snoeksel
Forum veteraan
voor de Sav en de baja zeker thnxHet blijft de hele dag wel droog. Maar warm is een groot woord en de kans op een flinke wind is ook aanwezig.
Nee, prima vliegweertje.![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
voor de Sav en de baja zeker thnxHet blijft de hele dag wel droog. Maar warm is een groot woord en de kans op een flinke wind is ook aanwezig.
Nee, prima vliegweertje.![]()
![]()
Ik denk dat ik zo nog even langs het veld rij.
GrTz Jasper
Pfff schrok me vanaf de bank de pleuris, inderdaad iemand werd onwel en kletterde met hek en al op de grond, pffffff .......
Tsja, logisch natuurlijk dat je dan in paniek raakt en hard weg rent ipv dat je rustig blijft en desbetreffende persoon probeert te helpen ?? :-(
Kun je nagaan hoe gestressed iedereen reageert zodra er iemand begint te gillen.
Paniek.... Peeuw....
/jeugdsentiment
De Saphira op de club uitgetrimd. Zwaartepunt opgezocht maar kom zo'n 200 gram tekort in de neus. Grrrrrr, zit ik toch nog op 2200 gram AUW. :evil:
*dikkere accu's bestellen gaat*
De Saphira op de club uitgetrimd. Zwaartepunt opgezocht maar kom zo'n 200 gram tekort in de neus. Grrrrrr, zit ik toch nog op 2200 gram AUW. :evil:
Er gaat niks boven een wonder, wat een kolere werk dat schuren.(wingtips dat is)
Ondertussen motorschot gemaakt en ingelijmd ben nu dus bezig om die @&%$#@($&^%#& tips te lope legge schuren.
Gorby is lekker aan het knutselen, houtje na houtje opbouwen.
Respect hoor,ik zou het geduld er niet voor hebben ;-)