Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tip ! ,gasten ; vergeet niet eten en drinken mee te nemen , ik merk dat sommige dat vergeten , en hongerig/dorstig rondlopen rond een uur of 3
tot strakkies
@ Phil
Ik heb twee keer 17ah mee, dus bijprikken is geen probleem hoor.
Dat heb je met elektronen vliegers he, zijn sociale mensen
Houden rekening met hun omgeving, in de ruimste zin van het woord![]()
Hey lamme, je zou toch een BBQ meenemen?
![]()
![]()
Eerste op het veld.Windje kracht 3. 8)
Wat zijn er toch een hoop slecht voorbereide elektronenvliegers. :? Allemaal van die migranten die meer willen vliegen maar niet nadenken. Gele kaart voor jullie.![]()
Inderdaad twee flinke gevallen van de grond die een vlieger greep. Eentje verloor op flinke hoogte gewoon zijn vleugel. Duurde ook even voor die beneden was. De grond was wel erg snel bij de romp, met fatale gevolgen.
Phi*** ?? :nooo:Eentje verloor op flinke hoogte gewoon zijn vleugel. Duurde ook even voor die beneden was. De grond was wel erg snel bij de romp, met fatale gevolgen.
Mag je zeggen dat je flink liep te flippen. Potverdomme wat zonde van zo'n mooie kist.Ooooh ik heb zo'n zin om te fladderen vandaag. En ook om te wentelwieken.. Misschien dat ik even ga flippen vandaag (ikzelf dus, niet de heli)...
Reeds de Chinanees geplunderd heeft. Kon niet eens met PayPal betalen. 8O :?*gaat een chineesje halen,geen zin om te koken ;-)