Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe laat gaat dat achterlijke gevlieg eigenlijk beginnen morgen?

ik ben er rond 11;00u , rustig een uurtje mijn brandstof zooi klaar zetten ,en klokslag 12 uur vliegen gaan :p

net al even moed ingesproken bij de madness :mrgreen:
IMG_2266.jpg

ps mooi vleugeltje corb , nou de rest nog ff ,dan folieen ,en klaar ;)

ik ben er rond 11;00u , rustig een uurtje mijn brandstof zooi klaar zetten ,en klokslag 12 uur vliegen gaan :p

net al even moed ingesproken bij de madness :mrgreen:
IMG_2266.jpg

ps mooi vleugeltje corb , nou de rest nog ff ,dan folieen ,en klaar ;)
Doet ie happen naar de baas?
FF het goeie russian rood zoeken en een hamer en sikkel.

Gaap, ook moe is .....
Bis morgen auf das veld :yes:

@Knaller, kwam je ook nog ff me handje vasthouden :mrgreen: dan neem ik de CPTX ook mee ;) :thumbsup:

En ik ook..

Copterx staat klaar (roggelaar doet het, alleen heckrotor aansturing over de G750 krijg ik nog niet helemaal lekker, morgen even naar kijken)
Accu's geladen

Sebart Sukhoi staat klaar
Accu's geladen

Afgeragte EZ* staat klaar incl camera setup
Accu's worden geladen nu

Heb d'r zin an.. Hopelijk gaat de remaiden van Phil zijn Copterx morgen een beetje goed in mijn handen...

bij mijn rode protech (nu met 4cc) moest ik ook 200 gram bijplakken :mad: , toen hij elektro was ook .

raar dat ze een kist ontwerpen , waarbij de setup te licht is :? maar verder zeer tevreden over de protech ;)
De Saphira is van origine een nitro vlieger. Dat blijkt wel uit het gat achter de motorkap, daar hoort de uitlaat in. :?

Heb jij een punt,maar het vliegt wel even.Maar vliegtuigjes rijden kut :mrgreen:
Oneens. We hebben wel met drie vliegers vele rondjes over het veld geraced. :yes: 8)

Trutste en tot zo... Vroeg op om een stuk lood van de dakkapel te snijden en in dd vlieger te plakken. Misschien toch maar een 2S 1600mAh en 7,5A BEC in de Saphira hanger, is ook 180 gram. :D De Boombox is weer bijgeladen met ruim 18A, straks de andere accu's laden (4 laders en 20A voeding hebben zo hun voordelen).

Mee gaan:
-Saphira
-Regenboog
-MiniNacht
-BashDart
-Geelikopter

Ook weer terug van de club, ik heb ook zin in straks :yes:

Minimag heeft gisteren gevlogen, gaat als een kannonetje :-D Vanmiddag gaat de Junior de lucht in.

Alleen vergeten mijn accu's te laden (die grote 17A dingen) om ze nu nog op de lader te gooien heeft weinig nut... die zijn morgen toch niet vol dan :( Kan vast wel bij iemand anders inprikken? :rolleyes:

Deze had ik ook nog :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Twee accu's van de 500 liggen alweer aan de lader. Straks weer vliegen op het veld. Op de club vanavond even wat afstellingen gewijzigd, kijken hoe dat morgen uitpakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back