Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff schrok me vanaf de bank de pleuris, inderdaad iemand werd onwel en kletterde met hek en al op de grond, pffffff .......

Pfff schrok me vanaf de bank de pleuris, inderdaad iemand werd onwel en kletterde met hek en al op de grond, pffffff .......

Tsja, logisch natuurlijk dat je dan in paniek raakt en hard weg rent ipv dat je rustig blijft en desbetreffende persoon probeert te helpen ?? :-(

Kun je nagaan hoe gestressed iedereen reageert zodra er iemand begint te gillen.

Tsja, logisch natuurlijk dat je dan in paniek raakt en hard weg rent ipv dat je rustig blijft en desbetreffende persoon probeert te helpen ?? :-(

Kun je nagaan hoe gestressed iedereen reageert zodra er iemand begint te gillen.

De maatschappij, dat ben jij ......:rolleyes:

Paniek.... Peeuw....
/jeugdsentiment

De Saphira op de club uitgetrimd. Zwaartepunt opgezocht maar kom zo'n 200 gram tekort in de neus. Grrrrrr, zit ik toch nog op 2200 gram AUW. :evil:

*dikkere accu's bestellen gaat*

Paniek.... Peeuw....
/jeugdsentiment

De Saphira op de club uitgetrimd. Zwaartepunt opgezocht maar kom zo'n 200 gram tekort in de neus. Grrrrrr, zit ik toch nog op 2200 gram AUW. :evil:

*dikkere accu's bestellen gaat*

Hé jij zou pas 2:30 op de club zijn.............

ja ,zonde he :(

bij mijn rode protech (nu met 4cc) moest ik ook 200 gram bijplakken :mad: , toen hij elektro was ook .

raar dat ze een kist ontwerpen , waarbij de setup te licht is :? maar verder zeer tevreden over de protech ;)

Er gaat niks boven een wonder, wat een kolere werk dat schuren.(wingtips dat is)
Ondertussen motorschot gemaakt en ingelijmd ben nu dus bezig om die @&%$#@($&^%#& tips te lope legge schuren.

Gorby is lekker aan het knutselen, houtje na houtje opbouwen.

Respect hoor,ik zou het geduld er niet voor hebben ;-)

ik mot er niet aan denken , misschien als ik met pensioen ben ;)

ik heb vernomen dat de nieuwe calamato's alleen nog in elkaar geschroefd worden ,en klaar , niks geen lijm meer ;)

zo junkenkind heeft alles gereed staan , alles staat gezellig in de woonkamer :p

ik neem morgen mee;

rode protech (fuel versie )
somethin extra (fuel versie , met 3D prop mee )
de dikke vette madness (big fuel versie )

laatst genoemde sidder ik nu al voor :( :p , kolere wat reageert dat beest heftig op het gas he siggy :eek:
bij elke grom zegt hij , laat me los ,laat me gaan ,laat me vliegen :mrgreen:

Zo het grove schuurwerk zit erop, voor het folieen nog ff met korrel 400 en dit is het resultat tot nu toe.
fjoyg8.jpg

258au6h.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back