Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is hij eigenlijk altijd hard, ik weet niet anders :D

*kijkt richting Beverwijk en ziet vette zwarte wolken, we houden het toch wel droog hoop ik ?

Goedemorgen....

Ooooh ik heb zo'n zin om te fladderen vandaag. En ook om te wentelwieken.. Misschien dat ik even ga flippen vandaag (ikzelf dus, niet de heli)...

@ Phil

Ik heb twee keer 17ah mee, dus bijprikken is geen probleem hoor.
Dat heb je met elektronen vliegers he, zijn sociale mensen ;)

Houden rekening met hun omgeving, in de ruimste zin van het woord :D

Pssssst Siggery? Bestaat er een eventuele kans dat ik ogenschijnlijk genoeg ook gebruik zou mogen kunnen maken van een paar electroontjes van jouw accu's, zodat ik nog een eventuele 3e vlucht met de heli zou kunnen maken? :lol:

Hey lamme :hammer:, je zou toch een BBQ meenemen? :confused: ;)

ja , dat had leuk geweest met een zeer warme windstille dag , niet in de herfst ;)

ps ; kan iemand zo'n brandstof tut voor mij meenemen , je weet wel , zo'n tut die op je uitlaat gaat ,zodat je vlieger niet vettig word .

diameter 10mm en of 8mm, kijk maar , ik houd mij aanbevolen :p

Wat zijn er toch een hoop slecht voorbereide elektronenvliegers. :? Allemaal van die migranten die meer willen vliegen maar niet nadenken. Gele kaart voor jullie. :p

Wat zijn er toch een hoop slecht voorbereide elektronenvliegers. :? Allemaal van die migranten die meer willen vliegen maar niet nadenken. Gele kaart voor jullie. :p

Als jij een 14Amp accu hebt voor me, dan neem ik mijn lader wel mee naar het veld hoor :P Mijn 7Amp accu was de laatste keer na 3x laden alweer leeg :(

Dat is toch logisch, vandaar dat ik een 80Ah accu meeneem :)

Spulletjes zoek ik even bij elkaar en kom dan ook even die kant op. Staat hier een aardig windje....Pipercup blijft dus even thuis. Heli's en Velox mee dus.

Klein landje dat Nederland, en toch zo veranderlijk. Hier in 033 totaal geen wind. Bladstil. Zonnetje schijnt.. De lucht is blauw.. nou je weet het wel.

Zoooo , lekker gefladderd. De Saphira is een übergeile vlieger. Heerlijk 5 accuutjes gevlogen. En verder veel geluld, gelachen en helaas ook twee ernstige treurgevallen. Picca's en vid's volgen bij thuiskomst straks. :yes:

Hier ook lekker gevlogen, de Velox doet het nog prima. De vingertjes wisten nog precies hoe eea werkte :yes:

Met de 500 even een beetje gefladderd en ook de 450 weer een luchtdoop gegeven na de laatste crash. Is weer helemaal oke en hangt lekker strak. Ondanks de stevige wind geen problemen om de heli in de lucht te houden.

Accu's liggen weer aan de lader en de volgende stap wordt toch echt een rondje vliegen.

Inderdaad twee flinke gevallen van de grond die een vlieger greep. Eentje verloor op flinke hoogte gewoon zijn vleugel. Duurde ook even voor die beneden was. De grond was wel erg snel bij de romp, met fatale gevolgen.

Laatst bewerkt:
Inderdaad twee flinke gevallen van de grond die een vlieger greep. Eentje verloor op flinke hoogte gewoon zijn vleugel. Duurde ook even voor die beneden was. De grond was wel erg snel bij de romp, met fatale gevolgen.

Zo, een kant van de tuin is weer op hoogte en de steentjes liggen er weer keurig in :banana:
Helaas nog een 2e kant te gaan.... :puppydogeyes:
* snapt nu ook weer waarom hij geen stratemaker is geworden.. 8O *
(kost je je rug...)

Kunnen jullie nou niets heel houden tot ik er ook bij ben? :mrgreen:
Eentje verloor op flinke hoogte gewoon zijn vleugel. Duurde ook even voor die beneden was. De grond was wel erg snel bij de romp, met fatale gevolgen.
Phi*** ?? :nooo:

Laatst bewerkt:
was weer een heerlijk dagje zo , wel wat wind ,maar goed te doen .

de rode protech vliegt goed met 4cc , genoeg power , iets minder dan de elektro versie , maar leuk vliegertje geworden ;)

de SE deed gewoon wat hij moest doen ,en dat is vliegen , geweldige kist !!

en dan de madness , vliegt ook geweldig , jasper heeft hem de maiden gegeven , daarna ging junkie , gaaaaafffff , maar met landen moet je hem echt naar de grond drukken ,anders blijft hij gewoon door vliegen .
erg blij mee , even tot me door laten dringen ,en de volgende keer lekker mee vliegen :p

ronald ; de craschers waren corby ,die de vleugel verloor v/d dikke calmato (ex phills) , dus niet de boutjes maar gewoon met bevestiging en al losgekomen :( balen voor corby dus :(

verder de mooie sukhoi van spijker , wat vloog dat ding mooi zeg !!
helaas door spanning die wegviel prophangend laag bij de grond , dan weet je verder wel genoeg :( , echt balen voor spijker .

maar verder een gezellige boel ,en persoonlijk lekker gevlogen ;)

straks wat filmpjes , nu lekker gaar wezen ;)

:nooo: ik was het niet, het was wel een oude vliegert van mij. Erg jammer dat hij gecrashed is :( Ook erg jammer van de andere crash, echt zonde allemaal.

Wel heb ik lekker gevlogen met de Minimag en de Junior, alleen een propje gebroken van de Minimag. Gelukkig mocht ik er één gebruiken van Siggy :thumbsup: Wel was de gang er een beetje uit, maarja een gegeven paard moet je niet in de bek kijken ;) Sleur kreeg er hoogte van en die kwam dus met een nieuwe APC 8x6 aanzetten, die ging als de brandweer... beter dan de 8x8.
Nog even aan de Whatts Up gehangen van Burp, 250 watt en 17 ampere, best netjes :yes:

Verder veel gelachen, ik had er echt weer plezier in. Alleen erg jammer dat Pieter de Canopy van de Junior had gestolen ;) Mijn hele dag was dus verziekt.

Nog even lekker nagepraat met BYM en Knaller, even de dag geëvalueerd :mrgreen:

En hoppa,ook weer thuis van een lekker middagje veld :-)

Helaas kon de maiden van de kleine schaalvlieger niet doorgaan.
Tijdens de pre flight check tot de ontdekking gekomen dat 1 fasedraad van de motor gebroken
was.
Sleur heeft deze on site nog wel even gesoldeerd maar vlak daarna trok het windje wel erg flink aan,dus een no go voor de schaalvlieger met een spann van nog geen meter ;-)

Lekker met de Swift gevlogen en weer een hoop staan ouwenelen,daad zijn HT'ers erg goed in ;-)

Het zat Gorby inderdaad niet mee,as usual een crash door dikke materiaalpech :-(

Het zit hem echt niet mee,ik had echt met hem te doen ;-)

Tijdens een kalme rugvlucht de hele vleugel eraf gerukt ?

Gelukkig heeft hij de bovendekker nog,maar met iedere week een vlieger de grond in ga je hard door je voorraad heen :-(

Junkie stond echt zwaar te freaken met zijn brandstofbakken en loopt nu constant aan mijn kop te zeuren om ook aan van die vette meukbakken te gaan beginnen :-)

*gaat een chineesje halen,geen zin om te koken ;-)

Ooooh ik heb zo'n zin om te fladderen vandaag. En ook om te wentelwieken.. Misschien dat ik even ga flippen vandaag (ikzelf dus, niet de heli)...
Mag je zeggen dat je flink liep te flippen. Potverdomme wat zonde van zo'n mooie kist. :( :cry: :evil:

*gaat een chineesje halen,geen zin om te koken ;-)
Reeds de Chinanees geplunderd heeft. Kon niet eens met PayPal betalen. 8O :? ;)

*nog nageniet van het gemak waarmee de Saphira vliegt* 8) :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back