Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pssst.. Sleur? Wat vind jij....

Angel
Miss Wind
Katana
Sukhoi

En dan wel weer de E50 serie (vind ik een mooi maatje)
Sleur vindt de Katana, dat weet je. ;) :yes: De Angel en Miss Wind zijn meet kunstvlucht/F3A. De SuckHoi/Katana meer van de 3D en raggen. :D

Nu ik de Sapph heb, staat de Sebart Katana op een lager pitje. Maar een Sebart gaat er zeker komen. 8O 8)

neehoor snoek , ik ben niets waard zonder een lekkere vrouw om me heen , even alleen is leuk , maar als dat te lang duurt word ik pas echt een junk 8-O ;)
*gaat het plaatje van junkie met een bed vol vrouwen zoeken* :pc:

neehoor snoek , ik ben niets waard zonder een lekkere vrouw om me heen , even alleen is leuk , maar als dat te lang duurt word ik pas echt een junk 8-O ;)
Nee,maar dat is het elke keer bij jouw.Als je teveel hobby't en forumt gaat Maris lopen zeuren zeg je dan(heb ze ook gelijk in).Dus inmiddels heb je al drie echtscheidingen achter de rug.Zo opeens ben je weer 1,5 maand hier en daar te vinden op het forum,omdat Maris loopt te zeuren,dan is het weer 24/7 hobby en forum en zo ben je weer pleite,en opeens ben je er weer.Maar je bent en blijft een schatje hoor:D

Sleur vindt de Katana, dat weet je. ;) :yes: De Angel en Miss Wind zijn meet kunstvlucht/F3A. De SuckHoi/Katana meer van de 3D en raggen. :D

Nu ik de Sapph heb, staat de Sebart Katana op een lager pitje. Maar een Sebart gaat er zeker komen. 8O 8)

*gaat het plaatje van junkie met een bed vol vrouwen zoeken* :pc:

ik ken dat plaatje , toen voelde ik me echt top :p

Nee,maar dat is het elke keer bij jouw.Als je teveel hobby't en forumt gaat Maris lopen zeuren zeg je dan(heb ze ook gelijk in).Dus inmiddels heb je al drie echtscheidingen achter de rug.Zo opeens ben je weer 1,5 maand hier en daar te vinden op het forum,omdat Maris loopt te zeuren,dan is het weer 24/7 hobby en forum en zo ben je weer pleite,en opeens ben je er weer.Maar je bent en blijft een schatje hoor:D

tja , dat heb je ,als je beide wel leuk vind , beetje gezinsman , klein beetje hobbyen ;)

ZO <EN NOU NIETS MEER OVER JUNKIE < GENOEG IS GENOEG !!!!

corby ; ik heb een leuk kistje voor je gevonden , maar 75 E ;) http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/108690-tigermoth-1-4-schaal.html

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ook hier maar eens aan begonnen wat een werk zeg maar ben bijna zover dat ik weer kan gaan bouwen.
Het is een extra 300 gekregen van papa nijs en hoop hem van de zomer te kunnen vliegen.
2u4ki00.jpg

Ik heb nu toch een 10cc over.
123lbax.jpg

De Sukhoi staat weer op zijn pootjes en de folie zit weer op zijn plek. Her en der wel wat schaafwondjes, maar herstel is in zicht! :D

Morgen even bij rctechnics een proppie bestellen, dan kan ik de motor even uit testen.

@Sleur: Ik neem binnenkort de hele vlieger wel gewoon een keertje mee, dan roggelen we die regelaar even op het veld, is dat een idee?

@Gorby: Ja, d'r zaten houten bij. Die mag ik alleen niet gebruiken van Knallert, dus heb ik ze achterwegen gelaten

@ Junkie inderdaad een leuk kissie maar ff te groot.

dat vond ik ook , moet zeker wel een 20 cc op

ik zag dat spijker na mijn posting er gelijk bovenop zat 8-O , maar zijn naamgenoot was hem voor :)

leuk projekie die 300 , jij blijft wel bezig :cool:

ikzelf heb niets te freubelen , helaasch :(

ikzelf heb niets te freubelen , helaasch :(
Zoiets?

qb20l_rebuild_01.jpg

Is ondertussen helemaal ontdaan van de folie. Moet weer opgebouwd worden. Nieuw stabilo en kielvlak nodig maar ik heb de originele tekening erbij. Ik heb er ook 3 servo's voor (digitale 8O, 3 voor weinig via het MBF), motorsteun, 60A regelaar en 900kV brommer.

Zoiets?

qb20l_rebuild_01.jpg

Is ondertussen helemaal ontdaan van de folie. Moet weer opgebouwd worden. Nieuw stabilo en kielvlak nodig maar ik heb de originele tekening erbij. Ik heb er ook 3 servo's voor (digitale 8O, 3 voor weinig via het MBF), motorsteun, 60A regelaar en 900kV brommer.

ehhh , nee , das zelfs voor junkie teveel van het goede :mrgreen: (wat is dat voor een kissie ? )

toen ik zag dat corby lekker bezig was , heb ik de rode protech gepakt , het 4cc blok eraf gerukt ,en er een 7,5cc magnum op geplaatst (mee bezig) :p
dat blok had ik nog liggen , weegt wat zwaarder ,das mooi , want dan kan het bijgeplakte lood verminderd worden van 200 gramm naar 44 ;)

de 4cc leverde in vergelijk met de electro setup een 3s .
nu met 7,5 cc zal dat zeker vergelijkbaar zijn met 4s of iets meer :mrgreen:.

maar ik moet nu wat meer ruimte gaan maken voor een grotere tank , dus kan er weer 20 gram lood af ;)

goed bezig corb , ik ben blij dat je de hobby nog niet opgegeven hebt ;)

ik heb inmiddels de 7,5 cc verankerd in de rode protech , ben benieuwd hoeveel power dat oplevert , zal wel een speedkistje worden .

Goed bezig Corky!! Gewoon vol blijven houden he! Niet de moed laten zakken.

Update mbt de Sebart Sukhoi. Hij is weer gefolied. Staat weer op zijn
pootjes. Zal er zo nog even een kiekje van nemen en uploaden.

De vleugels zijn ook onder handen genomen inmiddels. Was toch ietsjes meer
stuk aan dan ik in eerste instantie dacht. De vleugelbuis in 1 vleugel miste wat aansluiting op de nodige ribben. Dit is inmiddels verstevigd met de nodige lijm.

Moet nu nog een klein gaatje dichten, ook dat komt nog wel goed.

Voor zover de update.

Ik wou dat het zaterdag was.. Even lekker op een heen en weer ritje naar Hobbyin. :mrgreen: Even een nieuwe kist halen... :rolleyes:

Twijfel nog een klein beetje, maar denk dat ik Sleur zijn wens ga vervullen en de Sebart Katana ga halen. Mits deze in rood / blauw op voorraad is.

spijkerhead : heb jij nog een goed 8,5cc 2tact blok liggen ?
mag ook iets meer zijn dan 8,5 cc , ik weet niet wat na 8,5 komt , wellicht 10 cc ?
een 12cc 4tact blok mag ook :p

deze heb ik nodig voor de 4stroker , deze komt net wat kracht tekort :(
het 4tact 8,5 cc blok wat ik van de 4stroker haal ,wil ik weer gebruiken voor een lichter kistje .

Goed bezig Corky!! Gewoon vol blijven houden he! Niet de moed laten zakken.

Update mbt de Sebart Sukhoi. Hij is weer gefolied. Staat weer op zijn
pootjes. Zal er zo nog even een kiekje van nemen en uploaden.

De vleugels zijn ook onder handen genomen inmiddels. Was toch ietsjes meer
stuk aan dan ik in eerste instantie dacht. De vleugelbuis in 1 vleugel miste wat aansluiting op de nodige ribben. Dit is inmiddels verstevigd met de nodige lijm.

Moet nu nog een klein gaatje dichten, ook dat komt nog wel goed.

Voor zover de update.

Ik wou dat het zaterdag was.. Even lekker op een heen en weer ritje naar Hobbyin. :mrgreen: Even een nieuwe kist halen... :rolleyes:

Twijfel nog een klein beetje, maar denk dat ik Sleur zijn wens ga vervullen en de Sebart Katana ga halen. Mits deze in rood / blauw op voorraad is.

tuurlijk hier zijn ze gewoon op voorraad :mrgreen: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.sussex-model-centre.co.uk/uploads/Sebart-Katana-S-50e.jpg

of juist niet :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back