopterX thuis staan ;)

hmmm, saaie kisten dus :( ;)

@Gorby,

Als je de crashmato weg doet dan hou ik me aanbevolen. Ik hoor het wel. Dus niet in de kliko gooien.

Grtz Jasper

Jasper ik heb hem nodg staan, schade valt op zich wel mee, is wel de sport versie laagdekker dus.Laat ff wten of je morgen gaat vliegen neem ik hem voor je mee.

Ziezo, de CopterX is gerepareerd hoor Phil. Er was ook nog een asje krom van de hekrotor. Die ook even vervangen en volgens mij is alles voor de rest prima in orde.

Zo even de roggelaar erop solderen en uitzoeken waar ik die ga monteren en de ontvanger inbouwen. Dan straks even proefdraaien (zonder rotorbladen) om te weten of alles functioneert en zo ja, lipo's laden, in de koffer stoppen en zondag met bloed, zweet en tranen de copterx de lucht in trappen..

*denkt na over zijn eerste vlucht*

- Even hooveren, vooruit, achteruit, naar midden toe, naar rechts, naar links, naar midden toe en landen.
- Wederom naar hooverstand, neus naar voren en vlieeeeeeeeegen maar... :cool:

tuurlijk ,als je daarna maar niet samen met bym mijn vliegtuigen kapot schopt :mrgreen:

@ Gorby: mogen wij jou Crashmato, dan kunnen we die ook kapot trappen :p Jasper heeft er toch al genoeg :mrgreen: :rolling:

@ Spijker: super :thumbsup: Ik ben benieuwd zondag... hoop dat het een beetje weer is :yes:

Heeft nu ook extra gratis WiFi via KPN Hutspot en zijn XS4ALL abootje. :thumbsup: :banana:

En de eerst liters Hertog Jan Premium zijn al weggewerkt en gerecycled. :celebrate:

@ Spijker: super :thumbsup: Ik ben benieuwd zondag... hoop dat het een beetje weer is :yes:

Nuja, dan moet ik hem eerst aangesloten krijgen op mijn zender.. :confused:

Zoveel opties, geen idee welke setting ik moet kiezen en moet er gemixed worden? Iemand een manual voor me? :)

Ben ik de nieuwe roggelaar aan het monteren, zijn mijn tie-raps op :twisted:

is het natuurlijk Q-day, dus alle winkels dicht :sniper:

* gaat morgen de Pr*x*is leegkopen... :yes: *

Bij nadere inspectie blijkt dat de ubec een bijzonder laag voltage geeft en de voltmeter aan boord kortsluiting heeft:hammer:,dat zou het plotselinge uitvallen van de ontvanger kunnen verklaren en ook het lage voltage per cel van de leipo.

Ik dacht dat je niets zou meenemen aan mobiele-communicatie :hammer: ;)
Tsja, dat heb je als je alles op een telefoon hebt zitten. :mrgreen: Vrouw drong nog aan op een notebook maar die ben ik "vergeten mee te nemen" van kantoor. :p :lol:

Ben ik de nieuwe roggelaar aan het monteren, zijn mijn tie-raps op :twisted:
Die had je er niet bij besteld. Thuis liggen er nog zo'n 180 in een zakje (100x2mm en 150x3mm). Code van het alarm hebben? :rolling:

Zo maar gaan bowlingen met de apen. Geen vliegdingen mee anders mooi kunnen vliegen in de achtertuin (ca. 40x25 meter). :cry:

@Ronald: Weet jij misschien hoe ik mijn FF9 moet instellen voor de Copterx? Ik wordt er een beetje duizelig van.. Ik heb zelfs de papieren handleiding erbij gepakt, kom er alleen niet uit.. :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back