Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohoh,Junkie de aasgier is weer op dreef ;-)

Fautuh opmerking Junkie :-(

Iemand vliegt een kist van dik 3 mut aan barrels en jij ziet direct weer handel ?

Ohhh,wat ben jij erg zeg ;-)

En nee,geen stinkkisten
voor Siggy,veel te veel rompslomp en gedoe.

En mijn vrouw knoopt mij aan een boom als daar mee thuis kom

ik ben niet erg , maar als dioe mooie kist de vuilnisbak in gaat ,dat is zonde , dan kan ik er nog een leuke vlieger van bouwen ;)

maar ik denk dat spijker hem zelf wel gaat fixen , want hij vliegt werkelijk prachtig ;)

en brandstof , dat moet je natuurlijk zelf weten , ik vind het wel een wijs gebeuren , je kunt echt voordurend doorvliegen ,en ik vind het geluid/beleving /de rook gewoon mooi :cool:

nadeel is dat je kist vettig word , en je moet schoonmaken , maar dat vond ik vroeger ook leuk bij mijn baja of savage .(soort after party )
net in de tuin alle vliegers nogmaals gepoetst onder het genot van een bakkie pleur , heerlijk gewoon .

en als het me tegen gaat staan , gaan we weer electonen vliegen , no problemo ;)

Ik ook, maar bijna 10 minuten onzinnig filmmateriaal van u, inclusief 3 minuten snel doorgespoeld omdat brandstof altijd na twee tikjes loopt, neemt wat tijd in beslag. :teacher: Waar blijft mijn filmpje? 8O

goetver :mad: de upload werd verbroken ,omdat de laptop leeg was , zie je wel elektro zuigt !! :mad:

dus over een halfuurtje zal hij wel klaar zijn ;), kom op met die madnesssss !!!!:p

Laatst bewerkt:
goetver :mad: de upload werd verbroken ,omdat de laptop leeg was , zie je wel elektro zuigt !! :mad:

dus over een halfuurtje zal hij wel klaar zijn ;), kom op met die madnesssss !!!!:p
Excuses, excuses, excuses... :nooo: :oops: Als je iets gebruikt met een accu, moet je zorgen dat de accu geladen is. Hoe vaak moet ik dat nu nog vertellen. :teacher: :mrgreen:

Kudt, heb ik weer. Ging iets niet goed met het kaarsje... 8O :evil: Gelukkig stonden mijn vliegers nog achterin de auto. :?

woningbrand_lariksstraat_11_1.jpg
Shit dat is mijn crib nouja kan er ook nog wel bij.
Ga maar verder mokken in de schuur(mijn vrouw vind me nu niet zo gezellig).

Hier junkie, ouwe bromsnor met hyperdepieter... Als professioneel elektronicus heb ik geen enkel probleem met elektrisch aangedreven techniek. :nooo: :p

En een wreed accident... :( :cry: :?

Alle filmpjes bij elkaar. Spijker's SuckHooi 29.

Laatst bewerkt door een moderator:
Shit dat is mijn crib nouja kan er ook nog wel bij.
Ga maar verder mokken in de schuur(mijn vrouw vind me nu niet zo gezellig).

Kop op Gorby,we Sleuren je er wel doorheen vrie nd.

Vlieger kapot tot daar aan toe,maar een zware depressie en een relatiecrisis is het niet waard maat ;-)

Staan hier genoeg vliegers klaar om mee te vliegen, dus no spann mann ;-)

Jezus jongens, wat zijn dit nou weer voor berichten. Gorby weer een kist kwijt en Spijker de Sebart kwijt. Dit moet toch niet mogen. Ik zag in het filmpje de vleugel van Gorby dwarrelen. Was die uit z'n bevestiging gebroken of waren de schroeven los getrilt?

En hoe is die SebArt van Spijker de grond in gegaan?

Ech super zonde van die mooie kisten............R.I.P.

GrTz Jasper

De schroeven zaten nog gewoon in de romp, de vleugel is er gewoon uitgebroken :confused::rolleyes:

Bij Spijker zou je kunnen zeggen dat het Flutaba is maar het kan ook zijn dat het vermogen weg viel of te laat erop werd gezet....only spijker knows the hole(!) truth. :mrgreen:

@ HIJ WAS ER :banana: Kunnen we van een ene R.R uit Uitgeest niet zeggen :( :rolling:

Die heeft de 2e partij stenen weer op zijn plek leggen! :D
* heeft nu massage nodig en kan waarschijnlijk morgen niet uit zijn nest komen van de rugpijn * :(

Zonde van die 2 kisten :yes:
Bij Gorby materiaal pech, maar spijker weet je ook wat er bij jou gebeurde dan?
( dit om het bij de gerepareerde of nieuwe kist voor te zijn....)

Bij Spijker zou je kunnen zeggen dat het Flutaba is maar het kan ook zijn dat het vermogen weg viel of te laat erop werd gezet....only spijker knows the hole(!) truth. :mrgreen:
Mag dan wel een Flutaba zijn maar dan wel met een 2.4GHz Hassan module. :? :hammer:

Filmpje bij de andere gezet. Dacht na de start en wat gewiebel dat-ie wel normaal zou landen. Nog geen minuut later parkeert-ie hem vlak in het gras. 8O

Ik post zelf wel jouw filmpjes junkie.

huh , je jat mijn filmpjes :mrgreen:

ik kon hem zelf nog niet plaatsen omdat die van spijker nog in de upload stond , als ik die van jouw dan wil posten gaat de upload van spijker weer fout .

leuke filmpjes ,zeker de madness , en ehhh, oorzaak van het niet starten was een niet voldoende geladen starter plug :( , anders is het zoals je weet bij 4stroke 1 tikkie lopen ;)

gaaff ,ik heb nu alweer zin om de madness uit te laten :p

Die heeft de 2e partij stenen weer op zijn plek leggen! :D
* heeft nu massage nodig en kan waarschijnlijk morgen niet uit zijn nest komen van de rugpijn * :(

Brainfart?, oh nee, geen brains :mrgreen:

Teveel S39 gesnove.... nah, te makkelijk :mrgreen:

Maar eerlijk is eerlijk, het is een mooie kist, zeker zonde dat hij neer is gegaan. Gelukkig is deze niet los maar zeer goed te repareren, jammer dat het nieuwtje er wel af is zo :(

Zit alweer na te denken wat nu te kopen,iemand sugesties wel brandstof uiteraard .

heb ik je al verteld , een somethin extra , echt een kissie voor jouw , hiervan kunnen de vleugels er ook moeilijk vanaf breken .

en anders een leuke F3A kist
en weer anders de saphira die sleur heeft , deze is van orgine een brandstof kist , vliegt perfect zoals we gezien hebben ;)

vlieg de volgende keer maar ff met mijn SE

sleur; hoeveel cc zou de saphira moeten hebben ?

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een Phoenix Rainbow (aka Graupner Elektro Kadett). Is wel elektro, kwestie van stekertje prikken en vliegen. Ook op vrijdagmiddag. :mrgreen:

neejjj , corby is niet gay ,en wil gewoon brandstof vliegen ;)

ik zit te denken om de 4stroker te ontleden , toch een slaap verwekkende kist .
en zoiets als spijker kopen ,wellicht precies de zelfde, of een saphira , en daar het 8,5cc 4stroke blok in te plaatsen , is dat blok voldoende daarvoor of moet er een sterker blok in ?.

spijker , wat koste jouw sukhoi arf ?

ik zit te denken om de 4stroker te ontleden , toch een slaap verwekkende kist .
en zoiets als spijker kopen ,wellicht precies de zelfde, of een saphira , en daar het 8,5cc 4stroke blok in te plaatsen , is dat blok voldoende daarvoor of moet er een sterker blok in ?.
De Saphira maar dan van Phoenix Model: Jupiter. Advies 7,6cc 2-takt of 8,6cc 4-takt.

De Sukhoi/Katana moeten zo'n 230 eurootjes opbrengen. Is de ARF set zonder aandrijving etc.

spijker , wat koste jouw sukhoi arf ?

Nieuw kost hij 220 euro. De nieuwe die ik ga kopen kost echter 475 euro :lol:

Wees gerust, deze E50 versie gaat niet in de kliko. Ik heb even rustig een avondslaapje gehad en ga hem wel weer opknappen. Komt helemaal goed weer.
Dat ik een nieuwe ga kopen, is al een feit. Alleen zal ik even moeten zoeken naar een geschikte setup om te vliegen met 12S :lol: :mrgreen: :rolling:

In mijn geval is de oorzaak nog niet bekend. Ik kan je wel
vertellen wat me overkwam.

De Sukhoi hing mooi een 10 meters boven de grond ongeveer aan de prop.
Hij hing heel strak en draafde mooi met de wind mee.
Ik speelde met gas, al was het onderin helemaal en de motor pakte ineens niet.
Wel had ik gewoon nog hoogte en rudder. Dus ik kon de kist nog vlak boven de grond recht trekken.
Helaas was het te weinig hoogte om hem netjes neer te zetten. Het was snel gebeurd zeg maar.

Ik vermoed (en nee, dit heeft niets met S39 te maken, ook niet met Futaba) dat de motor niet goed pakt, onderin. Alsin. Gas dicht, gas open en dat een paar keer achter elkaar. Maar dat
zal ik een keertje uit moeten testen als de kist weer op zijn pootjes staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back