Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
trrr, trrr, trrr, trrr,trrrrrrrrrr rrrrrrrr, trrr, trrr, trrr, trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, trrr, trrr, rrrrrrrrrrrrrrrrr, tik, tik, tik, KLEREDING START EENS, tik, tik, trrr, trrr, trrr, trrr..... en dat de hele dag door :sleepy:

Nee dan:

tiediediet, .................... diet, diet, diet, diet.... KNALLEN :banana:

trrr, trrr, trrr, trrr,trrrrrrrrrr rrrrrrrr, trrr, trrr, trrr, trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, trrr, trrr, rrrrrrrrrrrrrrrrr, tik, tik, tik, KLEREDING START EENS, tik, tik, trrr, trrr, trrr, trrr..... en dat de hele dag door :sleepy:

Nee dan:

tiediediet, .................... diet, diet, diet, diet.... KNALLEN :banana:

° reclame tune van een bekend uitzendbureau modus aan

Elektro,zo werkt het ;)

Oh,dus eigenlijk heb je niet zo veel vertrouwen in mijn vliegkunsten ?

Je hebt zelf gezien wat er met je kist kan gebeuren als Jasper er mee gaat vliegen he ;-)

Whahahaha,neehoor Junkie, wees er maar zuinig op vriend ;-)

ai , streept jasper weg ;)

niels dat is :p

Nou, en weer bedankt hé. :puppydogeyes:
Wie is de volgende die het gaat proberen. Ik heb het tot nu toe niemand anders zien doen. Dus kom maar op zou ik zeggen. :mrgreen: Nou wie is de eerst volgende

GrTz Jasper

Wie is de volgende die het gaat proberen. Ik heb het tot nu toe niemand anders zien doen. Dus kom maar op zou ik zeggen. :mrgreen: Nou wie is de eerst volgende

GrTz Jasper

Ik deed het van de week ,en puur beter dan jij,maarja toen werd ik wakker.:mrgreen:

Smorgels allen. Even lekker de verse broodjes wegspoelen met verse koffie en dan de boel inpakken. Dan nog even zwemmen (pfffff, voor de komende 3 maanden genoeg geweekt) en bakkie pleur halen in de plaza. Vanmiddag weer thuis. Lekker knutselen en dinsdag en woensdag wat vliegen.

Ik deed het van de week ,en puur beter dan jij,maarja toen werd ik wakker.:mrgreen:

Bij mij was het een probleem van te lang vliegen. Brandstofpijl was te laag.
Hierdoor kakte de motor in. Als je dan aan het prophangen bent is dat best lastig. Dan is 3Kg best een gewicht. Enige schade was het motorschot dat los kwam. Deze is weer hersteld. Vanavond nog een laagje nieuwe folie er op en we kunnen weer.

Misschien woensdag en anders donderdag. Dan ben ik namelijk ook vrij dus kan vanaf 14:00 vliegen.

GrTz Jasper

GrTz Jasper

Pfff... beetje proppie hangen met een lege tank.. Lekker schlim hoor ;)
Maar ik begrijp dat je hier een uitdaging aan wilt gaan, omdat jij de enige zou zijn die de guts zou hebben? He? nou? :mrgreen::cool::D

Eens zien hoe laag en strak de Sukhoi kan hangen aan de prop.. :rolleyes:

in mijn gevalletjes gaat dat niet op , 2x tik tik en lopen dat de blokjes doen :cool:
maar ik ben behoorlijk wispelturig , dus kan zomaar weer electro zijn ,als brandstof me tegen gaat staan ;)
ik vind brandstof wel wat extra's geven aan het vliegen , gewoon wat echter , ook het schoonmaken vind ik leuk .
wat minder is ,is dat als je blok afslaat terwijl je net los komt , dan is het zeuren , maar wel spannend :p

GrTz Jasper

geintjeuuuuu !! , ik vertouw jouw wel mijn madness toe hoor , als je zin hebt mag je hem woensdag even voorvliegen ;)

vraagje ; er zit nu een 3d prop op de madness 13x4 W
welke prop kan ik er ook op zetten als ik hem wat tammer wil vliegen ? , het blok is een saito FA -82 , 4tact 13cc volgens mij .

verder kan ik op de SE ook een 10x 8 plaatsen bij gebrek aan een 11x6 ?

Smorgels allen. Even lekker de verse broodjes wegspoelen met verse koffie en dan de boel inpakken. Dan nog even zwemmen (pfffff, voor de komende 3 maanden genoeg geweekt) en bakkie pleur halen in de plaza. Vanmiddag weer thuis. Lekker knutselen en dinsdag en woensdag wat vliegen.

ikke ook vrij , het heeft weinig zin om buiten te klootviolen met die regen :( ;)
dus thuis wat klussen .
is lynx in de middag wel open ?

@Junkie,

Die prop moet je er gewoon op laten zitten. Is speciaal gemaakt
voor dat soort toestellen.

GrTz Jasper

vraagje ; er zit nu een 3d prop op de madness 13x4 W
welke prop kan ik er ook op zetten als ik hem wat tammer wil vliegen ? , het blok is een saito FA -82 , 4tact 13cc volgens mij .

verder kan ik op de SE ook een 10x 8 plaatsen bij gebrek aan een 11x6 ?

@Junkie,

GrTz Jasper

Yep,met de 13 X 4 vliegt hij juist rustig, je vliegt in een wat hoger toerenbereik, met heel weinig spoed.
Dit heeft als effect dat hij niet meer hard gaat, daar zijn deze toestellen zo wie zo niet op gebouwd..., bij overspeed flutteren ze uit elkaar.
dus lekker die prop erop laten zitten :yes:

Sleur neem je wel wat knap weer mee uit America?! Het is echt 10 keer niks hier:(

Yep,met de 13 X 4 vliegt hij juist rustig, je vliegt in een wat hoger toerenbereik, met heel weinig spoed.
Dit heeft als effect dat hij niet meer hard gaat, daar zijn deze toestellen zo wie zo niet op gebouwd..., bij overspeed flutteren ze uit elkaar.
dus lekker die prop erop laten zitten :yes:

@Junkie,

GrTz Jasper

ok thanx , ik laat hem lekker zitten ;)

binnenkort nog een ARF F3A kist aanschaffen met een span van zo'n 1.50 M
dan is het wel even goed zo ;)

ps ; wat een weer zeg :(

jasper /ronald : zijn jullie woensdag ook vrij en op het veld ?

Woensdag perioden met zon en droog. Daarna toenemende kans op regen, eerst in het zuidoosten.

Mooi barbeque weer;)

@Junkie,

Wel vrij, maar ik weet niet of ik ga vliegen.
Donderdag heb ik vrij en ga ik vanaf 14:00 vliegen.
Moet even door vliegen. Komend weekend ben ik er namelijk niet.

GrTz Jasper :-D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back