snoeksel
Forum veteraan
19:00 dan vliegen er baja's en een savage op HTHoe laat gaat dat achterlijke gevlieg eigenlijk beginnen morgen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
19:00 dan vliegen er baja's en een savage op HTHoe laat gaat dat achterlijke gevlieg eigenlijk beginnen morgen?
19:00 dan vliegen er baja's en een savage op HT![]()
Heb jij een punt,maar het vliegt wel even.Maar vliegtuigjes rijden kutEnkelt die staartvleugel is niet voldoende voor airtime van 4sec en meer ....![]()
Hoe laat gaat dat achterlijke gevlieg eigenlijk beginnen morgen?
Maakt niet uit, ik ook niet.Enkelt die staartvleugel is niet voldoende voor airtime van 4sec en meer ....![]()
Doet ie happen naar de baas?ik ben er rond 11;00u , rustig een uurtje mijn brandstof zooi klaar zetten ,en klokslag 12 uur vliegen gaan
net al even moed ingesproken bij de madness
![]()
ps mooi vleugeltje corb , nou de rest nog ff ,dan folieen ,en klaar![]()
Ga slapen ben het zat,tot morgen.
11.00 uur klinkt goed Junkie, ik kan haast niet wachten![]()
............
mag jij morgen even de madness voorvliegen , vliegt als een eitje hoor , en hij blaft niet![]()
ik ben er rond 11;00u , rustig een uurtje mijn brandstof zooi klaar zetten ,en klokslag 12 uur vliegen gaan
net al even moed ingesproken bij de madness
![]()
ps mooi vleugeltje corb , nou de rest nog ff ,dan folieen ,en klaar![]()
Maakt niet uit, ik ook niet.![]()
De Saphira is van origine een nitro vlieger. Dat blijkt wel uit het gat achter de motorkap, daar hoort de uitlaat in. :?bij mijn rode protech (nu met 4cc) moest ik ook 200 gram bijplakken, toen hij elektro was ook .
raar dat ze een kist ontwerpen , waarbij de setup te licht is :? maar verder zeer tevreden over de protech![]()
Oneens. We hebben wel met drie vliegers vele rondjes over het veld geraced.Heb jij een punt,maar het vliegt wel even.Maar vliegtuigjes rijden kut![]()