Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, nou ik heb 600 ledjes besteld. Wil niet zeggen dat er ook 600 op mijn EZ* komen hoor ;). Heb nu voorlopig voldoende ledjes, dus kan mooi even vooruit (er staat nog een bestelling van HC open voor nog eens +/- 200 stuks :o

Vraagje aan de led masters...

Die ledstrips, die kunnen zeker niet op 2s aangesloten worden, via de ontvanger op kan. X? Of wel?

sleur waar haal ik een goedkope nieuwe dx7 vandaan?

Is ie kapot? :(

Net even de motor in de MiniMag gebouwd... kijken of dit een beetje houdt :yes: :mrgreen:

DSC00488.jpg

DSC00490.jpg

Constructie lijkt mij stevig genoeg, alu hoeklijst met een triplex plaatje ter versteviging... dit geheel in de epoxy gelijmd.

Ah thnx... dan is bij deze mijn eerste nacht vlieger klaar.. Een afgeragde disc met 12 ledjes. Wel jammer dat je 3S beter ziet (heb de ledjes aan de roggelaar stekker gesoldeerd, dus direct 2 of 3S licht. Want 2S is idd minder goed zichtbaar.

Nu eens nadenken hoe ik de EZ* ga belichten :vamp:

zeg , junkie heeft totaal geen zin om morgen te werken , want daar word ik gaar van :idea:

dussssss, ik denk dat ik morgen maar es lekker ga lope lege vliegen , als ik het goed heb ,is het morgen brandstof vlieg dag :p

morgen is het droog , wk 4 geloof ik ,dus prima voor de 4stroker en de SE
madness neem ik woensdag mee , dan staat er nog minder wind .

nog meer liefhebbers ?

siggy ; heb jij ochtend of middag dienst ?

zeg , junkie heeft totaal geen zin om morgen te werken , want daar word ik gaar van :idea:

dussssss, ik denk dat ik morgen maar es lekker ga lope lege vliegen , als ik het goed heb ,is het morgen brandstof vlieg dag :p

morgen is het droog , wk 4 geloof ik ,dus prima voor de 4stroker en de SE
madness neem ik woensdag mee , dan staat er nog minder wind .

nog meer liefhebbers ?

siggy ; heb jij ochtend of middag dienst ?

upje

Hmm.. mijn roggelaar doet, piep, piep... bliep bliep, pieperderpiep... Maar lijk er geen spanning op de motor mee te krijgen :( Zit een 60amp Turnigy roggelaar in mijn Copterxje..

Yo homeboyz,
ik heb even een vraag. De eigenaar van onze pub hier heeft een paar jaar geleden veel plezier gehad in de Casa Rosso. Is die tent nog open? Heeft iemand nog wat meer info?
Verder denk ik dat we vorig jaar wel goede klanten waren. De foto en bedankje die ruud later opgestuurd heeft hangt nu aan de muur naast de foto van Jennifer Lopez..
(de hele muur hangt daar vol met alle beroemdheden die daar zijn geweest)
Gister bij grond zero geweest waar weer hard wordt gebouwd.

Vandaar zijn we naar het museum geweest (national historic museum), morgen Rockefeller centrum opklimmen en Radio city hall rondleiding.

m.v.g. Erik

@Spijker: Een disc op 2S is zoooooooo saai. :yes: Gewoon raggen op 3S. Voor snelheid door gewichtsbesparing 3S 360mAh en om lekker lang rond te cruisen met fel licht een 3S 610mAh. Hey da's geinig, de zit ook in de MiniNacht. ;)

@knaller: Weet ik veel, in Duitsland en Oostenrijk zijn ze ook niet echt goedkoper. Siggy vragen, die stapt toch over op Flutaba. :p

Zooooo, de Saphira op de keukentafel geparkeerd. Vrouwlief reageerde met de vraag of het een nieuwe was. Dochterlief dekte me door te zeggen dat-ie al een hele tijd in de garage bij de deur stond. :thumbsup: Alle digitale servo's voorzien van langere draden, vastgeschroefd en alle stangetjes gemonteerd. Besturing is okidoki, vijf servo's in totaal (split elevator). Stekertjes op de 80A Plush motor geklodderd (zonder S5) en de Turnigy Aerodrive 3548 900kV opgegraven. Siggy's AR7000 erin geprakt en alles piept, wiebelt en zuigt.

Motorsteun zuigt, die is gewoon te lang. Morgen op de club maar inkorten op de bandschuurmachine. En overdag nog even op jacht naar een 13x8" APC-E propellor, een meenemer voor een 5mm as en een witte of rode 55mm spinner.

13x8 apc heb ik hier nog wel voor je liggen Sleur ;-)

En Siggy vliegt met twee systemen :-)

1 degelijk en betrouwbaar systeem,futaba dat is.

En 1 speelgoed systeem voor de depron vliegers ;-)

De C7 2.4ghz is zojuist opgehaald door Berend,een vriend van Arjan.

Veel plezier ermee !!

@Junkie

Ik heb morgen ochtenddienst,kan 's middags dus wel vliegen ;-)
We hebben morgenochtend nog wel even telefonisch contact.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back